dat kan ie al helemaal niet een amsterdams accentquote:Op maandag 18 april 2011 18:10 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mocht ie willen, dat het amsterdams klonk, het lijkt niet eens op amsterdams
hoe ziek kan je zijn...quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef shomila het volgende:
Jo denkt het zal echt niet gebeuren dat Flip alleen alle aandacht krijgt en hoppa Jo wil als man.
nee dat zeg ik ..het lijkt helemaal niet op amsterdamsquote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kan ie al helemaal niet een amsterdams accent
misschien mogen we op de site wel stemmen wie er beter uitziet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef shomila het volgende:
Jo denkt het zal echt niet gebeuren dat Flip alleen alle aandacht krijgt en hoppa Jo wil als man.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Djoon wil als man geschminkt worden.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef Reksie1981 het volgende:
ST_Maik Maik
@
@BiancaNoteboren tuurlijk monique heeft ook haar negatieve kanten maar die heeft gelukkig iedereen. I love that girl#sstnl
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
ST_Maik Maik
@
@BiancaNoteboren tuurlijk monique heeft ook haar negatieve kanten maar die heeft gelukkig iedereen. I love that girl#sstnl
ST_Maik Maik
@
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Annelies-G het volgende:
Normaal cap is als een gek, wil nu eigenlijk JO niet cappen uit principe. Kan ik de verleiding weerstaan??
Zal ik jou nu gaan opjagen zoals jij mij vanmiddag??quote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Annelies-G het volgende:
Normaal cap is als een gek, wil nu eigenlijk JO niet cappen uit principe. Kan ik de verleiding weerstaan??
Wat mij betreft laat je het. Ik ben je dan eeuwig dankbaar.quote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Annelies-G het volgende:
Joannaquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Annelies-G het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |