Niet alleen jonge kinderen huilenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je jonge kinderen had![]()
Het zou wel echt slecht zijn als je niet begreep wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet alleen jonge kinderen huilen
whut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Pheno het volgende:
Ohoh, er jankt hier een kind, even naar boven.
mja, ik heb ook geen zin in thee, terwijl dat best lekker zal zijn nuquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahj, balen met dit weer![]()
Beterschap![]()
oehquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wrijft handen warm om Muck verlichting te geven
zachte massage helpt vaak wel![]()
ik heb al heel lang onder de douche gestaanquote:
gooi een raam in en huppel naar buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil naar buiten, zit ik verdomd heel de dag binnen.
Ik helaas vandaag nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb al heel lang onder de douche gestaan
thanks
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gooi een raam in en huppel naar buiten
editquote:
Jij bent toch nog getrouwdquote:
Technisch gezien wel, ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ideale man dus
gewoon snel hertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |