Dus tóch een ONSquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jou heb ik toch al geschaakt voor die ene wilde nacht toen!.
die wisselt per minuut hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rustig wok, rustig...
in jouw gemoedstoestand, moet je je even boven dit soort opmerkingen zetten
quote:
o ja, ik mocht bij jou komen en jij bent suikertaartje gaan halen voor de praktijk lessenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jou heb ik toch al geschaakt voor die ene wilde nacht toen!.
Mart kan al autorijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wisselt per minuut hoor
[..]
[..]
o ja, ik mocht bij jou komen en jij bent suikertaartje gaan halen voor de praktijk lessen![]()
wat ben je ook een lieverd he
Andere praktijklessenquote:
ik denk andere praktijklessenquote:
Ik heb vannacht stiekem al geoefend in mijn droomquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wisselt per minuut hoor
[..]
[..]
o ja, ik mocht bij jou komen en jij bent suikertaartje gaan halen voor de praktijk lessen![]()
wat ben je ook een lieverd he
En een gloryhole in je kip matras?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vannacht stiekem al geoefend in mijn droom.
Ik heb alleen geen idee met wie, want ik was te nerveus om op haar gezicht te letten.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee met wie, want ik was te nerveus om op haar gezicht te letten.
en hoe smaakte de sla daarnaquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als je haar eerder had aangekeken, dan was dat geen bezwaar... Iets met 30 cmquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niksquote:
met brokjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks. Het is de dressing, ik zweer het je!
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar als je haar eerder had aangekeken, dan was dat geen bezwaar... Iets met 30 cm...
[..]
Niks. Het is de dressing, ik zweer het je!
Ik denk dat MPG die wel erg lekker vindtquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef sararaats het volgende:
over dressing gesproken, iemand ooit Remia Honingmosterdsaus geprobeerd?
die is bangelijk lekker.
In dromen denk je niet na, die overkomen je gewoon!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar als je haar eerder had aangekeken, dan was dat geen bezwaar... Iets met 30 cm...
totdat je wakker wordt in het resultaat van de droomquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dromen denk je niet na, die overkomen je gewoon!.
vertelquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
totdat je wakker wordt in het resultaat van de droom
Soms irl zie je een situatie die je ook al een keer gedroomt hebtquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dromen denk je niet na, die overkomen je gewoon!.
Dat vind ik altijd best feaky.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Soms irl zie je een situatie die je ook al een keer gedroomt hebt
Ieuwl! Bah!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben geen ervaringsdeskundigequote:
quote:
Nah, dat gebeurde niet... ik zat namelijk heel snel ergens anders voor ik wakker werd... geen idee waar, maar er staat me iets bij van tomatensausquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ken hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar soms kom je dat tegen.quote:
Ja, zo vaag dan, dat moment van herkenningquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
een deja vuquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
en als je dan weet dat het fout afloopt en niks kan doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef JJH het volgende:
Ik probeer me altijd te herinneren wat er verder gebeurde, om het dan beter te doen.
De rode zeequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, dat gebeurde niet... ik zat namelijk heel snel ergens anders voor ik wakker werd... geen idee waar, maar er staat me iets bij van tomatensaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |