Haha, naaktkatten.. brr. Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien zijn naaktkatten wat voor je
Maar ik word er ook helemaal gek van. Ik kam ze heel vaak en dan komen er onwijs veel haren uit, maar als ik ze daarna ga aaien, verharen ze weer
Ik wil naar buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef Qwea het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is heerlijk warm
Ik vind het echt ranzig, Frits was een drama met zn stomme rotte korte blonde harenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Of een ruwhaartje, die verharen ook niet echt. Tenminste, Jules niet.
James was het ergste, die korte haartjes blijven ook overal inzitten.
Maar goed, boeiend.. ik maak me daar nooit zo druk over.
Ik heb vanmorgen al zowat drie kwartier gewandeld, dalijk tussen de middag nog een uur, en dan vanavond weer regelrecht het veld in vanuit het werkquote:
Eenschquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal als een stekker want volgens mij heeft Lush NL die Japan zeep niet
Slapend uit het raamkozijn gevallen en in haar val met haar pootjeachter de radiator blijven steken >> kruisbandje van de knie gescheurdquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:20 schreef Maes het volgende:
Arm PluimpieSterkte hoor Elies
Wat is er precies aan de hand met het pootje?
Wat een suffiequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slapend uit het raamkozijn gevallen en in haar val met haar pootjeachter de radiator blijven steken >> kruisbandje van de knie gescheurd
Duurt die operatie zo lang?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope; ze bellen tussen 13:00 en 14:00 uur
Ze zitten vast allemaal in ESF, daar is het rond deze tijd van het jaar pas echt gezelligquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk meer in de sc? Ik zie je nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |