Snel! Neem een nieuwe buik!quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Buikpijn die me op mijn knieen krijgt
quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
heb je mijn pasfoto gezien?quote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof van het etenEn leuke foto
oh, dat zou zo handig zijnquote:
liefquote:
kusje op je buikquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Ikzelf zou een blanke nemen, voor de grapquote:
Dat is zeker klote, eenquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Ja en zit nu aan de paasschuimpjesquote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je![]()
heb jij al gegeten meisje?
quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Die op je rijbewijs? Jaquote:
Jaa, daar zijn ze ook voorquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Pasfoto's zijn alleen handig om te kopiëren en door de school te hangenDie van anderen dan natuurlijk
Je bent niet dom... op zijn minst een klein beetje onverstandig.. maar dom? Neequote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja en zit nu aan de paasschuimpjesIk ben dom
Helemaal sinds je niet meer mag lachen is het allemaal erg charmant geworden jaquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn ID-foto is echt een natuurramp van catastrofale omvang
En haren achter de oren, ziet er ook heel grappig uit bij sommigenquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Helemaal sinds je niet meer mag lachen is het allemaal erg charmant geworden ja
ik dan een donkerequote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ikzelf zou een blanke nemen, voor de grap
Thanksquote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker klote, eentegen de pijn
Guess soquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en zit nu aan de paasschuimpjesIk ben dom
[..]Heb je een beetje een buikgriepje opgelopen?
![]()
Nee, nieuwe voor mijn IDquote:Die op je rijbewijs? Ja
Een klein beetjequote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent niet dom... op zijn minst een klein beetje onverstandig.. maar dom? Nee
Dat is mijn beste pasfoto sinds jarenquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh ohquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dan een donkere
dan ben ik een heeele dikke zebra
[..]
Thanks
[..]
Guess so
De halve muziekvereniging klaagde er trouwens over, dus ik denk dat er iets heerst
[..]
Nee, nieuwe voor mijn ID
even kijken of ik hem kan uploaden
Die van mij is gemaakt toen ik twaalf was, en sinds die tijd ben ik zo ongelooflijk onherkenbaar veranderdquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn niet-lach-hoofd is nogal.. mwa.. agressief kijkend over het algemeenquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is mijn beste pasfoto sinds jaren![]()
ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
En je mag ook geen bril op op je pasfoto, mijn opa en oma waren niet meer herkenbaar op hun pasfoto
Dat mag welquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
En je mag ook geen bril op op je pasfoto, mijn opa en oma waren niet meer herkenbaar op hun pasfoto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |