Nah we kunnen nu nogsteeds een leuk homostelletje zijnquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Joris en Yuri, wij waren een leuk homostelletje geweest als we jongetjes geweest waren![]()
Pluim komt morgenavond heel zielig thuis, dus nog kansen zat voor een Pluim-topicquote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Nonneke het volgende:
Ach een Pluim topic natuurlijkAls iemand de titel aan wil passen voor Pluimpje ?
Ja, akelig. Maar Pluim redt zich wel. Volgens de DA-ass was ze vorige week heul niet lief geweestquote:
Ik weet niet welke vormquote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
@oognip wat een naar nieuws heeft hij hodgkin of non-hodgkin?
maes fijn dat het met R goed gaat en je grote dag komt eraan
Elies sterkte met pluim
Nok het is niet iemand die ik van heel dichtbij ken gewoon van zwemmen en gym en ze woont in de buurt. Het kindje had dus danige afwijkingen in de nieren dat het geen levenskans zou hebben of een heel naar leven vol dialyses
quote:
Ze deden roadrunner naquote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Pim kan ook altijd zo lekker rennen, net een haas zoef en weg istie, hij is ooit achtervolgd door 2 windhonden die dachten hem even in te sluiten samen en danmaar hij rende ze er mooi uit
linker en rechter pootje op foto is achterpootjes? en middelste de voorpootjes?quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef ElisaB het volgende:
PRIJSVRAAG:
Teken de poes na, maar dan in een doorzichtige doos
[ afbeelding ]
Eitje, zelfs Chico ligt altijd zo, maar dan zonder doosquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef ElisaB het volgende:
PRIJSVRAAG:
Teken de poes na, maar dan in een doorzichtige doos
[ afbeelding ]
Van links naar rechts voorpoot achterpoot voorpoot achterpoot denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
linker en rechter pootje op foto is achterpootjes? en middelste de voorpootjes?
ik denk dus achter voor voor achterquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van links naar rechts voorpoot achterpoot voorpoot achterpoot denk ik
Dat is 'mquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het viel eigenlijk nogal mee hoor; ze vond zelf dat ze prima lag daarquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Aaaw die met het pootje omhoog is wel lekker dramatisch zielig
lol ben ik goed inquote:
Als je dat zo op je af ziet komen, lijkt het net engquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt heeeeeeeeel stoffig in het veld![]()
[ afbeelding ]
Daar hoort deze afbeelding bijquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Ik dacht vlnr voorpoot achterpoot achterpoot voorpoot
Maar ze kijken zo lekker bezetenquote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja als ze nou een meter hoger waren dan leek het nog wat
Dan was ie wel héél mooi weggegledenquote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Wij dachten vanmiddag in de bus ff dat Chico overleden was
![]()
Hij was bij een van de busmeisjes op schoot echt helemaal in coma gezakt
Serieus, hij hing als een vaatdoek te bungelen en reageerde na ik weet niet hoe lang mega geirriteerd op ons geporquote:
Charmantquote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die doos paint je dr zelf maar bij
Muziekje eronder en het is kunstquote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Als ie zich uit gaat rekken in die houding dan zitten zn achterpoten over zn oren en zn voorpoten bij zn aars
Ja en die onderste foto hierboven ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar hoort deze afbeelding bij
[ afbeelding ]
Die blikken van de zwarte duivelsquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt heeeeeeeeel stoffig in het veld![]()
[ afbeelding ]
Konijn was het hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
hij is nogsteeds blij met zn beerhondkonijn(?) oh-oh
Nou, precies zo ik het voor ogen hadquote:
Salto kun je dr ook nog van bakkenquote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, precies zo ik het voor ogen had
Ondersteboven als vogelnetje in de ringen kan ook nog
Jaaaaaaaaaaaaa, Chico van Gelderquote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, precies zo ik het voor ogen had
Ondersteboven als vogelnetje in de ringen kan ook nog
Thee door mn neusquote:
Nah, sorry, in het kinderklasjequote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat een kracht, aan 1 ring![]()
[ afbeelding ]
Ik pies echt in mijn broek hier, met dat kind er onder in die zelfde positiequote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat een kracht, aan 1 ring![]()
[ afbeelding ]
Oooooooh neeeeeeee Chico Toet Toetquote:
Ooooooooh ik ga echt stuk hierquote:
Toet toet met dat legerhempie; had je 'm niet in een tank kunnen plakkenquote:
Cleanjumpingquote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
Ik zoek een mooie foto met een zwembad en zo'n schoonspring duikplank.
Maar ik weet niet meer hoe schoonspringen in het Engels heet
Gaaaawd, ik lachte net mn hersenen door mn neus dr uitquote:
Whahahahahahaha eat your heart out Lilyquote:
Ja, dat kan bij jou hèquote:Op maandag 18 april 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Gaaaawd, ik lachte net mn hersenen door mn neus dr uit![]()
![]()
![]()
Makkiequote:
Ik die aan het elastiekquote:Op maandag 18 april 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind die ene aan de ringen met dat kind d'r onder het allerleukst denk ik
OMGquote:
Vergeet de camera nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef Bamba het volgende:
![]()
Ik ga ook lekker slapen. Morgen met R. naar de Vlindertuin. Ik neem m'n macrolens mee
quote:
quote:
Je kan wel zien dat ie kampioen is hequote:Op dinsdag 19 april 2011 00:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat een talenten heeft die hond ook zeg
Ik hoop voor 'm dat ' ie niet naar beneden valt met z'n achterste zo gericht op die puntquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
kiek chico met z'n nieuwe vliegtuig dan!
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
kiek chico met z'n nieuwe vliegtuig dan!
[ afbeelding ]
Auw, zn kontjequote:
HamsterHansquote:
Mijn lollyquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, komt deze je nog bekend voor?
[ afbeelding ]
Psies ja, ik zal noooooooooit meer zeggen dat ie lui isquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:06 schreef indaha het volgende:
Geweldig die Chico-foto'sen jij vind het raar dat hij niet wakker wordt in de bus, na al die acties heeft hij z'n slaap wel nodig
quote:
Huh, wat zijn jullie er vroeg bij ?quote:
Braaf jochiequote:
Is die niet goed snik of zo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen
Mijn vader heeft bedacht dat ik wel wat voor hem op kan halen in Zwolle.
En laat ik daar nu net niet in de buurt wonen
Jou zie ik hier zelden zo vroeg hoorquote:
ik heb dit weekend niets gezien, zal deze week weer eens bij m'n vader kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Braaf jochie![]()
Was mn kaart aangekomen of niet?
Ik hoor weer vaak dat dingen niet aankomen, TNT maakt dr weer een zootje van
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb dit weekend niets gezien, zal deze week weer eens bij m'n vader kijken
Maar zelden ook zo vroeg online toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd rond half 9 wakker![]()
Dan pas!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd rond half 9 wakker![]()
MUISSSSSSSSSquote:
Primaquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hellohello. Hoe was het gesprek met de Baas gegaan?
Toen ik nog in Arnhem werkte, moest ik altijd rond 5 uur opstaan, dus nu mag ik uitslapenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet. Ik sta om 7 uur op en dan zijn mijn ouders al naar hun werk
.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Toen ik nog in Arnhem werkte, moest ik altijd rond 5 uur opstaan, dus nu mag ik uitslapen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze hebben ook echt dezelfde houding he
[ afbeelding ]
Sorry, die moest nog even.
Maar Cat is iets dichterbij dan Zwolle. Maar goed je moet het zelf wetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moest ook even kijken.
Mijn vader doet ook heel veel voor ons. Ik stop wel op tijd als het niet gaat.
Ik wil ook nog bij cat op kraamvisite en dan moet ook zelf rijden omdat ik dat zelf wil
En dat 'iets' kan niet op de post?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen
Mijn vader heeft bedacht dat ik wel wat voor hem op kan halen in Zwolle.
En laat ik daar nu net niet in de buurt wonen
Nou, ik snap echt totaal niet dat ie dat van je verwacht eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moest ook even kijken.
Mijn vader doet ook heel veel voor ons. Ik stop wel op tijd als het niet gaat.
Ik wil ook nog bij cat op kraamvisite en dan moet ook zelf rijden omdat ik dat zelf wil
Ik ben niet zo van de groepjesquote:
Ik ook niet. Maar als tekstschrijver hoef je ook niet van alle clubjes lid te wordenquote:
Misschien zijn naaktkatten wat voor jequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef Hitomi het volgende:
Oke, hoe kunnen die krengen nog haar hebben?
Ik was het zat dat ze zo erg verhaarden, dus heb ik zo'n borstel gehaald voor Dexter en DeeDee.. Heb net een flinke tijd zitten kammen en heb er echt laaadingen met haar af gehaald, en nog hebben ze een vacht
Haha, naaktkatten.. brr. Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien zijn naaktkatten wat voor je
Maar ik word er ook helemaal gek van. Ik kam ze heel vaak en dan komen er onwijs veel haren uit, maar als ik ze daarna ga aaien, verharen ze weer
Ik wil naar buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef Qwea het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is heerlijk warm
Ik vind het echt ranzig, Frits was een drama met zn stomme rotte korte blonde harenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Of een ruwhaartje, die verharen ook niet echt. Tenminste, Jules niet.
James was het ergste, die korte haartjes blijven ook overal inzitten.
Maar goed, boeiend.. ik maak me daar nooit zo druk over.
Ik heb vanmorgen al zowat drie kwartier gewandeld, dalijk tussen de middag nog een uur, en dan vanavond weer regelrecht het veld in vanuit het werkquote:
Eenschquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal als een stekker want volgens mij heeft Lush NL die Japan zeep niet
Slapend uit het raamkozijn gevallen en in haar val met haar pootjeachter de radiator blijven steken >> kruisbandje van de knie gescheurdquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:20 schreef Maes het volgende:
Arm PluimpieSterkte hoor Elies
Wat is er precies aan de hand met het pootje?
Wat een suffiequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slapend uit het raamkozijn gevallen en in haar val met haar pootjeachter de radiator blijven steken >> kruisbandje van de knie gescheurd
Duurt die operatie zo lang?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope; ze bellen tussen 13:00 en 14:00 uur
Ze zitten vast allemaal in ESF, daar is het rond deze tijd van het jaar pas echt gezelligquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk meer in de sc? Ik zie je nooit meer
Ik mag het niet hopenquote:
Ah ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mag het niet hopenMaar de DA opereert de hele ochtend en belt daarna de baasjes
Lalalala pauze lalalalalaaaaaaquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Nonneke het volgende:
lalala zoveel te doen lala zo weinig zin lalalala
Heb je ook zo'n timmermanriemding? Dat is sexiequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo! Ik ga een aanpassing maken, zodat de poezen niet meer uit het raamkozijn kunnen donderen. Nou ja; eruit donderen gaat altijd, maar zo dat ze in elk geval niet meer tussen de radiator terecht kunnen komen.
* ElisaB goes timmermannen
Heb ik! Serieus en no shitquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:59 schreef Maes het volgende:
Heb je ook zo'n timmermanriemding? Dat is sexie
Oh lord, ik deel die mening niet, voor bij een vrouw al helemaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n timmermanriemding? Dat is sexie
Dat is godverdomme natuurlijk weer net iets lekkerder dan tosti'squote:
ik wil met jou toch altijd delenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is godverdomme natuurlijk weer net iets lekkerder dan tosti's![]()
Nu ga ik ook huilen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik wil met jou toch altijd delen![]()
Niet huilen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met jou!
Ik heb NU honger en niet over honderdduizend uur als jij es met die fiets uit dat gehucht komt
Sterkte! Wat een motivatie dat je dan wel naar college gaat zegquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Oognip het volgende:
Ik zit er helemaal doorheenik ben zo ontzettend misselijk, hartstikke zere steken in mijn darmen, een spiertje in mijn been doet vaak zeer en sinds vandaag kan ik amper nog op mijn linker grote steen staan, anders doet het zo'n pijn.
Ik ga nu naar college en bel vanmiddag of morgen de dokter opnieuw, maar ik ben bang voor enge ziektes
Gisteren moest ik tijdens het eten steeds aan Bram denken omdat de droge mie nogal op zijn gesoigneerde kapsel lijkt, en nu ligt Eva me vanaf de keukentafel aan te kijken.quote:
Ik was er bijna in gebleven, want ze belden klokslag 14:00 uurquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef Pagan het volgende:
Mogge!![]()
Maes, hoe gaat het met R, ElisaB al iets over Pluis gehoord?
Ja, misschien wel een rooiequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:21 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaaaaaah![]()
Krijg je er een lieve kat voor terug
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was er bijna in gebleven, want ze belden klokslag 14:00 uur
Maarrr....: alles goed met Pluim. Operatie is goed gegaan, ze is wakker en zo is zowaar lief voor de assistente (er is iets heel raars gebeurd bij die operatie denk ik, want Pluim ís niet lief)
Whehehehehehe, karmaquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef Nonneke het volgende:
wees maar blij dat je tosti hebt, ze waren zo vies dat ik ze aan de honden heb gevoerd![]()
Nou heb ik hongerk#t deen met hun vieze pizzabroodjes
Yaaaaaaaay voor Pluimquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was er bijna in gebleven, want ze belden klokslag 14:00 uur
Maarrr....: alles goed met Pluim. Operatie is goed gegaan, ze is wakker en zo is zowaar lief voor de assistente (er is iets heel raars gebeurd bij die operatie denk ik, want Pluim ís niet lief)
Een je vis met kop ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gisteren moest ik tijdens het eten steeds aan Bram denken omdat de droge mie nogal op zijn gesoigneerde kapsel lijkt, en nu ligt Eva me vanaf de keukentafel aan te kijken.
Wut?quote:
Nou wat ligt dr dan op je keukentafel?quote:
Ach so! De nieuwe TV gids.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou wat ligt dr dan op je keukentafel?
Oooooh zoooooooooooquote:
Jij hebt toch niks aan je ooooooogen of wel dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Muis006 het volgende:
Die Sjon in het tosti ijzer
Of is het Chico? Sorry oh oh
Aan eentje welquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks aan je ooooooogen of wel dan?
![]()
Ik had het werkelijk waar nog niet eens es gezien![]()
Ja ik ben stekeblind blijktquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aan eentje welmaar jij zo te zien ook als je het nog niet gezien had
New & improoooovedquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef Pagan het volgende:
voor Pluim.
Hebben ze haar software gelijk een update gegeven dat ze zowaar lief is? Pluim 2.0 dus.
Om 16:20 uur word ik bij de DA verwacht. Spanning ende sensatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef Oognip het volgende:
Super dat de operatie zo goed gegaan is Elies! Wanneer mag je haar ophalen?
Ik heb nu collegequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte ermee OOgnip. College vol kunnen houden?
Fijn dat de operatie bij pluim gelukt is. En wie weet blijft ze wel lief. Hebben ze haar gereset oid
Ik negeerde je niet, ik zag het gewoon nietquote:
En voor Chico neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Beterschap voor alle zieke mensen en dieren trouwens
Hey, gore zuipsnol, was die saté van je nog te vreten eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef Qwea het volgende:
Ik HOU van mijn tuin
Eerst de buiten vensterbank en het schuurtje lopen voegen... ennu pop ik biertjes in de zon. Ik begin al een heerlijk kleurtje te krijgen en het brand al heerlijk in
Tostiboyquote:
Te vreten?! Ik had er godverdomme 25 gemaakt (beetje veel, ik weetsquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, gore zuipsnol, was die saté van je nog te vreten eigenlijk?
Fuck you, ik beat je. Ik heb nog maar een krat bierquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Hou maar op met klagen en jammeren allemaal!
Ik win de zieligheidswedstrijd van de dag, mijn drop is op
Waren jullie maar met zijn tweeën?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te vreten?! Ik had er godverdomme 25 gemaakt (beetje veel, ik weets) nog geen 20 min waren ze op
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck you, ik beat je. Ik heb nog maar een krat bier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ooh heuj, sirenes
Vieze vuile dierenmishandelaarquote:
7quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waren jullie maar met zijn tweeën?
Tokkies
Dat moet familie geweest zijn dan, want vrienden hebben jullie toch niet meer?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
Ik begin een kreeft te worden![]()
fuck, ik zweer het je. Ik hou écht van mijn fucking tuin! ik HOU echt van mijn tuin
Heb bloempjes gekochtWat een trut ben ik eigenlijk ook
Fuck me, ws 30ste ook dit weer. Ik kom kats lam van dat terras af
Niet naar Zwolle?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe was MM zijn sollicitatiegesprek gegaan?
Graties en voor nieksquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker vrijwillig kanker scoren in de zon
Die is nu proefdraaien de hele dag. Maar ik begreep dat het met name DTP was. Dus ik weet niet of dat wel iets voor hem is. Hij heeft al meer dan 10 jaar geen dtp gedaan. Ooit es, vet lang gelee op stagequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe was MM zijn sollicitatiegesprek gegaan?
Zwollequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |