Nah we kunnen nu nogsteeds een leuk homostelletje zijnquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Joris en Yuri, wij waren een leuk homostelletje geweest als we jongetjes geweest waren![]()
Pluim komt morgenavond heel zielig thuis, dus nog kansen zat voor een Pluim-topicquote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Nonneke het volgende:
Ach een Pluim topic natuurlijkAls iemand de titel aan wil passen voor Pluimpje ?
Ja, akelig. Maar Pluim redt zich wel. Volgens de DA-ass was ze vorige week heul niet lief geweestquote:
Ik weet niet welke vormquote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
@oognip wat een naar nieuws heeft hij hodgkin of non-hodgkin?
maes fijn dat het met R goed gaat en je grote dag komt eraan
Elies sterkte met pluim
Nok het is niet iemand die ik van heel dichtbij ken gewoon van zwemmen en gym en ze woont in de buurt. Het kindje had dus danige afwijkingen in de nieren dat het geen levenskans zou hebben of een heel naar leven vol dialyses
quote:
Ze deden roadrunner naquote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Pim kan ook altijd zo lekker rennen, net een haas zoef en weg istie, hij is ooit achtervolgd door 2 windhonden die dachten hem even in te sluiten samen en danmaar hij rende ze er mooi uit
linker en rechter pootje op foto is achterpootjes? en middelste de voorpootjes?quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef ElisaB het volgende:
PRIJSVRAAG:
Teken de poes na, maar dan in een doorzichtige doos
[ afbeelding ]
Eitje, zelfs Chico ligt altijd zo, maar dan zonder doosquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef ElisaB het volgende:
PRIJSVRAAG:
Teken de poes na, maar dan in een doorzichtige doos
[ afbeelding ]
Van links naar rechts voorpoot achterpoot voorpoot achterpoot denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
linker en rechter pootje op foto is achterpootjes? en middelste de voorpootjes?
ik denk dus achter voor voor achterquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van links naar rechts voorpoot achterpoot voorpoot achterpoot denk ik
Dat is 'mquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het viel eigenlijk nogal mee hoor; ze vond zelf dat ze prima lag daarquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Aaaw die met het pootje omhoog is wel lekker dramatisch zielig
lol ben ik goed inquote:
Als je dat zo op je af ziet komen, lijkt het net engquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt heeeeeeeeel stoffig in het veld![]()
[ afbeelding ]
Daar hoort deze afbeelding bijquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Ik dacht vlnr voorpoot achterpoot achterpoot voorpoot
Maar ze kijken zo lekker bezetenquote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja als ze nou een meter hoger waren dan leek het nog wat
Dan was ie wel héél mooi weggegledenquote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Wij dachten vanmiddag in de bus ff dat Chico overleden was
![]()
Hij was bij een van de busmeisjes op schoot echt helemaal in coma gezakt
Serieus, hij hing als een vaatdoek te bungelen en reageerde na ik weet niet hoe lang mega geirriteerd op ons geporquote:
Charmantquote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die doos paint je dr zelf maar bij
Muziekje eronder en het is kunstquote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Als ie zich uit gaat rekken in die houding dan zitten zn achterpoten over zn oren en zn voorpoten bij zn aars
Ja en die onderste foto hierboven ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar hoort deze afbeelding bij
[ afbeelding ]
Die blikken van de zwarte duivelsquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt heeeeeeeeel stoffig in het veld![]()
[ afbeelding ]
Konijn was het hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
hij is nogsteeds blij met zn beerhondkonijn(?) oh-oh
Nou, precies zo ik het voor ogen hadquote:
Salto kun je dr ook nog van bakkenquote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, precies zo ik het voor ogen had
Ondersteboven als vogelnetje in de ringen kan ook nog
Jaaaaaaaaaaaaa, Chico van Gelderquote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, precies zo ik het voor ogen had
Ondersteboven als vogelnetje in de ringen kan ook nog
Thee door mn neusquote:
Nah, sorry, in het kinderklasjequote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat een kracht, aan 1 ring![]()
[ afbeelding ]
Ik pies echt in mijn broek hier, met dat kind er onder in die zelfde positiequote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat een kracht, aan 1 ring![]()
[ afbeelding ]
Oooooooh neeeeeeee Chico Toet Toetquote:
Ooooooooh ik ga echt stuk hierquote:
Toet toet met dat legerhempie; had je 'm niet in een tank kunnen plakkenquote:
Cleanjumpingquote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
Ik zoek een mooie foto met een zwembad en zo'n schoonspring duikplank.
Maar ik weet niet meer hoe schoonspringen in het Engels heet
Gaaaawd, ik lachte net mn hersenen door mn neus dr uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |