flip is nu mooie vrouwquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Flip ziet er niet uit!
Waarom zou je dit willen
lekker toch buiten zon schijnd nog vollop in amsterdam/ in derdaad we hebben gelijk het is en was al een travoquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Sorry beetje laat antwoord(was even buiten met de hond) en nee zou me zeker niet verbazen, die flip heeft gewoon iets vreemds
Oh?? Wat heeft ie getwittert dan?quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef shomila het volgende:
En ondertussen is Maik begonnen met het puin ruimen op twitter, hij mag wel gang geven want misschien komt ze donderdag wel thuis.
SST_Maik Maikquote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh?? Wat heeft ie getwittert dan?
John de Wolfquote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
of die voetballer, feyenoord...wolf ofzoiets hahaha
Dit zou me niks verbazen, Servio heeft zich ook al "perongeluk" laten uithoren over info van buitenaf door Joanna en hij liet zich ontvallen dat Flip zich geen zonder hoefde te maken over z'n fans en gewoon moet doen wat ie zelf wilm waarna Flip Joanna de liefde verklaarde.quote:99s.gif Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef versabommie het volgende:
Zo weer genoeg "opzienbarende" shots voor de door Hummie bepaalde finalisten Djoon en Flip! Servio zijn missie zal dat dan ook wel geweest zijn. Hij mocht zijn bingo act laten zien en in ruil daarvoor zorgen dat er zoveel mogelijk Djoon Flip momentjes zijn
quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
[..]
SST_Maik Maik
@
@hakkiezakkie Thanx, dat is precies wat ik nu voel. In NL is maar 1 beeld van monique neergezet terwijl ze absoluut veel meer is. #sstnl
6 minutes ago
die jaquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die ja
enne ik zag net toen ze lachtte....ze heeft de mond en die grote tanden van bartje boos
quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
[..]
SST_Maik Maik
@
@hakkiezakkie Thanx, dat is precies wat ik nu voel. In NL is maar 1 beeld van monique neergezet terwijl ze absoluut veel meer is. #sstnl
6 minutes ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |