quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
gewoon met de tondeuse, roef er overheen.......
quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
gewoon met de tondeuse, roef er overheen.......
het is beter dan een slapende Lauraquote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Reksie1981 het volgende:
wtf, dit is toch niet leuk of ligt dat aan mij?
flip vond ik wel leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Reksie1981 het volgende:
helemaal niets aan.quote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Reksie1981 het volgende:
ga ik voor je doenquote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Blackprinces het volgende:
Is toverheksje er nog??
Zoja, maak jij verslag van daily vandaag?
Ik kan m niet zien
dat mocht ie willen, dat het amsterdams klonk, het lijkt niet eens op amsterdamsquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Vinamp het volgende:
Flip praat zelfs als vrouw een soort van Amsterdams
het script van mamajoquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef ThomasSlayer het volgende:
Het is weer een noodgreep om wat kijkers vast te houden. Triest dieptepunt. Is dit de fellatioshow of was de opzet een spel met geheimen?
Dat het menselijk brein tekort schiet om een zinvolle invulling van het programma te bedenken.
bah bah bah.Dat vrouwen het nog steeds mooi vinden om als karikatuur neergezet te worden. Oeff.
Daar moet ie eens een keer mee kappen, het lijkt nergens op!quote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Vinamp het volgende:
Flip praat zelfs als vrouw een soort van Amsterdams
Ha leeft ze nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |