Deze. Sinds de nieuwe reeks-feature kan er maar 1 topic zijn.quote:
je zou het bijna wel denken he?quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
Bamby@ je bent het met me eens he, Flip heeft dit vaker gedaan zal me niet verbazen als hij ook een dragqueen is af en toe
zie opmerking boven jequote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Deze. Sinds de nieuwe reeks-feature kan er maar 1 topic zijn.
Bulletje moet nog even het "open nieuw deel" knopje vinden
Als je de laatste bent kun je in het oude topic op "open nieuw deel" drukken, dan gaat alles zo'n beetje automatisch. Nummer en titel aanpassen en klaarquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
ging dus niet helemaal goehoed die nieuwe cos maken
ja dat dacht ik al zat op je te wachten, maar als je sluit Laatste post staat er boven open nieuw deel, je hoeft geen nummertje meer te verandere alleen de titel en dan klik je door dan staat er 1 COSquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
ging dus niet helemaal goehoed die nieuwe cos maken
Het ging hem wel heel natuurlijk af.quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
Bamby@ je bent het met me eens he, Flip heeft dit vaker gedaan zal me niet verbazen als hij ook een dragqueen is af en toe
Ja vind ik ook normaal hoor, hoef je geen homo voor te zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
tegenwoordig dragen veel mannen roze hoor
klikte dus op nieuw topic volgens mijquote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je de laatste bent kun je in het oude topic op "open nieuw deel" drukken, dan gaat alles zo'n beetje automatisch. Nummer en titel aanpassen en klaar
nummer aanpassen hoeft niet meer.quote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je de laatste bent kun je in het oude topic op "open nieuw deel" drukken, dan gaat alles zo'n beetje automatisch. Nummer en titel aanpassen en klaar
weet het wel zeker en heb het al eerder gepost toen, die trekken zijn bewegingen een gewone man die dit voor de eerste keer doet kan dit allemaal niet dat lachen met die bek open doen ze allemaalquote:
Alleen de titel.quote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je een nieuw leeg topic. Alleen als een topic vol zit staat er links van een extra knop met "open nieuw deel". Ah en ik lees net dat je zelfs het topicnummer niet meer hoeft aan te passen..quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
klikte dus op nieuw topic volgens mij
Heeft ie ook eyeliner? Dat wilde me zus vroeger (heeel lang geleden) bij mij opdoen, maar das gewoon te eng zo dicht bij je oogquote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het wel zeker en heb het al eerder gepost toen, die trekken zijn bewegingen een gewone man die dit voor de eerste keer doet kan dit allemaal niet dat lachen met die bek open doen ze allemaal
je moet op open nieuw deel klikken ( dacht ik hoor) zoiets ach straks weer proberen ik heb het ook moeten lerenquote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
klikte dus op nieuw topic volgens mij
ja hij maakte echte dragqueen bewegingen , ik zag het ook jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het wel zeker en heb het al eerder gepost toen, die trekken zijn bewegingen een gewone man die dit voor de eerste keer doet kan dit allemaal niet dat lachen met die bek open doen ze allemaal
alles wentquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Heeft ie ook eyeliner? Dat wilde me zus vroeger (heeel lang geleden) bij mij opdoen, maar das gewoon te eng zo dicht bij je oog
daarom kijk maar in 1 van de eerste COSsen hahaha daar had ik het ook al een keer gepost Flip is een geboren travoquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij maakte echte dragqueen bewegingen , ik zag het ook ja
een echte kerel zou lomp gaan lopen en rare bekken trekken denk ik
zooooooooooow die is ff erg hahahahaquote:
ja dit!quote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Freule het volgende:
of zometeen op de bank live nomineren hahahahahah
Ik ben voorquote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Freule het volgende:
of zometeen op de bank live nomineren hahahahahah
Moet je nagaan als je lenzen draagt :pquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Heeft ie ook eyeliner? Dat wilde me zus vroeger (heeel lang geleden) bij mij opdoen, maar das gewoon te eng zo dicht bij je oog
Dus dat! Ik kots met je mee. En dan straks de brief nog.quote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef versabommie het volgende:
Zo weer genoeg "opzienbarende" shots voor de door Hummie bepaalde finalisten Djoon en Flip! Servio zijn missie zal dat dan ook wel geweest zijn. Hij mocht zijn bingo act laten zien en in ruil daarvoor zorgen dat er zoveel mogelijk Djoon Flip momentjes zijn
ja hoor daar was haar momentje van de aandacht op haar vestigenquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Djoon wil als man geschminkt worden.
Die heeft al die poespas niet nodig.quote:Op maandag 18 april 2011 18:02 schreef MargrietV het volgende:
en Gerard dobbert lekker op het vlotje.
Wil ze als Ken?quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Djoon wil als man geschminkt worden.
gerard denkt ook,, laat die gekken maar ..daar wil ik niks mee te maken hebbenquote:
Hij staat 3 kwartier na de uitzending al te downloadenquote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Blackprinces het volgende:
Is toverheksje er nog??
Zoja, maak jij verslag van daily vandaag?
Ik kan m niet zien
Het werd net nog aan m gevraagd of ie ook wilde maar hij zei "Nee ik kijk wel gewoon" haha, dit is echt niks voor hem hij trok Servio ook niet zo geloof ik eergister. Flip trouwens ook niet, die durfde Servio niet eens aan te kijken dus dat ie zo ver als dit gaat verbaast me behoorlijk..quote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heeft al die poespas niet nodig.
afplakkenquote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef suksan het volgende:
hoe kan je van een botoxlip nu een mannelip maken??
Het moet toch de Djoon en Flipshow blijven?quote:
als ik beetje kan lezen wat er gebeurt is is me ook goedquote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij staat 3 kwartier na de uitzending al te downloaden
Nope, maar ze lossen het denk ik op met een petjequote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
heeft ie ook mannenpruiken bij zich dan?
erg he, zo aandachtsgeil.....quote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het moet toch de Djoon en Flipshow blijven?
Tondeuzequote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
gewoon met de tondeuse, roef er overheen.......quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
oh ja kan ook, nou ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Nope, maar ze lossen het denk ik op met een petje
quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
gewoon met de tondeuse, roef er overheen.......
quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
gewoon met de tondeuse, roef er overheen.......
het is beter dan een slapende Lauraquote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Reksie1981 het volgende:
wtf, dit is toch niet leuk of ligt dat aan mij?
flip vond ik wel leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Reksie1981 het volgende:
helemaal niets aan.quote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Reksie1981 het volgende:
ga ik voor je doenquote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Blackprinces het volgende:
Is toverheksje er nog??
Zoja, maak jij verslag van daily vandaag?
Ik kan m niet zien
dat mocht ie willen, dat het amsterdams klonk, het lijkt niet eens op amsterdamsquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Vinamp het volgende:
Flip praat zelfs als vrouw een soort van Amsterdams
het script van mamajoquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef ThomasSlayer het volgende:
Het is weer een noodgreep om wat kijkers vast te houden. Triest dieptepunt. Is dit de fellatioshow of was de opzet een spel met geheimen?
Dat het menselijk brein tekort schiet om een zinvolle invulling van het programma te bedenken.
bah bah bah.Dat vrouwen het nog steeds mooi vinden om als karikatuur neergezet te worden. Oeff.
Daar moet ie eens een keer mee kappen, het lijkt nergens op!quote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Vinamp het volgende:
Flip praat zelfs als vrouw een soort van Amsterdams
Ha leeft ze nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |