SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
nou ja, ze blokkeerde de hele stoep met haar klaptafel en -stoeltjesquote:
Mja.. zon /schaduw...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
nou ja, ze blokkeerde de hele stoep met haar klaptafel en -stoeltjes
En ze hebben balkons volgens mij
Jaaaaaa... Net zo lekker als 's avonds met de buren en een krat goedkoop bier voor je voordeur op de stoep zitten, met je raam open, zodat de hele straat mee kan genieten van jouw voorliefde voor Frans Duits, of Frans Bouwer.quote:
Tokkiequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaa... Net zo lekker als 's avonds met de buren en een krat goedkoop bier voor je voordeur op de stoep zitten, met je raam open, zodat de hele straat mee kan genieten van jouw voorliefde voor Frans Duits, of Frans Bouwer.
dan nog vind ik het een beetje raar om midden op de stoep te gaan zitten met je spullen...quote:
Tuurlijkquote:
Is de bedreiger van je directeur nog niet geweest dan?quote:
sorry, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. ik heb er echt een graftakke hekel aan als je gebeld wordt door een prive nummer en er wordt niks ingesproken
Vroegah...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
dan nog vind ik het een beetje raar om midden op de stoep te gaan zitten met je spullen...
[..]
Tuurlijk
ik weet het.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. ik heb er echt een graftakke hekel aan als je gebeld wordt door een prive nummer en er wordt niks ingesproken
heb geen PSPquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, prijsvraag 1 online. Nummer 2 maar eens in elkaar zetten. Ik heb het nog drukker dan op het werk! Oh wacht, ik heb geen werk
jaaa, vroegah....quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Vroegah...
schilde men de aardappels gewoon op de stoep
Nee...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is de bedreiger van je directeur nog niet geweest dan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |