Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja met zon en mooi weer en positieve gevoelens voor iedereen in de KSC en daar buitenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Pics!Moet ik even terugzoeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef Muck het volgende:
Gelukkig nieuw topic!
*vuurpijl van het balkon afschiet*
ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja met zon en mooi weer en positieve gevoelens voor iedereen in de KSC en daar buiten
daar wordt het wel eens tijd voor
waarom?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef Muck het volgende:
Gelukkig nieuw topic!
*nieuwsbericht over grote fik in Rotterdam schrijven gaat*quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef Muck het volgende:
Gelukkig nieuw topic!
Meh, dat duurt nog wel ff hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja met zon en mooi weer en positieve gevoelens voor iedereen in de KSC en daar buiten
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan schrijft NRC het weer zonder te checken op!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
*nieuwsbericht over grote fik in Rotterdam schrijven gaat*
Ja, dat welquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik mag dat wel wensen toch?
Minder e-neuken, meer neuken!quote:
Ja, alleen zekerquote:
je bent mijn overbuurvrouwquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje zet een tafeltje buiten..
[ afbeelding ]
wat stoeltjes er bij..
[ afbeelding ]
een tafelkleedje..
[ afbeelding ]
en wat glaasjes..
[ afbeelding ]
Wie brengt het eten en drinken??
sowieso een niet te lezen colum, maar om nu door 1 woord aan fok te linken ..quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan schrijft NRC het weer zonder te checken op!
Lekker toch!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent mijn overbuurvrouw
die zat midden op de stoep te lunchen vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
nou ja, ze blokkeerde de hele stoep met haar klaptafel en -stoeltjesquote:
Mja.. zon /schaduw...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
nou ja, ze blokkeerde de hele stoep met haar klaptafel en -stoeltjes
En ze hebben balkons volgens mij
Jaaaaaa... Net zo lekker als 's avonds met de buren en een krat goedkoop bier voor je voordeur op de stoep zitten, met je raam open, zodat de hele straat mee kan genieten van jouw voorliefde voor Frans Duits, of Frans Bouwer.quote:
Tokkiequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaa... Net zo lekker als 's avonds met de buren en een krat goedkoop bier voor je voordeur op de stoep zitten, met je raam open, zodat de hele straat mee kan genieten van jouw voorliefde voor Frans Duits, of Frans Bouwer.
dan nog vind ik het een beetje raar om midden op de stoep te gaan zitten met je spullen...quote:
Tuurlijkquote:
Is de bedreiger van je directeur nog niet geweest dan?quote:
sorry, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. ik heb er echt een graftakke hekel aan als je gebeld wordt door een prive nummer en er wordt niks ingesproken
Vroegah...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
dan nog vind ik het een beetje raar om midden op de stoep te gaan zitten met je spullen...
[..]
Tuurlijk
ik weet het.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. ik heb er echt een graftakke hekel aan als je gebeld wordt door een prive nummer en er wordt niks ingesproken
heb geen PSPquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, prijsvraag 1 online. Nummer 2 maar eens in elkaar zetten. Ik heb het nog drukker dan op het werk! Oh wacht, ik heb geen werk
jaaa, vroegah....quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Vroegah...
schilde men de aardappels gewoon op de stoep
Nee...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is de bedreiger van je directeur nog niet geweest dan?
quote:
Dan moet je nog even wachten, hij zal je ook wel willen ontvoeren denk ikquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
* DaMart stopt voor het pand waar ST werkt, stapt uit, rent naar binnen, grijpt ST beet, sleurt haar naar buiten en slingert haar op de achterbank van zijn auto.
met zonnebril opquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
* DaMart stopt voor het pand waar ST werkt, stapt uit, rent naar binnen, grijpt ST beet, sleurt haar naar buiten en slingert haar op de achterbank van zijn auto, stapt weer in en rijdt snel weg.
Ons maquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:22 schreef sararaats het volgende:
ons ma is achterover gestuiterd met een kapotte tuinstoel en ik moest haar weer gaan redden.
muhahaha
You learn quick, young paddawan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
* DaMart stopt voor het pand waar ST werkt, stapt uit, rent naar binnen, grijpt ST beet, sleurt haar naar buiten en slingert haar op de achterbank van zijn auto, stapt weer in en rijdt snel weg.
Nee, die wil me over de balie trekken voor minder prettige handelingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je nog even wachten, hij zal je ook wel willen ontvoeren denk ik
Arie Boomsma zou ze ook graag willen redden denk ik, maar die zakt niet door een tuinstoel!quote:
* MaleDuck mompelt iets over zuidelijke delen onder bepaalde rivieren...quote:
* wel.o.k bijt zijn kop eraf als ie alleen maar kijkt naar stquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die wil me over de balie trekken voor minder prettige handelingen
Ik moet alleen ademen, maar vooruit!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/24177
![]()
Deze moet je zien
Ow... dan kom ik wel even langs... maar ik zie dat damart al geweest isquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die wil me over de balie trekken voor minder prettige handelingen
mevrouw let u wel op, dat ik een foto geplaatst heb, speciaal op uw verzoek...quote:
brabants hequote:
Een verdraaide Belg dus? of een gleB?quote:
weer naakt op internetquote:
Ik ben ook gewoon een Brabander.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
brabants he
zeggen ook ons pietje (terwijl die geen familie is maar gewoon een bekende)
heb ik niks aan !!quote:
De sla smaakte daarna anders!quote:
mja meneer..quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... dan kom ik wel even langs... maar ik zie dat damart al geweest is
[..]
mevrouw let u wel op, dat ik een foto geplaatst heb, speciaal op uw verzoek...
GoW3 coming up!quote:
Kan je wel in fobo's gluren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja meneer..
die kan ik hier niet zien
met dank aan de IT maffia
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... dan kom ik wel even langs... maar ik zie dat damart al geweest is
duwt een kurk in je mondquote:
quote:
Dan moet je dat maar even doenquote:
ik hoop het, anders wordt het een butplugquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat daar de luchtlekkage zit?.
Goed bezig, was dit je laatst opdracht voordat je Jedi Ridder zou worden, gezien de opmerking van Pheno?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik moest ST toch even beschermen tegen die dreigmeneer.
Nee, gewone ridder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig, was dit je laatst opdracht voordat je Jedi Ridder zou worden, gezien de opmerking van Pheno?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer schaak ik ST ook terwijl ik op een wit paard zit.
rustig wok, rustig...quote:
Dus tóch een ONSquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jou heb ik toch al geschaakt voor die ene wilde nacht toen!.
die wisselt per minuut hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rustig wok, rustig...
in jouw gemoedstoestand, moet je je even boven dit soort opmerkingen zetten
quote:
o ja, ik mocht bij jou komen en jij bent suikertaartje gaan halen voor de praktijk lessenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jou heb ik toch al geschaakt voor die ene wilde nacht toen!.
Mart kan al autorijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wisselt per minuut hoor
[..]
[..]
o ja, ik mocht bij jou komen en jij bent suikertaartje gaan halen voor de praktijk lessen![]()
wat ben je ook een lieverd he
Andere praktijklessenquote:
ik denk andere praktijklessenquote:
Ik heb vannacht stiekem al geoefend in mijn droomquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wisselt per minuut hoor
[..]
[..]
o ja, ik mocht bij jou komen en jij bent suikertaartje gaan halen voor de praktijk lessen![]()
wat ben je ook een lieverd he
En een gloryhole in je kip matras?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vannacht stiekem al geoefend in mijn droom.
Ik heb alleen geen idee met wie, want ik was te nerveus om op haar gezicht te letten.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee met wie, want ik was te nerveus om op haar gezicht te letten.
en hoe smaakte de sla daarnaquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als je haar eerder had aangekeken, dan was dat geen bezwaar... Iets met 30 cmquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niksquote:
met brokjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks. Het is de dressing, ik zweer het je!
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar als je haar eerder had aangekeken, dan was dat geen bezwaar... Iets met 30 cm...
[..]
Niks. Het is de dressing, ik zweer het je!
Ik denk dat MPG die wel erg lekker vindtquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef sararaats het volgende:
over dressing gesproken, iemand ooit Remia Honingmosterdsaus geprobeerd?
die is bangelijk lekker.
In dromen denk je niet na, die overkomen je gewoon!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar als je haar eerder had aangekeken, dan was dat geen bezwaar... Iets met 30 cm...
totdat je wakker wordt in het resultaat van de droomquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dromen denk je niet na, die overkomen je gewoon!.
vertelquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
totdat je wakker wordt in het resultaat van de droom
Soms irl zie je een situatie die je ook al een keer gedroomt hebtquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dromen denk je niet na, die overkomen je gewoon!.
Dat vind ik altijd best feaky.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Soms irl zie je een situatie die je ook al een keer gedroomt hebt
Ieuwl! Bah!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben geen ervaringsdeskundigequote:
quote:
Nah, dat gebeurde niet... ik zat namelijk heel snel ergens anders voor ik wakker werd... geen idee waar, maar er staat me iets bij van tomatensausquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ken hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar soms kom je dat tegen.quote:
Ja, zo vaag dan, dat moment van herkenningquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
een deja vuquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
en als je dan weet dat het fout afloopt en niks kan doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef JJH het volgende:
Ik probeer me altijd te herinneren wat er verder gebeurde, om het dan beter te doen.
De rode zeequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, dat gebeurde niet... ik zat namelijk heel snel ergens anders voor ik wakker werd... geen idee waar, maar er staat me iets bij van tomatensaus.
1 keer is toevalquote:
Als ik tomatensaus zeg, dan bedoel ik ook tomatensaus... door de spaghetti!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
De rode zee...
Iets met echte schippers?
Huuuu... TMI...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en als je dan weet dat het fout afloopt en niks kan doen
of weten dat het met iemand niet goed gaat en zo verdomd veraf zijn...
hij is je gaan halen zodat we straks bij mart thuis praktijklessen kunnen gaan doenquote:
Aaaaaaaaaah, je nam haar mee uit etenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik tomatensaus zeg, dan bedoel ik ook tomatensaus... door de spaghetti!
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
Snap hem niet echt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer is toeval
2 keer is dubbel toeval
3 keer is een trend
geen idee wie dat zei
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef sararaats het volgende:
ik heb een vraag voor jullie:
zien jullie de gezichten van mensen in dromen? ik namelijk wel.
Ik heb ooit een zeer realistische droom gehad over hoe ik op de A2 op weg naar werk reed en op de linkerrijstrook werd aangereden, met auto en al over de kop sloeg en naast de auto naar mezelf stond te kijken... dat was zo realistisch dat ik een week lang op de rechterbaan bleef hangen toen ik naar mijn werk reedquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en als je dan weet dat het fout afloopt en niks kan doen
of weten dat het met iemand niet goed gaat en zo verdomd veraf zijn...
Ik droom nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef sararaats het volgende:
ik heb een vraag voor jullie:
zien jullie de gezichten van mensen in dromen? ik namelijk wel.
Maar, je stond naar je auto te kijken omdat je overleden was?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zeer realistische droom gehad over hoe ik op de A2 op weg naar werk reed en op de linkerrijstrook werd aangereden, met auto en al over de kop sloeg en naast de auto naar mezelf stond te kijken... dat was zo realistisch dat ik een week lang op de rechterbaan bleef hangen.
die is heftigquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zeer realistische droom gehad over hoe ik op de A2 op weg naar werk reed en op de linkerrijstrook werd aangereden, met auto en al over de kop sloeg en naast de auto naar mezelf stond te kijken... dat was zo realistisch dat ik een week lang op de rechterbaan bleef hangen toen ik naar mijn werk reed.
oh...maar...oh..quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is je gaan halen zodat we straks bij mart thuis praktijklessen kunnen gaan doen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
De rode zee...
Iets met echte schippers?
Huuuu... TMI...
Ik niet.quote:
nou ja, iets van praktijk kan welquote:
Ik denk het. Het was in ieder geval een hele rare gewaarwording, en het schrikgevoel had ik nog toen ik wakker werd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, je stond naar je auto te kijken omdat je overleden was?
Mja, is gelukkig nooit uitgekomen, maar toch... die droom kreeg ik even niet uit mijn hoofd de eerste dagenquote:
laat dat maar aan mij overquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, iets van praktijk kan wel
Ik heb je vooral meegenomen omdat je ontvoerd wilde worden... had ik je ook nog moeten vastbinden en een lap voor je ogen moeten binden?quote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, iets van praktijk kan wel
Ik zit lekker even uit de zon, ik vond opeens dat het tijd was voor een grote schoonmaak vandaag. En daar heb ik maar gebruik van gemaakt ook.quote:
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk het. Het was in ieder geval een hele rare gewaarwording, en het schrikgevoel had ik nog toen ik wakker werd.
Ik ook, eieren zoeken op de site. Oh wacht, ik mag niet meedoen.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, eieren zoeken op de site. Oh wacht, ik mag niet meedoen.
herstel: eieren verstoppen op de site
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
waar verstop je diequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
En ik vroeg me nog af of de ideale man wel bestaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je vooral meegenomen omdat je ontvoerd wilde worden... had ik je ook nog moeten vastbinden en een lap voor je ogen moeten binden?![]()
.
ja maar die zijn getrouwd of homo....quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
En ik vroeg me nog af of de ideale man wel bestaat
quote:
Ik ben geen van beide hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar die zijn getrouwd of homo....
Ook die zijn niet ideaal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu even lekker in de zon kan zittenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit lekker even uit de zon, ik vond opeens dat het tijd was voor een grote schoonmaak vandaag. En daar heb ik maar gebruik van gemaakt ook.
Dan weten ze het zelf meestal nog niet!quote:
hmmmquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik ben echt niet getrouwd hoor, dan had ik dat wel geweten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan weten ze het zelf meestal nog niet!
Nijnquote:
Viva Las Vegas!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben echt niet getrouwd hoor, dan had ik dat wel geweten.
ja jij, maar daar ben je alleen inquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat was nummer drie dan? Want ik vind mezelf wél de ideale man.
Jouw naam is Haas?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pinguineieren!quote:
quote:Maar soms ben ik als kokend lood
Ik ben het leven en de dood
In vuur, in liefde, in alle tijden
M'n kind, ik troost je, kijk omhoog
Vandaag span ik mijn regenboog
Die is alleen voor jou
Maar wat ik vind is wel het belangrijkste!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toek werkte gisteren tot 22.00quote:
Pastoralequote:
Ahj, balen met dit weerquote:
Je bent een oppasservice gestart?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Pheno het volgende:
Ohoh, er jankt hier een kind, even naar boven.
quote:
* wel.o.k wrijft handen warm om Muck verlichting te gevenquote:
Ik wist niet dat je jonge kinderen hadquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Pheno het volgende:
Niet alleen jonge kinderen huilenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je jonge kinderen had![]()
Het zou wel echt slecht zijn als je niet begreep wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet alleen jonge kinderen huilen
whut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Pheno het volgende:
mja, ik heb ook geen zin in thee, terwijl dat best lekker zal zijn nuquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahj, balen met dit weer![]()
Beterschap![]()
oehquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wrijft handen warm om Muck verlichting te geven
zachte massage helpt vaak wel![]()
ik heb al heel lang onder de douche gestaanquote:
gooi een raam in en huppel naar buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil naar buiten, zit ik verdomd heel de dag binnen.
Ik helaas vandaag nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb al heel lang onder de douche gestaan
thanks
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gooi een raam in en huppel naar buiten
editquote:
Jij bent toch nog getrouwdquote:
Technisch gezien wel, ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ideale man dus
gewoon snel hertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon snel hertrouwen
beter dan homo wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter dan homo worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Sterkte wokkie!quote:
geen reden om over te werken?quote:
Dus alle mannelijke treinreizigers zijn naar jou aan het gluren?quote:
helaasquote:
dat is ook de redenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterkte wokkie!
En denk eraan, je gaat nu naar maxiwok en miniwok...
dankquote:
neequote:
quote:
Het was een reactietestquote:
Lege treinquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus alle mannelijke treinreizigers zijn naar jou aan het gluren?
De rest van de week op de fiets naar je werk gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas
[..]
dat is ook de reden
[..]
dank
[..]
neemisschien volgende week maar daar heb ik nu niets aan.
[..]
![]()
Ah, rot horquote:
Van werkplek ruilen? Dan kijk ik naar de treinen en kun jij naar de bouwvakkers aan de overkant kijken, die in korte broek en zonder shirt rondlopenquote:
Wordt nog leuk als het écht zomer wordtquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef Barreltje het volgende:
![]()
trein met storing:
"de rails is te warm "
Zijn het knapperds?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van werkplek ruilen? Dan kijk ik naar de treinen en kun jij naar de bouwvakkers aan de overkant kijken, die in korte broek en zonder shirt rondlopen.
PICS!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van werkplek ruilen? Dan kijk ik naar de treinen en kun jij naar de bouwvakkers aan de overkant kijken, die in korte broek en zonder shirt rondlopen.
Hebben ze vast welquote:
Omgquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef Barreltje het volgende:
![]()
trein met storing:
"de rails is te warm "
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb bij dat uitzicht de luxaflex maar dichtgedaan.
Hé, Racoonquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef pgrferrari het volgende:
Clouds above go sailing by. I found my meaning in this life clear white is flying in my eyes, underneath a blue, blue sky.
Maak dan even pics ajbquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb bij dat uitzicht de luxaflex maar dichtgedaan.
feeschtjequote:
quote:
Welnee.quote:
Preciesquote:
Nee, inderdaad. Topics zijn nooit vol, alleen het invoerveld werkt voor sommige mensen niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Stommerds met hun "vol" geroep. Klopt geen zak van
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |