Dus tóch een ONSquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jou heb ik toch al geschaakt voor die ene wilde nacht toen!.
die wisselt per minuut hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rustig wok, rustig...
in jouw gemoedstoestand, moet je je even boven dit soort opmerkingen zetten
quote:
o ja, ik mocht bij jou komen en jij bent suikertaartje gaan halen voor de praktijk lessenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jou heb ik toch al geschaakt voor die ene wilde nacht toen!.
Mart kan al autorijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wisselt per minuut hoor
[..]
[..]
o ja, ik mocht bij jou komen en jij bent suikertaartje gaan halen voor de praktijk lessen![]()
wat ben je ook een lieverd he
Andere praktijklessenquote:
ik denk andere praktijklessenquote:
Ik heb vannacht stiekem al geoefend in mijn droomquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wisselt per minuut hoor
[..]
[..]
o ja, ik mocht bij jou komen en jij bent suikertaartje gaan halen voor de praktijk lessen![]()
wat ben je ook een lieverd he
En een gloryhole in je kip matras?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vannacht stiekem al geoefend in mijn droom.
Ik heb alleen geen idee met wie, want ik was te nerveus om op haar gezicht te letten.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee met wie, want ik was te nerveus om op haar gezicht te letten.
en hoe smaakte de sla daarnaquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als je haar eerder had aangekeken, dan was dat geen bezwaar... Iets met 30 cmquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niksquote:
met brokjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks. Het is de dressing, ik zweer het je!
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar als je haar eerder had aangekeken, dan was dat geen bezwaar... Iets met 30 cm...
[..]
Niks. Het is de dressing, ik zweer het je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |