Ik mag het niet hopenquote:
Ah ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mag het niet hopenMaar de DA opereert de hele ochtend en belt daarna de baasjes
Lalalala pauze lalalalalaaaaaaquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Nonneke het volgende:
lalala zoveel te doen lala zo weinig zin lalalala
Heb je ook zo'n timmermanriemding? Dat is sexiequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo! Ik ga een aanpassing maken, zodat de poezen niet meer uit het raamkozijn kunnen donderen. Nou ja; eruit donderen gaat altijd, maar zo dat ze in elk geval niet meer tussen de radiator terecht kunnen komen.
* ElisaB goes timmermannen
Heb ik! Serieus en no shitquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:59 schreef Maes het volgende:
Heb je ook zo'n timmermanriemding? Dat is sexie
Oh lord, ik deel die mening niet, voor bij een vrouw al helemaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n timmermanriemding? Dat is sexie
Dat is godverdomme natuurlijk weer net iets lekkerder dan tosti'squote:
ik wil met jou toch altijd delenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is godverdomme natuurlijk weer net iets lekkerder dan tosti's![]()
Nu ga ik ook huilen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik wil met jou toch altijd delen![]()
Niet huilen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met jou!
Ik heb NU honger en niet over honderdduizend uur als jij es met die fiets uit dat gehucht komt
Sterkte! Wat een motivatie dat je dan wel naar college gaat zegquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Oognip het volgende:
Ik zit er helemaal doorheenik ben zo ontzettend misselijk, hartstikke zere steken in mijn darmen, een spiertje in mijn been doet vaak zeer en sinds vandaag kan ik amper nog op mijn linker grote steen staan, anders doet het zo'n pijn.
Ik ga nu naar college en bel vanmiddag of morgen de dokter opnieuw, maar ik ben bang voor enge ziektes
Gisteren moest ik tijdens het eten steeds aan Bram denken omdat de droge mie nogal op zijn gesoigneerde kapsel lijkt, en nu ligt Eva me vanaf de keukentafel aan te kijken.quote:
Ik was er bijna in gebleven, want ze belden klokslag 14:00 uurquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef Pagan het volgende:
Mogge!![]()
Maes, hoe gaat het met R, ElisaB al iets over Pluis gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |