Ja, misschien wel een rooiequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:21 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaaaaaah![]()
Krijg je er een lieve kat voor terug
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was er bijna in gebleven, want ze belden klokslag 14:00 uur
Maarrr....: alles goed met Pluim. Operatie is goed gegaan, ze is wakker en zo is zowaar lief voor de assistente (er is iets heel raars gebeurd bij die operatie denk ik, want Pluim ís niet lief)
Whehehehehehe, karmaquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef Nonneke het volgende:
wees maar blij dat je tosti hebt, ze waren zo vies dat ik ze aan de honden heb gevoerd![]()
Nou heb ik hongerk#t deen met hun vieze pizzabroodjes
Yaaaaaaaay voor Pluimquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was er bijna in gebleven, want ze belden klokslag 14:00 uur
Maarrr....: alles goed met Pluim. Operatie is goed gegaan, ze is wakker en zo is zowaar lief voor de assistente (er is iets heel raars gebeurd bij die operatie denk ik, want Pluim ís niet lief)
Een je vis met kop ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gisteren moest ik tijdens het eten steeds aan Bram denken omdat de droge mie nogal op zijn gesoigneerde kapsel lijkt, en nu ligt Eva me vanaf de keukentafel aan te kijken.
Wut?quote:
Nou wat ligt dr dan op je keukentafel?quote:
Ach so! De nieuwe TV gids.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou wat ligt dr dan op je keukentafel?
Oooooh zoooooooooooquote:
Jij hebt toch niks aan je ooooooogen of wel dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Muis006 het volgende:
Die Sjon in het tosti ijzer
Of is het Chico? Sorry oh oh
Aan eentje welquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks aan je ooooooogen of wel dan?
![]()
Ik had het werkelijk waar nog niet eens es gezien![]()
Ja ik ben stekeblind blijktquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aan eentje welmaar jij zo te zien ook als je het nog niet gezien had
New & improoooovedquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef Pagan het volgende:
voor Pluim.
Hebben ze haar software gelijk een update gegeven dat ze zowaar lief is? Pluim 2.0 dus.
Om 16:20 uur word ik bij de DA verwacht. Spanning ende sensatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef Oognip het volgende:
Super dat de operatie zo goed gegaan is Elies! Wanneer mag je haar ophalen?
Ik heb nu collegequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte ermee OOgnip. College vol kunnen houden?
Fijn dat de operatie bij pluim gelukt is. En wie weet blijft ze wel lief. Hebben ze haar gereset oid
Ik negeerde je niet, ik zag het gewoon nietquote:
En voor Chico neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Beterschap voor alle zieke mensen en dieren trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |