ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Niet erg hoor!
Ik vind aan beiden nix.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Flashbox het volgende:
SST_Maik Maik
@S0ess zou leuk zijn! alex lau mo en ik hebben sowieso al een leuk dagje varen in de boot van alex gepland staan #sstnl
4 minutes ago
Is die eikel van een ridder nu ook al aan het vertellen dat de boot van Gerard ook van hem is.![]()
![]()
zie je nou dat ie zich alles toe eigend?quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Flashbox het volgende:
SST_Maik Maik
@S0ess zou leuk zijn! alex lau mo en ik hebben sowieso al een leuk dagje varen in de boot van alex gepland staan #sstnl
4 minutes ago
Is die eikel van een ridder nu ook al aan het vertellen dat de boot van Gerard ook van hem is.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Stranger1977 het volgende:
Zelfs als gozer is het lelijk,... Is dit eigenlijk iets spontaans of was het een opdracht?
spontaansquote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Stranger1977 het volgende:
Zelfs als gozer is het lelijk,... Is dit eigenlijk iets spontaans of was het een opdracht?
Hij heeft het nu alleen over de tv-beelden. Vergeet zeker dat ze ook 24/7 live te zien zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
[..]
SST_Maik Maik
@
@hakkiezakkie Thanx, dat is precies wat ik nu voel. In NL is maar 1 beeld van monique neergezet terwijl ze absoluut veel meer is. #sstnl
6 minutes ago
Snap het ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Freule het volgende:
waar ik eigenlijk van sta te kijken is dat Laura niet erg geliefd is hier , maar hoe kan het dan dat Gerard en kariem zo met haar weg lopen want die vinden beide Laura heel erg lief en aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |