Ik denk dat MPG die wel erg lekker vindtquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef sararaats het volgende:
over dressing gesproken, iemand ooit Remia Honingmosterdsaus geprobeerd?
die is bangelijk lekker.
In dromen denk je niet na, die overkomen je gewoon!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar als je haar eerder had aangekeken, dan was dat geen bezwaar... Iets met 30 cm...
totdat je wakker wordt in het resultaat van de droomquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dromen denk je niet na, die overkomen je gewoon!.
vertelquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
totdat je wakker wordt in het resultaat van de droom
Soms irl zie je een situatie die je ook al een keer gedroomt hebtquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dromen denk je niet na, die overkomen je gewoon!.
Dat vind ik altijd best feaky.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Soms irl zie je een situatie die je ook al een keer gedroomt hebt
Ieuwl! Bah!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben geen ervaringsdeskundigequote:
quote:
Nah, dat gebeurde niet... ik zat namelijk heel snel ergens anders voor ik wakker werd... geen idee waar, maar er staat me iets bij van tomatensausquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ken hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar soms kom je dat tegen.quote:
Ja, zo vaag dan, dat moment van herkenningquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
een deja vuquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
en als je dan weet dat het fout afloopt en niks kan doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef JJH het volgende:
Ik probeer me altijd te herinneren wat er verder gebeurde, om het dan beter te doen.
De rode zeequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, dat gebeurde niet... ik zat namelijk heel snel ergens anders voor ik wakker werd... geen idee waar, maar er staat me iets bij van tomatensaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |