Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nogalquote:
ja maar ik heb hem nodig als werklaptop!quote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik geannuleerd voor je, hij werd namelijk besteld bij de Mycom!
En, lekker geslapen vannacht?quote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef knuppelhaar het volgende:
Avondeten.
Ik leef gewoon op koffie.
Jupquote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NogalZelfs ik maak normalere zinnen
![]()
![]()
Omdat smileys niet werken in de TT!quote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NogalZelfs ik maak normalere zinnen
![]()
![]()
Omdat smileys niet werken maakt ze normalere zinnen?quote:
Hoiquote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Enfermera het volgende:
Helleu
Vanavond lekker omafrieten uit de oven, hamburgertje en andijviesalade![]()
Ik probeer niet eens meer te begrijpen wat hij zegtquote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat smileys niet werken maakt ze normalere zinnen?
Merelquote:
Haha ja goed hequote:Op maandag 18 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MerelJij heet gewoon zuster Merel op Facebook
![]()
Ik ben op Hyves onvindbaar terwijl ik er gewoon op sta met mijn voor- en achternaamquote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja goed heJa, ik wilde echt niet met mn achternaam daarop vanwege de slechte veiligheid daar, en ik wil ook niet dat iedereen mij kan vinden enzo
![]()
![]()
Precies, anders hadden we steeds smileys in de TT!quote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat smileys niet werken maakt ze normalere zinnen?
Na die Plus-reclame kom ik er nooit meer. Daarvoor ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
Plus geeft meer, veel meer
Veel meer irritatie ja
Na het akkefietje met de kassamuts die TJ's pinpas uit zijn handen trekt en zowat kapot ragt op de houten toonbank en personeel dat de spullen uit je handen loopt, dacht ik dat ze niet debieler konden worden.
Think again
Ze hebben een bak met dingen die uit het assortiment gaan, en daar kijk ik altijd even, want \: jeej, korting
Nu hadden ze boemboes in de aanbieding, dus ik gooide er een berg in mijn mandje. Kom ik bij de kassa, blijken ze al uit het systeem te zijn, want ze scanden niet meer.
Ik zeg (al tollend op mmijn benen, want koorts) tegen die kassamuts: "ah joh, laat maar zitten dan"
zij: ja maar! manager!
ik verbaasd, maar ach, ik ben ook geen onmens
*tutudututuuu* druk, geen manager, meer gefluister in de telefoon in een taal die ik nooit zal begrijpen
ik (nogmaals) laat die boemboes maar zitten anders, dan houd ik het bij deze boodschappen en staat er straks geen enorme rij"
zij: "WAT?!"
ik: "boemboes. laat. maar."
zij: "jaaaa, maar manager komt zo!"
uiteindelijk staan ze als maaltijdsalade op mijn bonnetje en heb ik het maar opgegeven
Omgquote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
Veel meer irritatie ja
Na het akkefietje met de kassamuts die TJ's pinpas uit zijn handen trekt en zowat kapot ragt op de houten toonbank en personeel dat de spullen uit je handen loopt, dacht ik dat ze niet debieler konden worden.
Think again
Ze hebben een bak met dingen die uit het assortiment gaan, en daar kijk ik altijd even, want \: jeej, korting
Nu hadden ze boemboes in de aanbieding, dus ik gooide er een berg in mijn mandje. Kom ik bij de kassa, blijken ze al uit het systeem te zijn, want ze scanden niet meer.
Ik zeg (al tollend op mmijn benen, want koorts) tegen die kassamuts: "ah joh, laat maar zitten dan"
*tutudututuuu* druk, geen manager, meer gefluister in de telefoon in een taal die ik nooit zal begrijpen
ik (nogmaals) laat die boemboes maar zitten anders, dan houd ik het bij deze boodschappen en staat er straks geen enorme rij"
uiteindelijk staan ze als maaltijdsalade op mijn bonnetje en heb ik het maar opgegeven
Alleen die politiek-correcte opzet al. Laat inderdaad maar.quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na die Plus-reclame kom ik er nooit meer. Daarvoor ook niet.
Ik ben hier natuurlijk ook de enige die smileys gebruikt...quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, anders hadden we steeds smileys in de TT!
Die dikke troela moet doooooooooodquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na die Plus-reclame kom ik er nooit meer. Daarvoor ook niet.
Ja, een excuusneger, een 'grappige' dikkerd en nog zooi dombo's, het zal wel aan mij liggen, maar de PR daarvan ging voor naamsbekendheid, niet voor kwaliteit.quote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Alleen die politiek-correcte opzet al. Laat inderdaad maar.
OMGquote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
Veel meer irritatie ja
Think again
Haha, ZE hebben jequote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Geweldig. Ik heb de afgrond gezien en nu ben ik dood. Heerlijk!
Wel de enigstequote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben hier natuurlijk ook de enige die smileys gebruikt...
Wel de meeste customs!quote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben hier natuurlijk ook de enige die smileys gebruikt...
uwrgquote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Alleen die politiek-correcte opzet al. Laat inderdaad maar.
ze is niet grappig.quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een excuusneger, een 'grappige' dikkerd en nog zooi dombo's, het zal wel aan mij liggen, maar de PR daarvan ging voor naamsbekendheid, niet voor kwaliteit.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
Veel meer irritatie ja
Think again
Hence the quotes.quote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
uwrg
[..]
ze is niet grappig.
no way.
en zo'n stem heeft niemand.
het wordt tijd voor een briefjequote:
het was ter aanvullingquote:
goed bezigquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Barreltje het volgende:
lekker naar huis!
vandaag goed dagje gehad en ook leuk gesprek met manager gehad :d
ik krijd vanaf nu iedere week huiswerk!
leuk! heb er zin in!
Tot vanavond!
Werkwoordspelling?quote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Barreltje het volgende:
lekker naar huis!
leuk! heb er zin in!
Tot vanavond!
En anders stuur je Toekmanian Devil maar langsquote:
quote:
Wat voor huiswerk?quote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Barreltje het volgende:
lekker naar huis!
leuk! heb er zin in!
Tot vanavond!
dan krijgen we een winkelverbodquote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
En anders stuur je Toekmanian Devil maar langs
Scherpquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
En anders stuur je Toekmanian Devil maar langs
Dingen lezen en iedere week een mini testje!quote:
''Aaaaahhh daar heb je die Toek weer''quote:
Oh, hetzelfde als RockNijn dus!quote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dingen lezen en iedere week een mini testje!
om de kennis op te schoeven!
ik ben ze zo zat! Ga nog liever een week op de fiets naar de lidl bij mijn pa naast!quote:
Nicequote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dingen lezen en iedere week een mini testje!
om de kennis op te schoeven!
Lieve schat, ik maak een grapjequote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben ze zo zat! Ga nog liever een week op de fiets naar de lidl bij mijn pa naast!
Ja, hangt er vanaf hoe je je privacy instellingen insteld, I knowquote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben op Hyves onvindbaar terwijl ik er gewoon op sta met mijn voor- en achternaam
Ja, dat komt omdat ik echt net moest eten met ouders, en er kwam een . in de TT voor, maar die paste niet meerquote:
ik ben voor,quote:
zeg dat danquote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice
[..]
Lieve schat, ik maak een grapje
is het niks voor jou om een supermarkt te runnen?quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben voor,
zelden zo'n slechte winkel gezien
en dan neem ik de C1000 in Arnhem met zijn eeuwige bedorven vlees mee in de vergelijking
Dat deed ik met de piquote:
jawelquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
is het niks voor jou om een supermarkt te runnen?
Dat lezen die mensen hier niet. Zo denkt RN dat ik alles heel serieus neem!quote:
Doe je dat niet danquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lezen die mensen hier niet. Zo denkt RN dat ik alles heel serieus neem!
Nam je mij maar eens serieusquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lezen die mensen hier niet. Zo denkt RN dat ik alles heel serieus neem!
Dat wil je heul niet. Ik neuk nors!quote:
Ze is overstag gegaan!quote:
Niets beter dan boze seksquote:
He Trevquote:
He Flesquote:
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, hangt er vanaf hoe je je privacy instellingen insteld, I knowMaar op Facebook wordt van alles gebruikt om door te spelen aan reclamediensten die dan speciale reclames voor jou neerzetten. Daar heb ik geen zin in
En mensen wie ik accepteer mogen ook best die dingen zien enzo, maar ik vertrouw facebook gewoon niet zo
![]()
Ik ben eten!![]()
Hey Marijkequote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Trev
[..]
He Fles
Ze heeft een account
Ha! Lekkerquote:
Je bent veranderd.quote:
die had je toch al eerder gepost?quote:
jep maar dat was een voorbeeldfotootjequote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die had je toch al eerder gepost?
Tof van het etenquote:
koelquote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep maar dat was een voorbeeldfotootje
Nu de hele bups meegekregen
Dank jequote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof van het etenEn leuke foto
Snel! Neem een nieuwe buik!quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Buikpijn die me op mijn knieen krijgt
quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
heb je mijn pasfoto gezien?quote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof van het etenEn leuke foto
oh, dat zou zo handig zijnquote:
liefquote:
kusje op je buikquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Ikzelf zou een blanke nemen, voor de grapquote:
Dat is zeker klote, eenquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Ja en zit nu aan de paasschuimpjesquote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je![]()
heb jij al gegeten meisje?
quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Die op je rijbewijs? Jaquote:
Jaa, daar zijn ze ook voorquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Pasfoto's zijn alleen handig om te kopiëren en door de school te hangenDie van anderen dan natuurlijk
Je bent niet dom... op zijn minst een klein beetje onverstandig.. maar dom? Neequote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja en zit nu aan de paasschuimpjesIk ben dom
Helemaal sinds je niet meer mag lachen is het allemaal erg charmant geworden jaquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn ID-foto is echt een natuurramp van catastrofale omvang
En haren achter de oren, ziet er ook heel grappig uit bij sommigenquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Helemaal sinds je niet meer mag lachen is het allemaal erg charmant geworden ja
ik dan een donkerequote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ikzelf zou een blanke nemen, voor de grap
Thanksquote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker klote, eentegen de pijn
Guess soquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en zit nu aan de paasschuimpjesIk ben dom
[..]Heb je een beetje een buikgriepje opgelopen?
![]()
Nee, nieuwe voor mijn IDquote:Die op je rijbewijs? Ja
Een klein beetjequote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent niet dom... op zijn minst een klein beetje onverstandig.. maar dom? Nee
Dat is mijn beste pasfoto sinds jarenquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh ohquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dan een donkere
dan ben ik een heeele dikke zebra
[..]
Thanks
[..]
Guess so
De halve muziekvereniging klaagde er trouwens over, dus ik denk dat er iets heerst
[..]
Nee, nieuwe voor mijn ID
even kijken of ik hem kan uploaden
Die van mij is gemaakt toen ik twaalf was, en sinds die tijd ben ik zo ongelooflijk onherkenbaar veranderdquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn niet-lach-hoofd is nogal.. mwa.. agressief kijkend over het algemeenquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is mijn beste pasfoto sinds jaren![]()
ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
En je mag ook geen bril op op je pasfoto, mijn opa en oma waren niet meer herkenbaar op hun pasfoto
Dat mag welquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
En je mag ook geen bril op op je pasfoto, mijn opa en oma waren niet meer herkenbaar op hun pasfoto
Ga gewoon als de joker uit batman...quote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Picsquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die van mij is gemaakt toen ik twaalf was, en sinds die tijd ben ik zo ongelooflijk onherkenbaar veranderd
Heb ineens krullen gekregen, m'n gezicht is ook erg veranderd, mocht niet lachen inderdaad, dus ik sta er met een homofiele glimlach op, had lang-achtig haar, dus moest achter m'n oren, wat voor m'n gezicht hing moest in een scheiding, echt vreselijk
Dat hangt er vanaf waar je bent, want ik mag gewoon met bril hoorquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
ik scan vanavond wel even inquote:
Oh, daar moeten zij dan de volgende keer ook maar heenquote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je bent, want ik mag gewoon met bril hoor
Ik ben moslim geworden en draag een Burka, ben ik helemaal van dat gezeur afquote:
zijn de schuimpjes lekker? Ik weet niet of ik ze lust?quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een klein beetjeLief van je
[..]
Dat is mijn beste pasfoto sinds jaren![]()
Okequote:
Brrr, foto'squote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
Pasfoto's, dat betekent een camera op me gericht
Ik heb mijn bril opquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben er misselijk vanquote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn de schuimpjes lekker? Ik weet niet of ik ze lust?
Ik heb bij dat soort schuimpjes altijd alsof het enorm in je bek gaat stuiven
Zekers *ril*quote:
Wat onverwachts!quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er misselijk vanHet is een beetje zoet
![]()
Oh ieuw .. niks voor mij dusquote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er misselijk vanHet is een beetje zoet
![]()
Ik vind het jammer dat je jezelf zo naar beneden haalt, want dat is helemaal niet nodigquote:
Voor handvaardigheid 'en face' en 'en profil' foto's van je gezicht moeten makenquote:
ik denk dat ik maar op de bank ga slapen, anders heeft toek het straks ookquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ohEn dat soort dingen zijn vet besmettelijk
En ja, doen doen, zien zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik ben moe en baal als een stekker! Ik zit zo in een spagaatquote:
Wees blijquote:
Wat heeft dat met handvaardigheid te maken? Klinkt meer als een opdracht voor tekenen..quote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor handvaardigheid 'en face' en 'en profil' foto's van je gezicht moeten maken![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar op de bank ga slapen, anders heeft toek het straks ook
En niet schrikken:Killer BlikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik als kirby, een hele tafel voer voor mequote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef Toekito het volgende:
Ik ga als Mario of Luigi een paspoort laten maken
quote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef Toekito het volgende:
Ik ga als Mario of Luigi een paspoort laten maken
[..]
En niet schrikken:WAUW Marjo!!!! Wat een prachtige foto!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee echt, wauw gewoon
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik maak geen grapje, ik wil gewoon niet graag op een foto. Ik maak ze graag zelf, getuige de 1800 foto's op vakantie, maar mezelf, huuuuuuuuuuu.quote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je jezelf zo naar beneden haalt, want dat is helemaal niet nodigEn als je een grapje maakt, gebruik dan een pi
![]()
[..]
En niet schrikken:Ok ik mis een beetje kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder vind ik het wel een mooie muckfoto![]()
Mjah ik ken tquote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben moe en baal als een stekker! Ik zit zo in een spagaat
[..]
En niet schrikken:Wow, daar zie je er wel heel anders uit dan op andere foto's die ik gezien heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
En niet schrikken:Waar kunnen we je aangeven? Leuk he, pasfoto's voor je IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
zolang ie niet spiegelt of een breed montuur heeft, mag je hem ophoudenquote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je bent, want ik mag gewoon met bril hoor
kloptquote:
Je bent een leuke vent om te zien, wanneer ga je dat nou eens geloven?quote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje, ik wil gewoon niet graag op een foto. Ik maak ze graag zelf, getuige de 1800 foto's op vakantie, maar mezelf, huuuuuuuuuuu.
Een soort 3D ding van je gezichtquote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heeft dat met handvaardigheid te maken? Klinkt meer als een opdracht voor tekenen..
Jij ookquote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eensch
En Pheno is ook
Jullie allemaal
Al zou ik Brad Pitts uiterlijk hebben, dan vind ik het nog niet fijnquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent een leuke vent om te zien, wanneer ga je dat nou eens geloven?
je krijgt spontaan een oogontsteking als je die van mij ziet, en dat is geen grapjequote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eensch
En Pheno is ook
Jullie allemaal
Oh ik was wat vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat kan ik nu met de 3DS. Ik richt het alleen op Google Imagesquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een soort 3D ding van je gezicht
Van mij toch wel?quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet echt hoe jullie er allemaal uitzien
Ik ben 11. Wat is dit?quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
van mij welquote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik was wat vergeten
te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie er niet uitquote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik sta in mijn fobo.quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
I love it when you lie to mequote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAUW Marjo!!!! Wat een prachtige foto!!!!![]()
![]()
Nee echt, wauw gewoon
dat viel me ook op jaquote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok ik mis een beetje kleur
Maar verder vind ik het wel een mooie muckfoto
mijn broer vond me net een crimineelquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Mopje, Muckiej, je staat er best goed op, helemaal geen lelijke foto
nogal jaquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, daar zie je er wel heel anders uit dan op andere foto's die ik gezien heb...
blue band bajesquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aangeven? Leuk he, pasfoto's voor je ID
Heel eng enzoquote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk dan eens in een foboquote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Centjes?quote:
Ok, maar toch, neem je dat dan nu wel van me aan?quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zou ik Brad Pitts uiterlijk hebben, dan vind ik het nog niet fijn
Nee man, jij bent echt een knappe jongenquote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je krijgt spontaan een oogontsteking als je die van mij ziet, en dat is geen grapje
quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik was wat vergeten
JIJ OOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klaar daarmee, met dat ge-ontken
quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet echt hoe jullie er allemaal uitzienNiet? Nou laten we dat vooral zo houden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
[..]
En niet schrikken:Huuuu! Die spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Muck... Wat heeft Muck opgegeten?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Gezienquote:
Daar is het je broer voorquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
I love it when you lie to me
[..]
dat viel me ook op ja
maar hij is goedgekeurd, dus ik kan donderdag mijn nieuwe id ophalen
[..]
mijn broer vond me net een crimineel
[..]
nogal ja
normaal een bril, haar dat alle kanten opstaat, en een lach-hoofjde
[..]
blue band bajes
quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Toekito het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig, allebei
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee nee nee, niet gelogen echt nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
I love it when you lie to me
[..]
dat viel me ook op ja
[..]
mijn broer vond me net een crimineel
[..]
nogal ja
normaal een bril, haar dat alle kanten opstaat, en een lach-hoofjde
[..]
blue band bajes
Tof!quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Muck het volgende:
dat viel me ook op ja
Vrouw, nee. De vele ervaringen (of beter gezegd geen) uit het verleden cannot be unseen!quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ok, maar toch, neem je dat dan nu wel van me aan?
/carequote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouw, nee. De vele ervaringen (of beter gezegd geen) uit het verleden cannot be unseen!
Je bent echt een lieveschattepettatje, ik kan het echt heel erg waarderenquote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee man, jij bent echt een knappe jongen![]()
Ze lijkt ontzettend veel op mijn buurmeisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuu! Die spoiler....
Muck... Wat heeft Muck opgegeten?
So true!quote:
Echt?quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet gelogen echt nietEr is wat mis met mij vast, maar ik vind je echt prachtig op die foto, ook al mis je inderdaad misschien een beetje kleur. Maar dat is ook het enige
![]()
Waarom niet? Waarom zo kritisch? Je bent goed zoals je bentquote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je bent echt een lieveschattepettatje, ik kan het echt heel erg waarderen
maar ik scan die ID foto vanavond nog wel in, denk om je rikketik!
Ik zeik nooit over m'n uiterlijk, en loop ook niet jankend door de wereld schreeuwend hoe lelijk ik wel niet ben, maar dat wil niet zeggen dat ik tevreden over m'n uiterlijk ben, en al helemaal niet over m'n lichaam
ik heb mijn rijbewijs inmiddels zes jaar, en lijk in de verste verte niet meer op die fotoquote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof!Ik moet ook weer dit jaar, maar dan gebruik ik gewoon de foto's die ik met mijn rijbewijs heb gemaakt, ik geloof dat dat wel mocht
Ja, dat denk ik vooral, je ziet jezelf kritischer dan anderen denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
So true!
Ik noem zijn vriendin Brobdingnag of Lurch
vindt ie erg leuk
[..]
Echt?
Ik had echt zo'n ohneeeee-gevoel
maar dat heeft volgens mij iedereen van izjn eigen pasfoto's
quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb mijn rijbewijs inmiddels zes jaar, en lijk in de verste verte niet meer op die foto
Wat heb je geshopt?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik vooral, je ziet jezelf kritischer dan anderen denk ikMaar ik vind je echt mooi
Maar dat vond ik al
Toen was je nog vloeibaar gek beestquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik lijk ook niet op mijn foto's van 7 jaar geleden
Dat mag je hopen op jouw leeftijdquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had geld weggebracht, dacht je dat ik mijn loon ophaalde? :dquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je geshopt?Vertel het me?
ik ga even kijken of ik een fotootje kan makenquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]herkenbaar
Ik ga even latte maken
quote:
M'n haar is een soort levend schaamhaar, het staat alle kanten op en ziet er niet uit, pluist kapot en er is niks wat je er aan kunt doen, je kan van 2 meter afstand m'n ribben tellen, ik heb een aardig grote kippenborst, nog duidelijker omdat ik zo dun ben, heb chronische wallen, soort vage voetschimmel wat nooit over gaat, en ga zo maar doorquote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom zo kritisch? Je bent goed zoals je bent
En als jij vroeger bij me op school had gezeten dan had ik je versierd![]()
Ik lijk al niet meer op foto's van 5 maanden geledenquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:36 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks
[..]
Toen was je nog vloeibaar gek beest
Wow, da's nog meer dan wat ik allemaal heb ofzoquote:Op maandag 18 april 2011 18:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n haar is een soort levend schaamhaar, het staat alle kanten op en ziet er niet uit, pluist kapot en er is niks wat je er aan kunt doen, je kan van 2 meter afstand m'n ribben tellen, ik heb een aardig grote kippenborst, nog duidelijker omdat ik zo dun ben, heb chronische wallen, soort vage voetschimmel wat nooit over gaat, en ga zo maar door
ik moest lachenquote:Op maandag 18 april 2011 18:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n haar is een soort levend schaamhaar, het staat alle kanten op en ziet er niet uit, pluist kapot en er is niks wat je er aan kunt doen, je kan van 2 meter afstand m'n ribben tellen, ik heb een aardig grote kippenborst, nog duidelijker omdat ik zo dun ben, heb chronische wallen, soort vage voetschimmel wat nooit over gaat, en ga zo maar door
Ik lijk nog op de foto's van de 1e klasquote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik lijk al niet meer op foto's van 5 maanden geleden
Zullen we samen even schamenquote:
Ook last van zweetvoeten like bijna altijd?quote:Op maandag 18 april 2011 18:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Babypoeder in je sokken doenquote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook last van zweetvoeten like bijna altijd?
Jaaaaaaquote:
Ja en? Ik viel op jongens met pluishaarquote:Op maandag 18 april 2011 18:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb wat anders wat goed helptquote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Babypoeder in je sokken doenDoet m'n opa altijd
Nee, dat nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook last van zweetvoeten like bijna altijd?
Ik houd van gekke kleine dingetjesquote:Op maandag 18 april 2011 18:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Allemaal van die kleine dingen die het grote geheel nergens op laten lijken
ik probeer wel op tijd te slapen, maar ik kan het gewoon nietquote:
Ik permanentquote:
Ik slaap ik weinigquote:Op maandag 18 april 2011 18:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik probeer wel op tijd te slapen, maar ik kan het gewoon niet
quote:Op maandag 18 april 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik permanentIk doe mijn achternaam eer aan
Ik dus ookquote:
In de Sloot?quote:Op maandag 18 april 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik permanentIk doe mijn achternaam eer aan
Hoe minder ik slaap, hoe hyperactiever ik de volgende dag benquote:Op maandag 18 april 2011 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooit?
Ik wel, je kunt zo goed aan mij zien of ik moe ben of niet.
marijke van der wal ?quote:
Dat klopt niet!quote:Op maandag 18 april 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe minder ik slaap, hoe hyperactiever ik de volgende dag ben
We noticedquote:Op maandag 18 april 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe minder ik slaap, hoe hyperactiever ik de volgende dag ben
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had geld weggebracht, dacht je dat ik mijn loon ophaalde? :d
Sssssst nu staat mijn achternaam op internetquote:
Het is wel zoquote:
Sorryquote:
weet ik welquote:
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Van die donkerblauwe randen om je oogleden, prachtig
Loon duurt nog twee weken, en komt netjes via de bank.quote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaSorry, ik gunde het je zo
![]()
[..]
Sssssst nu staat mijn achternaam op internet![]()
Welquote:
Aha, je manier tegen zweetvoetenquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douche![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dat heet mascaraquote:
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WelIk word ook altijd strontvervelend als ik een opleving heb als ik moe ben
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
Lach maar
Heeeeel anders dan die foto van net iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Mijn toekomstige naamquote:
Hoi lieverdquote:
Was ook een grapje, ik ken maar 1 iemand die krijgt z'n loon nog contant, dat is dezelfde persoon die als laatste in NL geen pinpas heeftquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Loon duurt nog twee weken, en komt netjes via de bank.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heet mascaraOf oogpotlood ofzo, weet ik het
Dat, maar dat is wat anders dan hyperactief.quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WelIk word ook altijd strontvervelend als ik een opleving heb als ik moe ben
![]()
Hij heeft toch geen Oscar-wenkbrauw?quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookOscar gaat dan altijd nog meer mopperen
Whehe, jij welquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]![]()
Ben ook emo, heb van die koele sjaaltjes enzo
nee, die heet weer andersquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Symph zo heette van achteren.
Ja toch? Die krullenquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeeeel anders dan die foto van net iig
Wel knap dat je dat zo lang volhoud.quote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn toekomstige naam
[..]
Hoi lieverd![]()
Staat de koffer al klaar?
[..]
Was ook een grapje, ik ken maar 1 iemand die krijgt z'n loon nog contant, dat is dezelfde persoon die als laatste in NL geen pinpas heeft
Lach maar
Je hebt krulliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lach maar
SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oscarquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookOscar gaat dan altijd nog meer mopperen
Dat wilde ik stiekem wel, is wel een grapjequote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Symph zo heette van achteren.![]()
Neuhquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen Oscar-wenkbrauw?
quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
NeuhEn hij is ook niet groen en woont niet in een prullenbak, maar mopperen... pffff
Wordt aan gewerktquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverd![]()
Staat de koffer al klaar?
Ja, maar ja, als je contant betaald krijgtquote:
Liever dat hij Anders heet dan ik.quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, die heet weer anders
[..]
Ja toch? Die krullen
Zo'n jong snoetje nog
Toen nog welquote:
Toen was ik 19quote:
Maar qua huur, gas water licht, ziektekosten enzo...quote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ja, als je contant betaald krijgt![]()
Ik zoek een man die Koffie, Cacao of Snij heetquote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Liever dat hij Anders heet dan ik.
Ik hoor het al vaak zat als 'grapje'
Wel, op je Hyvesquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef Toekito het volgende:
Ik heb op die foto met mijn nichtje samen geen enkele leuke foto!
Sorryquote:
Ha-ha-ha dat is niet eens grappigquote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Liever dat hij Anders heet dan ik.
Ik hoor het al vaak zat als 'grapje'
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zoek een man die Koffie, Cacao of Snij heet
Jawelquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef Toekito het volgende:
Ik heb op die foto met mijn nichtje samen geen enkele leuke foto!
Op een katquote:
Hij brengt geld naar de bank, nee echtquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar qua huur, gas water licht, ziektekosten enzo...
Dat is ook niet grappig, net als dat versje van Hansje pansje kevertje, en vragen waar Grietje is.quote:Op maandag 18 april 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ha-ha-ha dat is niet eens grappigWat is jouw achternaam eigenlijk?
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij brengt geld naar de bank, nee echtEn hij raakte dus ook wel eens een week salaris kwijt, vond ie dat weer met opruimen
Enffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:
vóór 2 uur?quote:
Zo, dat zijn veel f'enquote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Enffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Maar nu moet ik eten!
Dus, doeisels en dagsels, beeldschone individuen!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook niet grappig, net als dat versje van Hansje pansje kevertje, en vragen waar Grietje is.
Ik geloof er niets vanquote:
Ik schop je digitaal wel naar bedquote:Op maandag 18 april 2011 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik ook niet, maar ik neem het me weer voor
voeg me dan eens toe, dan weet ik of je me echt gevonden hebt!quote:
Sluit met Log Me In zijn pc afquote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik schop je digitaal wel naar bed
Hoe kan dat nou, als je geen Hyves hebt?quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
voeg me dan eens toe, dan weet ik of je me echt gevonden hebt!
quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef Muck het volgende:
Psst, Marijke!Die is zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die van de canvas vind ik leuker![]()
is goedquote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik schop je digitaal wel naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |