Was vroeger, toen jij nog een jong ventje was de supermarkten leeg en verlaten? Tegenwoordig heb je gewoon files in de supermarkten door die mensen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ze rijden ook altijd tegen je benen aan
Kom je 10 minuten eerder op school en zet je het vlug in elkaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
OMG, snertgroepWe moeten morgen in groepen iets presenteren bij Engels met een powerpoint, iedereen van de groep had zijn/haar deel van de powerpoint af, iemand zou het in elkaar zetten, MAAR dat is ie dus vergeten... Uhh, joepie...
slaap lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook maar eens kijken of ik al in slaap kan vallenmorgen weer vroeg beginnen
![]()
slaap lekker poppedopjes
lief zijnen handjes boven de dekens
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook maar eens kijken of ik al in slaap kan vallenmorgen weer vroeg beginnen
![]()
slaap lekker poppedopjes
hey jijquote:
Docent van Engels vergeet het toch wel weer...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom je 10 minuten eerder op school en zet je het vlug in elkaar.
Dan zie ik geen probleem.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Docent van Engels vergeet het toch wel weer...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Zit ik in te storten enzo, kijk ik nog even wat plaatjes, zie ik deze:
[ afbeelding ]
Ga ik toch ietsjepietsje blijer van naar bed
ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
slaap lekker poppedopjes
Maar je zal altijd zien dat ze het dan net die ene keer niet vergeetquote:
Zie mijn eerder aangedragen oplossing.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar je zal altijd zien dat ze het dan net die ene keer niet vergeetAch ja, komt wel goed...
Teveel werk voor luie scholierenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zie mijn eerder aangedragen oplossing.
Truste BarBabequote:
Dan is morgen medelijden tonen voor mij teveel werk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Teveel werk voor luie scholieren
Slaap ze!quote:
Slaap lekker Liebchenquote:
Slaap ze!quote:
quote:
¿Como estas?quote:
Verio guto denko iekkoquote:
Kos is tof, voor één keertje.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, ik heb ineens keiveel zin in die appelsap van ons hotel van vorig zomer op Kos![]()
friemelquote:
Ik ben er nu 2x geweestquote:
Wat was daar zo speciaal aan?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, ik heb ineens keiveel zin in die appelsap van ons hotel van vorig zomer op Kos![]()
Waarschijnlijk de bijbehorende omgeving.quote:
Kos is idd tof.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |