Nah we kunnen nu nogsteeds een leuk homostelletje zijnquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Joris en Yuri, wij waren een leuk homostelletje geweest als we jongetjes geweest waren![]()
Pluim komt morgenavond heel zielig thuis, dus nog kansen zat voor een Pluim-topicquote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Nonneke het volgende:
Ach een Pluim topic natuurlijkAls iemand de titel aan wil passen voor Pluimpje ?
Ja, akelig. Maar Pluim redt zich wel. Volgens de DA-ass was ze vorige week heul niet lief geweestquote:
Ik weet niet welke vormquote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
@oognip wat een naar nieuws heeft hij hodgkin of non-hodgkin?
maes fijn dat het met R goed gaat en je grote dag komt eraan
Elies sterkte met pluim
Nok het is niet iemand die ik van heel dichtbij ken gewoon van zwemmen en gym en ze woont in de buurt. Het kindje had dus danige afwijkingen in de nieren dat het geen levenskans zou hebben of een heel naar leven vol dialyses
quote:
Ze deden roadrunner naquote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Pim kan ook altijd zo lekker rennen, net een haas zoef en weg istie, hij is ooit achtervolgd door 2 windhonden die dachten hem even in te sluiten samen en danmaar hij rende ze er mooi uit
linker en rechter pootje op foto is achterpootjes? en middelste de voorpootjes?quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef ElisaB het volgende:
PRIJSVRAAG:
Teken de poes na, maar dan in een doorzichtige doos
[ afbeelding ]
Eitje, zelfs Chico ligt altijd zo, maar dan zonder doosquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef ElisaB het volgende:
PRIJSVRAAG:
Teken de poes na, maar dan in een doorzichtige doos
[ afbeelding ]
Van links naar rechts voorpoot achterpoot voorpoot achterpoot denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
linker en rechter pootje op foto is achterpootjes? en middelste de voorpootjes?
ik denk dus achter voor voor achterquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van links naar rechts voorpoot achterpoot voorpoot achterpoot denk ik
Dat is 'mquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |