quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon snel hertrouwen
beter dan homo wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter dan homo worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Sterkte wokkie!quote:
geen reden om over te werken?quote:
Dus alle mannelijke treinreizigers zijn naar jou aan het gluren?quote:
helaasquote:
dat is ook de redenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterkte wokkie!
En denk eraan, je gaat nu naar maxiwok en miniwok...
dankquote:
neequote:
quote:
Het was een reactietestquote:
Lege treinquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus alle mannelijke treinreizigers zijn naar jou aan het gluren?
De rest van de week op de fiets naar je werk gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas
[..]
dat is ook de reden
[..]
dank
[..]
neemisschien volgende week maar daar heb ik nu niets aan.
[..]
![]()
Ah, rot horquote:
Van werkplek ruilen? Dan kijk ik naar de treinen en kun jij naar de bouwvakkers aan de overkant kijken, die in korte broek en zonder shirt rondlopenquote:
Wordt nog leuk als het écht zomer wordtquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef Barreltje het volgende:
![]()
trein met storing:
"de rails is te warm "
Zijn het knapperds?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van werkplek ruilen? Dan kijk ik naar de treinen en kun jij naar de bouwvakkers aan de overkant kijken, die in korte broek en zonder shirt rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |