Deze. Sinds de nieuwe reeks-feature kan er maar 1 topic zijn.quote:
je zou het bijna wel denken he?quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
Bamby@ je bent het met me eens he, Flip heeft dit vaker gedaan zal me niet verbazen als hij ook een dragqueen is af en toe
zie opmerking boven jequote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Deze. Sinds de nieuwe reeks-feature kan er maar 1 topic zijn.
Bulletje moet nog even het "open nieuw deel" knopje vinden
Als je de laatste bent kun je in het oude topic op "open nieuw deel" drukken, dan gaat alles zo'n beetje automatisch. Nummer en titel aanpassen en klaarquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
ging dus niet helemaal goehoed die nieuwe cos maken
ja dat dacht ik al zat op je te wachten, maar als je sluit Laatste post staat er boven open nieuw deel, je hoeft geen nummertje meer te verandere alleen de titel en dan klik je door dan staat er 1 COSquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
ging dus niet helemaal goehoed die nieuwe cos maken
Het ging hem wel heel natuurlijk af.quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
Bamby@ je bent het met me eens he, Flip heeft dit vaker gedaan zal me niet verbazen als hij ook een dragqueen is af en toe
Ja vind ik ook normaal hoor, hoef je geen homo voor te zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
tegenwoordig dragen veel mannen roze hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |