Nee volgens mij niet ,maar ik zal voor je duimen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Ynske het volgende:
voor iedereen die dat nodig heeft!
hier morgen een sollgesprek, of had ik dat al verteld?
zelfde branche, maar decl servicequote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet ,maar ik zal voor je duimen.![]()
Is het voor het zelfde soort werk of iets in de fotografie?
Maes wat fijn dat het met R goed gaat en wat een spanning voor je bruiloft , maar die wordt vast prachtigquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
R is vanmorgen voor een EEG geweest en het was een stuk rustiger dan de vorige keerMisschien kan ze wel wat minder medicijnen
![]()
De kaarten zijn eindelijk klaar en gaan vandaag op de post het gaat nu zo snel allemaal![]()
![]()
![]()
Alles goed met iedereen??
Je gaat snel hogerop de ladder ,jij carrierevrouwquote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfde branche, maar decl service
geen telefoonwerk
O dan zullen we morgen ook duimenquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net Pluimpje weggebracht voor haar operatie van morgenochtend. Ik vind dat altijd erg vervelend. Maar, het is met de beste bedoelingen, dus vooruit dan maar weer
Het is een knappe kerelquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef asfalthooligan het volgende:
navond
na mijn update over grey heb ik eindelijk een mooie foto van die gekke kater
[ afbeelding ]
Oh bahquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net Pluimpje weggebracht voor haar operatie van morgenochtend. Ik vind dat altijd erg vervelend. Maar, het is met de beste bedoelingen, dus vooruit dan maar weer
Nieuwsgierig aagje zo te zienquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef asfalthooligan het volgende:
navond
na mijn update over grey heb ik eindelijk een mooie foto van die gekke kater
[ afbeelding ]
afgewezenquote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo, ik heb net ff heerlijk 1,5 uur gewandeld meteen vanuit mijn werk en daarna uitgebreid Indisch gekookt nog, heerlijk dagje![]()
Arme Pluim, hopelijk hersteld ze snel![]()
Yns, had je niks meer gehoord over die ene aanstelling hiero?
Ik bedoelde ook dat ik dan eventueel naar Delft zou komen om daar op een terrasje een bakie te doen. Niet dat je hier niet welkom bent, maar ik denk dat jouw doggies en mijn poeticats het samenniet zo kunnen vindenquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok geen idee of ik een bakkie kan doen als ik in Delft ben, wss heb ik alle honden bij me, en ik moet nog ff psies zien hoe en wat , ik ga in elk geval naar een concert in Amsterdam dan ook nogZodra ik iets van een planning heb ga ik es zien !
Ik denk dat ik dood zou gaan binnen10 minuten in jouw huis met mijn kattenallergiequote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat ik dan eventueel naar Delft zou komen om daar op een terrasje een bakie te doen. Niet dat je hier niet welkom bent, maar ik denk dat jouw doggies en mijn poeticats het samenniet zo kunnen vinden
Als ze die vogeltjes hebben om ze aan andere huisdieren te geven, mag dat? Of kan ik hier wat aan doen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Barbaaf het volgende:
Da's kut Asfalt
Oognip, ziet eruit als een showkooitje voor tentoonstellingen enzo, niet geschikt voor langere tijd lijkt me. Waarom zouden ze ook vogeltjes nemen om vervolgens op het balkon te zetten, jr zou best gelijk kunnen hebben met je idee.
is dat een veronderstelling of weet je dat zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze die vogeltjes hebben om ze aan andere huisdieren te geven, mag dat? Of kan ik hier wat aan doen?
Volgens mij mag dat gewoon, er zijn genoeg mensen die muizen of ratten fokken voor hun slangen..quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze die vogeltjes hebben om ze aan andere huisdieren te geven, mag dat? Of kan ik hier wat aan doen?
Een veronderstelling, omdat ik gister er 3 dacht te zien en nu 2. Als het er elke dag 1 minder wordt, dan zullen ze wel aan andere dieren gevoerd worden.quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat een veronderstelling of weet je dat zeker?
t zou mijn niets verbazen als t om te luchten is. zo stond Wiwi vroeger ook vaker buiten bij lekker weer
idd, ik vind t echt niet raarquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, dat zijn van die kleine zangvogeltjes, die zitten overal te luchten in zulke kooitjes hoor!
Ik zit ook niet in de stress, het leek me gewoon zielig maar ik heb verder ook geen verstand van vogels dus vandaar dat ik het even vroegquote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou dr ook niet meteen van in de stress schieten nee.
Gewoon ff kijken of ze dagenlang 24/7 buiten hangen.
Ach toch geen goed nieuwsquote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
Sterkte met wachten Elies!
Mooie kater Asfalt!
De opa van mijn vriend heeft lymfeklierkanker. Ze kunnen uit gaan zoeken waar het vandaan komt, maar dat willen ze niet. Hij krijgt nu prednison en krijgt bestraling zodat hij zich weer iets beter gaat voelen en weer iets kan lopen. Hij gaat niet genezen, maar hij wil nog heel graag naar huis en daar wordt nu naar toe gewerkt.
Ahhhhh ja, dat achterlaten he?quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Jij zit hier langer dan ik denk ik hequote:
Nonnepon, onze oermoederquote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heb ff gekeken maar volgens mij langer dan iedereen (in de F&F sc dan he)
Je bent fantastisch, maar dat wist ik al langquote:
we moeten maar gaan trouwenquote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent fantastisch, maar dat wist ik al lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |