Mijn lollyquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, komt deze je nog bekend voor?
[ afbeelding ]
Psies ja, ik zal noooooooooit meer zeggen dat ie lui isquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:06 schreef indaha het volgende:
Geweldig die Chico-foto'sen jij vind het raar dat hij niet wakker wordt in de bus, na al die acties heeft hij z'n slaap wel nodig
quote:
Huh, wat zijn jullie er vroeg bij ?quote:
Braaf jochiequote:
Is die niet goed snik of zo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen
Mijn vader heeft bedacht dat ik wel wat voor hem op kan halen in Zwolle.
En laat ik daar nu net niet in de buurt wonen
Jou zie ik hier zelden zo vroeg hoorquote:
ik heb dit weekend niets gezien, zal deze week weer eens bij m'n vader kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Braaf jochie![]()
Was mn kaart aangekomen of niet?
Ik hoor weer vaak dat dingen niet aankomen, TNT maakt dr weer een zootje van
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb dit weekend niets gezien, zal deze week weer eens bij m'n vader kijken
Maar zelden ook zo vroeg online toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd rond half 9 wakker![]()
Dan pas!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd rond half 9 wakker![]()
MUISSSSSSSSSquote:
Primaquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hellohello. Hoe was het gesprek met de Baas gegaan?
Toen ik nog in Arnhem werkte, moest ik altijd rond 5 uur opstaan, dus nu mag ik uitslapenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet. Ik sta om 7 uur op en dan zijn mijn ouders al naar hun werk
.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Toen ik nog in Arnhem werkte, moest ik altijd rond 5 uur opstaan, dus nu mag ik uitslapen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze hebben ook echt dezelfde houding he
[ afbeelding ]
Sorry, die moest nog even.
Maar Cat is iets dichterbij dan Zwolle. Maar goed je moet het zelf wetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moest ook even kijken.
Mijn vader doet ook heel veel voor ons. Ik stop wel op tijd als het niet gaat.
Ik wil ook nog bij cat op kraamvisite en dan moet ook zelf rijden omdat ik dat zelf wil
En dat 'iets' kan niet op de post?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen
Mijn vader heeft bedacht dat ik wel wat voor hem op kan halen in Zwolle.
En laat ik daar nu net niet in de buurt wonen
Nou, ik snap echt totaal niet dat ie dat van je verwacht eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moest ook even kijken.
Mijn vader doet ook heel veel voor ons. Ik stop wel op tijd als het niet gaat.
Ik wil ook nog bij cat op kraamvisite en dan moet ook zelf rijden omdat ik dat zelf wil
Ik ben niet zo van de groepjesquote:
Ik ook niet. Maar als tekstschrijver hoef je ook niet van alle clubjes lid te wordenquote:
Misschien zijn naaktkatten wat voor jequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef Hitomi het volgende:
Oke, hoe kunnen die krengen nog haar hebben?
Ik was het zat dat ze zo erg verhaarden, dus heb ik zo'n borstel gehaald voor Dexter en DeeDee.. Heb net een flinke tijd zitten kammen en heb er echt laaadingen met haar af gehaald, en nog hebben ze een vacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |