die vind ik toch wel knapper dan jootje hoorquote:
500 voor in je pkquote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef Annelies-G het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, heb de verleiding weerstaan en Joanna niet gecapt![]()
![]()
Joanna liefquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Om die meid moet ik zo lachen, echt zo simpel maar ze lijkt me wel lief
Niet erg hoor!quote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef Stability het volgende:
[..]
die vind ik toch wel knapper dan jootje hoor
ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Niet erg hoor!
Ik vind aan beiden nix.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Flashbox het volgende:
SST_Maik Maik
@S0ess zou leuk zijn! alex lau mo en ik hebben sowieso al een leuk dagje varen in de boot van alex gepland staan #sstnl
4 minutes ago
Is die eikel van een ridder nu ook al aan het vertellen dat de boot van Gerard ook van hem is.![]()
![]()
zie je nou dat ie zich alles toe eigend?quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Flashbox het volgende:
SST_Maik Maik
@S0ess zou leuk zijn! alex lau mo en ik hebben sowieso al een leuk dagje varen in de boot van alex gepland staan #sstnl
4 minutes ago
Is die eikel van een ridder nu ook al aan het vertellen dat de boot van Gerard ook van hem is.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Stranger1977 het volgende:
Zelfs als gozer is het lelijk,... Is dit eigenlijk iets spontaans of was het een opdracht?
spontaansquote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Stranger1977 het volgende:
Zelfs als gozer is het lelijk,... Is dit eigenlijk iets spontaans of was het een opdracht?
Hij heeft het nu alleen over de tv-beelden. Vergeet zeker dat ze ook 24/7 live te zien zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
[..]
SST_Maik Maik
@
@hakkiezakkie Thanx, dat is precies wat ik nu voel. In NL is maar 1 beeld van monique neergezet terwijl ze absoluut veel meer is. #sstnl
6 minutes ago
Snap het ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Freule het volgende:
waar ik eigenlijk van sta te kijken is dat Laura niet erg geliefd is hier , maar hoe kan het dan dat Gerard en kariem zo met haar weg lopen want die vinden beide Laura heel erg lief en aardig.
ze immiteert een piepende caviaquote:
Opzich wel cool dan,... maar god wat kan een mens lelijk zijn! Dan heb ik het over Jo uiteraardquote:
Yup ga niet binnen zitten met dit weer, dan maar terug lezen of de updates.Ontopicquote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker toch buiten zon schijnd nog vollop in amsterdam/ in derdaad we hebben gelijk het is en was al een travo
ze is zelf de stok.quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Darakka het volgende:
Laat laura een stok vasthouden en je kan haar als dweil gebruiken over de vloer
Zelfde reden als bij Mo. Altijd lief en aardig in hun smoel, achter hun rug is het een ander verhaal.quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Freule het volgende:
waar ik eigenlijk van sta te kijken is dat Laura niet erg geliefd is hier , maar hoe kan het dan dat Gerard en kariem zo met haar weg lopen want die vinden beide Laura heel erg lief en aardig.
Ho stop niet jo gaan vergelijken met plaatje de wolf he, dat vind ik een mooie manquote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
of die voetballer, feyenoord...wolf ofzoiets hahaha
quote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Dakotamu het volgende:
Laat Jo ff een bezem pakken en wat aan die Laura doen, geen troep op de vloer!
zolang ze maar van mij bezem af blijftquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Dakotamu het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Dakotamu het volgende:
ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Ho stop niet jo gaan vergelijken met plaatje de wolf he, dat vind ik een mooie man![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef scooby-doo het volgende:
Gatver....
Die gerard zit met z'n vieze klauwen aan die kip.
Bah......Hij heeft net nog gescheten
quote:*
Philip
65%
*
Joanna
21%
*
Karim
8%
*
Monique
3%
*
Sharon
3%
*
Laura
0%
*
Gerard
0%
ze zijn al zoveel ranzigheid van mo gewend dat niks ze meer kan rakenquote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef scooby-doo het volgende:
Gatver....
quote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Darakka het volgende:
Lauwra kan beter haar benen amputeren. Huppelkut
Oeps....quote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef scooby-doo het volgende:
Gatver....
ranzig kereltjequote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef scooby-doo het volgende:
Gatver....
preciesssssssssquote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Urb het volgende:
Nou missie geslaagd hoor, de hele bakvis-brigade komt hierdoor niet meer bij.![]()
![]()
SST "Buzz"
[..]
wat voor poll was ditquote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Urb het volgende:
Nou missie geslaagd hoor, de hele bakvis-brigade komt hierdoor niet meer bij.![]()
![]()
SST "Buzz"
[..]
Yeps... kotsprogramma!quote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Urb het volgende:
![]()
SST "Buzz"
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |