quote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef Dakotamu het volgende:
lijkt ze zometeen teveel op een jongetje, en wil mo er bovenop
En der tietenquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Stability het volgende:
pfff ze is echt niet bang om lelijk te zijn .............vandaar dat je je tig keer per dag moet opmaken, loopt te kammen en in de spiegel staat te kijken en............je lippen hebt vol laten spuiten
ja zoals zo vaak he? zusjequote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we zijn het weer met elkaar eens erger me groen en paars toen afgelopen zaterdag
Tot over 4 weken...quote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef knagsje het volgende:
ik kom wel terug als die botoxhoeah weer uit beeld is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
eet zequote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ik heb meer dan genoeg van de Djoonshow. Misschien kom ik binnenwippen bij de daily om Karim te verwelkomen.
Smakelijk allemaal.
OnTopic:.................
quote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ik heb meer dan genoeg van de Djoonshow. Misschien kom ik binnenwippen bij de daily om Karim te verwelkomen.
Smakelijk allemaal.
Eet smakelijkquote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef beequeen het volgende:
Smakelijk allemaal.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sorry beetje laat antwoord(was even buiten met de hond) en nee zou me zeker niet verbazen, die flip heeft gewoon iets vreemdsquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
Bamby@ je bent het met me eens he, Flip heeft dit vaker gedaan zal me niet verbazen als hij ook een dragqueen is af en toe
Gewoon de winnaarsquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef versabommie het volgende:
Zo weer genoeg "opzienbarende" shots voor de door Hummie bepaalde finalisten Djoon en Flip! Servio zijn missie zal dat dan ook wel geweest zijn. Hij mocht zijn bingo act laten zien en in ruil daarvoor zorgen dat er zoveel mogelijk Djoon Flip momentjes zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |