Slaap ze.quote:
Echt waar hoor, lekker overal de engelse versie van nemen. Wil niet weten hoe vaak ik op school zat te kloten omdat ik eerst een woord moest vertalen voordat ik het kon vinden. En dan meestal alsnog niet kon vinden, dus bij mensen die wel een engelse versie hadden maar keer in welk rijtje het ergens zou moeten staan.quote:
Bed in betekent niet dat ik ga slapenquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bed in betekent niet dat ik ga slapen
Hoi iedereen
en ze rijden ook altijd tegen je benen aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe mensen leefden in de tijd dat er nog geen scootmobiels waren. Als ik nu in de Jumbo kom vraag ik me af of supermarkten vroeger verlaten waren toen er nog geen scootmobiels waren en deze mensen tot binnen zitten gedwongen waren.
Was vroeger, toen jij nog een jong ventje was de supermarkten leeg en verlaten? Tegenwoordig heb je gewoon files in de supermarkten door die mensen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ze rijden ook altijd tegen je benen aan
Kom je 10 minuten eerder op school en zet je het vlug in elkaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
OMG, snertgroepWe moeten morgen in groepen iets presenteren bij Engels met een powerpoint, iedereen van de groep had zijn/haar deel van de powerpoint af, iemand zou het in elkaar zetten, MAAR dat is ie dus vergeten... Uhh, joepie...
slaap lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook maar eens kijken of ik al in slaap kan vallenmorgen weer vroeg beginnen
![]()
slaap lekker poppedopjes
lief zijnen handjes boven de dekens
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook maar eens kijken of ik al in slaap kan vallenmorgen weer vroeg beginnen
![]()
slaap lekker poppedopjes
lief zijnen handjes boven de dekens
hey jijquote:
Docent van Engels vergeet het toch wel weer...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom je 10 minuten eerder op school en zet je het vlug in elkaar.
Dan zie ik geen probleem.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Docent van Engels vergeet het toch wel weer...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Zit ik in te storten enzo, kijk ik nog even wat plaatjes, zie ik deze:
[ afbeelding ]
Ga ik toch ietsjepietsje blijer van naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |