Als ik tomatensaus zeg, dan bedoel ik ook tomatensaus... door de spaghetti!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
De rode zee...
Iets met echte schippers?
Huuuu... TMI...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en als je dan weet dat het fout afloopt en niks kan doen
of weten dat het met iemand niet goed gaat en zo verdomd veraf zijn...
hij is je gaan halen zodat we straks bij mart thuis praktijklessen kunnen gaan doenquote:
Aaaaaaaaaah, je nam haar mee uit etenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik tomatensaus zeg, dan bedoel ik ook tomatensaus... door de spaghetti!
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
* DaMart stopt voor het pand waar ST werkt, stapt uit, rent naar binnen, grijpt ST beet, sleurt haar naar buiten en slingert haar op de achterbank van zijn auto, stapt weer in en rijdt snel weg.
Snap hem niet echt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer is toeval
2 keer is dubbel toeval
3 keer is een trend
geen idee wie dat zei
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef sararaats het volgende:
ik heb een vraag voor jullie:
zien jullie de gezichten van mensen in dromen? ik namelijk wel.
Ik heb ooit een zeer realistische droom gehad over hoe ik op de A2 op weg naar werk reed en op de linkerrijstrook werd aangereden, met auto en al over de kop sloeg en naast de auto naar mezelf stond te kijken... dat was zo realistisch dat ik een week lang op de rechterbaan bleef hangen toen ik naar mijn werk reedquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en als je dan weet dat het fout afloopt en niks kan doen
of weten dat het met iemand niet goed gaat en zo verdomd veraf zijn...
Ik droom nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef sararaats het volgende:
ik heb een vraag voor jullie:
zien jullie de gezichten van mensen in dromen? ik namelijk wel.
Maar, je stond naar je auto te kijken omdat je overleden was?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zeer realistische droom gehad over hoe ik op de A2 op weg naar werk reed en op de linkerrijstrook werd aangereden, met auto en al over de kop sloeg en naast de auto naar mezelf stond te kijken... dat was zo realistisch dat ik een week lang op de rechterbaan bleef hangen.
die is heftigquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zeer realistische droom gehad over hoe ik op de A2 op weg naar werk reed en op de linkerrijstrook werd aangereden, met auto en al over de kop sloeg en naast de auto naar mezelf stond te kijken... dat was zo realistisch dat ik een week lang op de rechterbaan bleef hangen toen ik naar mijn werk reed.
oh...maar...oh..quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is je gaan halen zodat we straks bij mart thuis praktijklessen kunnen gaan doen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
De rode zee...
Iets met echte schippers?
Huuuu... TMI...
iedereen droomt. er zullen mensen zijn die hun dromen niet onthouden.quote:
Ik niet.quote:
nou ja, iets van praktijk kan welquote:
Ik denk het. Het was in ieder geval een hele rare gewaarwording, en het schrikgevoel had ik nog toen ik wakker werd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, je stond naar je auto te kijken omdat je overleden was?
Mja, is gelukkig nooit uitgekomen, maar toch... die droom kreeg ik even niet uit mijn hoofd de eerste dagenquote:
laat dat maar aan mij overquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, iets van praktijk kan wel
Ik heb je vooral meegenomen omdat je ontvoerd wilde worden... had ik je ook nog moeten vastbinden en een lap voor je ogen moeten binden?quote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, iets van praktijk kan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |