Deze. Sinds de nieuwe reeks-feature kan er maar 1 topic zijn.quote:
je zou het bijna wel denken he?quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
Bamby@ je bent het met me eens he, Flip heeft dit vaker gedaan zal me niet verbazen als hij ook een dragqueen is af en toe
zie opmerking boven jequote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Deze. Sinds de nieuwe reeks-feature kan er maar 1 topic zijn.
Bulletje moet nog even het "open nieuw deel" knopje vinden
Als je de laatste bent kun je in het oude topic op "open nieuw deel" drukken, dan gaat alles zo'n beetje automatisch. Nummer en titel aanpassen en klaarquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
ging dus niet helemaal goehoed die nieuwe cos maken
ja dat dacht ik al zat op je te wachten, maar als je sluit Laatste post staat er boven open nieuw deel, je hoeft geen nummertje meer te verandere alleen de titel en dan klik je door dan staat er 1 COSquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
ging dus niet helemaal goehoed die nieuwe cos maken
Het ging hem wel heel natuurlijk af.quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
Bamby@ je bent het met me eens he, Flip heeft dit vaker gedaan zal me niet verbazen als hij ook een dragqueen is af en toe
Ja vind ik ook normaal hoor, hoef je geen homo voor te zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
tegenwoordig dragen veel mannen roze hoor
klikte dus op nieuw topic volgens mijquote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je de laatste bent kun je in het oude topic op "open nieuw deel" drukken, dan gaat alles zo'n beetje automatisch. Nummer en titel aanpassen en klaar
nummer aanpassen hoeft niet meer.quote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je de laatste bent kun je in het oude topic op "open nieuw deel" drukken, dan gaat alles zo'n beetje automatisch. Nummer en titel aanpassen en klaar
weet het wel zeker en heb het al eerder gepost toen, die trekken zijn bewegingen een gewone man die dit voor de eerste keer doet kan dit allemaal niet dat lachen met die bek open doen ze allemaalquote:
Alleen de titel.quote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je een nieuw leeg topic. Alleen als een topic vol zit staat er links van een extra knop met "open nieuw deel". Ah en ik lees net dat je zelfs het topicnummer niet meer hoeft aan te passen..quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
klikte dus op nieuw topic volgens mij
Heeft ie ook eyeliner? Dat wilde me zus vroeger (heeel lang geleden) bij mij opdoen, maar das gewoon te eng zo dicht bij je oogquote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het wel zeker en heb het al eerder gepost toen, die trekken zijn bewegingen een gewone man die dit voor de eerste keer doet kan dit allemaal niet dat lachen met die bek open doen ze allemaal
je moet op open nieuw deel klikken ( dacht ik hoor) zoiets ach straks weer proberen ik heb het ook moeten lerenquote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
klikte dus op nieuw topic volgens mij
ja hij maakte echte dragqueen bewegingen , ik zag het ook jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het wel zeker en heb het al eerder gepost toen, die trekken zijn bewegingen een gewone man die dit voor de eerste keer doet kan dit allemaal niet dat lachen met die bek open doen ze allemaal
alles wentquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Heeft ie ook eyeliner? Dat wilde me zus vroeger (heeel lang geleden) bij mij opdoen, maar das gewoon te eng zo dicht bij je oog
daarom kijk maar in 1 van de eerste COSsen hahaha daar had ik het ook al een keer gepost Flip is een geboren travoquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij maakte echte dragqueen bewegingen , ik zag het ook ja
een echte kerel zou lomp gaan lopen en rare bekken trekken denk ik
zooooooooooow die is ff erg hahahahaquote:
ja dit!quote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Freule het volgende:
of zometeen op de bank live nomineren hahahahahah
Ik ben voorquote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Freule het volgende:
of zometeen op de bank live nomineren hahahahahah
Moet je nagaan als je lenzen draagt :pquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Heeft ie ook eyeliner? Dat wilde me zus vroeger (heeel lang geleden) bij mij opdoen, maar das gewoon te eng zo dicht bij je oog
Dus dat! Ik kots met je mee. En dan straks de brief nog.quote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef versabommie het volgende:
Zo weer genoeg "opzienbarende" shots voor de door Hummie bepaalde finalisten Djoon en Flip! Servio zijn missie zal dat dan ook wel geweest zijn. Hij mocht zijn bingo act laten zien en in ruil daarvoor zorgen dat er zoveel mogelijk Djoon Flip momentjes zijn
ja hoor daar was haar momentje van de aandacht op haar vestigenquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Djoon wil als man geschminkt worden.
Die heeft al die poespas niet nodig.quote:Op maandag 18 april 2011 18:02 schreef MargrietV het volgende:
en Gerard dobbert lekker op het vlotje.
Wil ze als Ken?quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
gerard denkt ook,, laat die gekken maar ..daar wil ik niks mee te maken hebbenquote:
Hij staat 3 kwartier na de uitzending al te downloadenquote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Blackprinces het volgende:
Is toverheksje er nog??
Zoja, maak jij verslag van daily vandaag?
Ik kan m niet zien
Het werd net nog aan m gevraagd of ie ook wilde maar hij zei "Nee ik kijk wel gewoon" haha, dit is echt niks voor hem hij trok Servio ook niet zo geloof ik eergister. Flip trouwens ook niet, die durfde Servio niet eens aan te kijken dus dat ie zo ver als dit gaat verbaast me behoorlijk..quote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heeft al die poespas niet nodig.
afplakkenquote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef suksan het volgende:
hoe kan je van een botoxlip nu een mannelip maken??
Het moet toch de Djoon en Flipshow blijven?quote:
als ik beetje kan lezen wat er gebeurt is is me ook goedquote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij staat 3 kwartier na de uitzending al te downloaden
Nope, maar ze lossen het denk ik op met een petjequote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
heeft ie ook mannenpruiken bij zich dan?
erg he, zo aandachtsgeil.....quote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het moet toch de Djoon en Flipshow blijven?
Tondeuzequote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
gewoon met de tondeuse, roef er overheen.......quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
oh ja kan ook, nou ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Nope, maar ze lossen het denk ik op met een petje
quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
gewoon met de tondeuse, roef er overheen.......
quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
gewoon met de tondeuse, roef er overheen.......
het is beter dan een slapende Lauraquote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Reksie1981 het volgende:
wtf, dit is toch niet leuk of ligt dat aan mij?
flip vond ik wel leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Reksie1981 het volgende:
helemaal niets aan.quote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Reksie1981 het volgende:
ga ik voor je doenquote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Blackprinces het volgende:
Is toverheksje er nog??
Zoja, maak jij verslag van daily vandaag?
Ik kan m niet zien
dat mocht ie willen, dat het amsterdams klonk, het lijkt niet eens op amsterdamsquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Vinamp het volgende:
Flip praat zelfs als vrouw een soort van Amsterdams
het script van mamajoquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef ThomasSlayer het volgende:
Het is weer een noodgreep om wat kijkers vast te houden. Triest dieptepunt. Is dit de fellatioshow of was de opzet een spel met geheimen?
Dat het menselijk brein tekort schiet om een zinvolle invulling van het programma te bedenken.
bah bah bah.Dat vrouwen het nog steeds mooi vinden om als karikatuur neergezet te worden. Oeff.
Daar moet ie eens een keer mee kappen, het lijkt nergens op!quote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Vinamp het volgende:
Flip praat zelfs als vrouw een soort van Amsterdams
Ha leeft ze nog?quote:
dat kan ie al helemaal niet een amsterdams accentquote:Op maandag 18 april 2011 18:10 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mocht ie willen, dat het amsterdams klonk, het lijkt niet eens op amsterdams
hoe ziek kan je zijn...quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef shomila het volgende:
Jo denkt het zal echt niet gebeuren dat Flip alleen alle aandacht krijgt en hoppa Jo wil als man.
nee dat zeg ik ..het lijkt helemaal niet op amsterdamsquote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kan ie al helemaal niet een amsterdams accent
misschien mogen we op de site wel stemmen wie er beter uitziet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef shomila het volgende:
Jo denkt het zal echt niet gebeuren dat Flip alleen alle aandacht krijgt en hoppa Jo wil als man.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef Reksie1981 het volgende:
ST_Maik Maik
@
@BiancaNoteboren tuurlijk monique heeft ook haar negatieve kanten maar die heeft gelukkig iedereen. I love that girl#sstnl
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
ST_Maik Maik
@
@BiancaNoteboren tuurlijk monique heeft ook haar negatieve kanten maar die heeft gelukkig iedereen. I love that girl#sstnl
ST_Maik Maik
@
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Annelies-G het volgende:
Normaal cap is als een gek, wil nu eigenlijk JO niet cappen uit principe. Kan ik de verleiding weerstaan??
Zal ik jou nu gaan opjagen zoals jij mij vanmiddag??quote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Annelies-G het volgende:
Normaal cap is als een gek, wil nu eigenlijk JO niet cappen uit principe. Kan ik de verleiding weerstaan??
Wat mij betreft laat je het. Ik ben je dan eeuwig dankbaar.quote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Annelies-G het volgende:
Joannaquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Annelies-G het volgende:
hahaha, doe esquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zal ik jou nu gaan opjagen zoals jij mij vanmiddag??
geef dat gedrocht maar een spuitje dan...quote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Joannaals kerel. Dat kunnen ze me gewoon niet aandoen.
Precies. Misschien ziet ze er dan ook beter uitquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
ze hadden gewoon laura hievoor moeten uitkiezen.veel meer mannelijke trekjes
zou het? hahahaquote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Precies. Misschien ziet ze er dan ook beter uit
Voor jou doe ik ( bijna ) allesquote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft laat je het. Ik ben je dan eeuwig dankbaar.
na de nominaties zal ze wel weer beter zijnquote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef Verity het volgende:
Ik vraag me af hoe het echt gaat met Mo. Heb het idee dat ze soms wat kan overdrijven.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
geef dat gedrocht maar een spuitje dan...
quote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef Dakotamu het volgende:
lijkt ze zometeen teveel op een jongetje, en wil mo er bovenop
ja maar, ja maar, ja maar. dan zet ik BQ tegen me op. ben beetje bang voor haarquote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
KOM OP CAPPEN NUUUUUUUUUUU, je kan het!!!![]()
![]()
we zijn het weer met elkaar eens erger me groen en paars toen afgelopen zaterdagquote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dat zeg ik ..het lijkt helemaal niet op amsterdams
Owwwquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ja maar. dan zet ik BQ tegen me op. ben beetje bang voor haar
En der tietenquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Stability het volgende:
pfff ze is echt niet bang om lelijk te zijn .............vandaar dat je je tig keer per dag moet opmaken, loopt te kammen en in de spiegel staat te kijken en............je lippen hebt vol laten spuiten
ja zoals zo vaak he? zusjequote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we zijn het weer met elkaar eens erger me groen en paars toen afgelopen zaterdag
Tot over 4 weken...quote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef knagsje het volgende:
ik kom wel terug als die botoxhoeah weer uit beeld is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
eet zequote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ik heb meer dan genoeg van de Djoonshow. Misschien kom ik binnenwippen bij de daily om Karim te verwelkomen.
Smakelijk allemaal.
OnTopic:.................
quote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ik heb meer dan genoeg van de Djoonshow. Misschien kom ik binnenwippen bij de daily om Karim te verwelkomen.
Smakelijk allemaal.
Eet smakelijkquote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef beequeen het volgende:
Smakelijk allemaal.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sorry beetje laat antwoord(was even buiten met de hond) en nee zou me zeker niet verbazen, die flip heeft gewoon iets vreemdsquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
Gewoon de winnaarsquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef versabommie het volgende:
Zo weer genoeg "opzienbarende" shots voor de door Hummie bepaalde finalisten Djoon en Flip! Servio zijn missie zal dat dan ook wel geweest zijn. Hij mocht zijn bingo act laten zien en in ruil daarvoor zorgen dat er zoveel mogelijk Djoon Flip momentjes zijn
flip is nu mooie vrouwquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Flip ziet er niet uit!
Waarom zou je dit willen
lekker toch buiten zon schijnd nog vollop in amsterdam/ in derdaad we hebben gelijk het is en was al een travoquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Sorry beetje laat antwoord(was even buiten met de hond) en nee zou me zeker niet verbazen, die flip heeft gewoon iets vreemds
Oh?? Wat heeft ie getwittert dan?quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef shomila het volgende:
En ondertussen is Maik begonnen met het puin ruimen op twitter, hij mag wel gang geven want misschien komt ze donderdag wel thuis.
SST_Maik Maikquote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh?? Wat heeft ie getwittert dan?
John de Wolfquote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
of die voetballer, feyenoord...wolf ofzoiets hahaha
Dit zou me niks verbazen, Servio heeft zich ook al "perongeluk" laten uithoren over info van buitenaf door Joanna en hij liet zich ontvallen dat Flip zich geen zonder hoefde te maken over z'n fans en gewoon moet doen wat ie zelf wilm waarna Flip Joanna de liefde verklaarde.quote:99s.gif Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef versabommie het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
[..]
SST_Maik Maik
@
@hakkiezakkie Thanx, dat is precies wat ik nu voel. In NL is maar 1 beeld van monique neergezet terwijl ze absoluut veel meer is. #sstnl
6 minutes ago
die jaquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die ja
enne ik zag net toen ze lachtte....ze heeft de mond en die grote tanden van bartje boos
quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
[..]
SST_Maik Maik
@
@hakkiezakkie Thanx, dat is precies wat ik nu voel. In NL is maar 1 beeld van monique neergezet terwijl ze absoluut veel meer is. #sstnl
6 minutes ago
Net als der broertjuhquote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die ja
enne ik zag net toen ze lachtte....ze heeft de mond en die grote tanden van bartje boos
jah die ook hahaha reincarnaties?quote:
die vind ik toch wel knapper dan jootje hoorquote:
500 voor in je pkquote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef Annelies-G het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, heb de verleiding weerstaan en Joanna niet gecapt![]()
![]()
Joanna liefquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Om die meid moet ik zo lachen, echt zo simpel maar ze lijkt me wel lief
Niet erg hoor!quote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef Stability het volgende:
[..]
die vind ik toch wel knapper dan jootje hoor
ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Niet erg hoor!
Ik vind aan beiden nix.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Flashbox het volgende:
SST_Maik Maik
@S0ess zou leuk zijn! alex lau mo en ik hebben sowieso al een leuk dagje varen in de boot van alex gepland staan #sstnl
4 minutes ago
Is die eikel van een ridder nu ook al aan het vertellen dat de boot van Gerard ook van hem is.![]()
![]()
zie je nou dat ie zich alles toe eigend?quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Flashbox het volgende:
SST_Maik Maik
@S0ess zou leuk zijn! alex lau mo en ik hebben sowieso al een leuk dagje varen in de boot van alex gepland staan #sstnl
4 minutes ago
Is die eikel van een ridder nu ook al aan het vertellen dat de boot van Gerard ook van hem is.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Stranger1977 het volgende:
Zelfs als gozer is het lelijk,... Is dit eigenlijk iets spontaans of was het een opdracht?
spontaansquote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Stranger1977 het volgende:
Zelfs als gozer is het lelijk,... Is dit eigenlijk iets spontaans of was het een opdracht?
Hij heeft het nu alleen over de tv-beelden. Vergeet zeker dat ze ook 24/7 live te zien zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
[..]
SST_Maik Maik
@
6 minutes ago
Snap het ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Freule het volgende:
waar ik eigenlijk van sta te kijken is dat Laura niet erg geliefd is hier , maar hoe kan het dan dat Gerard en kariem zo met haar weg lopen want die vinden beide Laura heel erg lief en aardig.
ze immiteert een piepende caviaquote:
Opzich wel cool dan,... maar god wat kan een mens lelijk zijn! Dan heb ik het over Jo uiteraardquote:
Yup ga niet binnen zitten met dit weer, dan maar terug lezen of de updates.Ontopicquote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker toch buiten zon schijnd nog vollop in amsterdam/ in derdaad we hebben gelijk het is en was al een travo
ze is zelf de stok.quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Darakka het volgende:
Laat laura een stok vasthouden en je kan haar als dweil gebruiken over de vloer
Zelfde reden als bij Mo. Altijd lief en aardig in hun smoel, achter hun rug is het een ander verhaal.quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Freule het volgende:
waar ik eigenlijk van sta te kijken is dat Laura niet erg geliefd is hier , maar hoe kan het dan dat Gerard en kariem zo met haar weg lopen want die vinden beide Laura heel erg lief en aardig.
Ho stop niet jo gaan vergelijken met plaatje de wolf he, dat vind ik een mooie manquote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
of die voetballer, feyenoord...wolf ofzoiets hahaha
quote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Dakotamu het volgende:
Laat Jo ff een bezem pakken en wat aan die Laura doen, geen troep op de vloer!
zolang ze maar van mij bezem af blijftquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Dakotamu het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Dakotamu het volgende:
ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Ho stop niet jo gaan vergelijken met plaatje de wolf he, dat vind ik een mooie man![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef scooby-doo het volgende:
Gatver....
Die gerard zit met z'n vieze klauwen aan die kip.
Bah......Hij heeft net nog gescheten
quote:*
Philip
65%
*
Joanna
21%
*
Karim
8%
*
Monique
3%
*
Sharon
3%
*
Laura
0%
*
Gerard
0%
ze zijn al zoveel ranzigheid van mo gewend dat niks ze meer kan rakenquote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef scooby-doo het volgende:
Gatver....
quote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Darakka het volgende:
Lauwra kan beter haar benen amputeren. Huppelkut
Oeps....quote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef scooby-doo het volgende:
Gatver....
ranzig kereltjequote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef scooby-doo het volgende:
Gatver....
preciesssssssssquote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Urb het volgende:
Nou missie geslaagd hoor, de hele bakvis-brigade komt hierdoor niet meer bij.![]()
![]()
SST "Buzz"
[..]
wat voor poll was ditquote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Urb het volgende:
Nou missie geslaagd hoor, de hele bakvis-brigade komt hierdoor niet meer bij.![]()
![]()
SST "Buzz"
[..]
Yeps... kotsprogramma!quote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Urb het volgende:
![]()
SST "Buzz"
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |