Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nogalquote:
ja maar ik heb hem nodig als werklaptop!quote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik geannuleerd voor je, hij werd namelijk besteld bij de Mycom!
En, lekker geslapen vannacht?quote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef knuppelhaar het volgende:
Avondeten.
Ik leef gewoon op koffie.
Jupquote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NogalZelfs ik maak normalere zinnen
![]()
![]()
Omdat smileys niet werken in de TT!quote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NogalZelfs ik maak normalere zinnen
![]()
![]()
Omdat smileys niet werken maakt ze normalere zinnen?quote:
Hoiquote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Enfermera het volgende:
Helleu
Vanavond lekker omafrieten uit de oven, hamburgertje en andijviesalade![]()
Ik probeer niet eens meer te begrijpen wat hij zegtquote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat smileys niet werken maakt ze normalere zinnen?
Merelquote:
Haha ja goed hequote:Op maandag 18 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MerelJij heet gewoon zuster Merel op Facebook
![]()
Ik ben op Hyves onvindbaar terwijl ik er gewoon op sta met mijn voor- en achternaamquote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja goed heJa, ik wilde echt niet met mn achternaam daarop vanwege de slechte veiligheid daar, en ik wil ook niet dat iedereen mij kan vinden enzo
![]()
![]()
Precies, anders hadden we steeds smileys in de TT!quote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat smileys niet werken maakt ze normalere zinnen?
Na die Plus-reclame kom ik er nooit meer. Daarvoor ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
Plus geeft meer, veel meer
Veel meer irritatie ja
Na het akkefietje met de kassamuts die TJ's pinpas uit zijn handen trekt en zowat kapot ragt op de houten toonbank en personeel dat de spullen uit je handen loopt, dacht ik dat ze niet debieler konden worden.
Think again
Ze hebben een bak met dingen die uit het assortiment gaan, en daar kijk ik altijd even, want \: jeej, korting
Nu hadden ze boemboes in de aanbieding, dus ik gooide er een berg in mijn mandje. Kom ik bij de kassa, blijken ze al uit het systeem te zijn, want ze scanden niet meer.
Ik zeg (al tollend op mmijn benen, want koorts) tegen die kassamuts: "ah joh, laat maar zitten dan"
zij: ja maar! manager!
ik verbaasd, maar ach, ik ben ook geen onmens
*tutudututuuu* druk, geen manager, meer gefluister in de telefoon in een taal die ik nooit zal begrijpen
ik (nogmaals) laat die boemboes maar zitten anders, dan houd ik het bij deze boodschappen en staat er straks geen enorme rij"
zij: "WAT?!"
ik: "boemboes. laat. maar."
zij: "jaaaa, maar manager komt zo!"
uiteindelijk staan ze als maaltijdsalade op mijn bonnetje en heb ik het maar opgegeven
Omgquote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
Plus geeft meer, veel meer
Veel meer irritatie ja
Na het akkefietje met de kassamuts die TJ's pinpas uit zijn handen trekt en zowat kapot ragt op de houten toonbank en personeel dat de spullen uit je handen loopt, dacht ik dat ze niet debieler konden worden.
Think again
Ze hebben een bak met dingen die uit het assortiment gaan, en daar kijk ik altijd even, want \: jeej, korting
Nu hadden ze boemboes in de aanbieding, dus ik gooide er een berg in mijn mandje. Kom ik bij de kassa, blijken ze al uit het systeem te zijn, want ze scanden niet meer.
Ik zeg (al tollend op mmijn benen, want koorts) tegen die kassamuts: "ah joh, laat maar zitten dan"
zij: ja maar! manager!
ik verbaasd, maar ach, ik ben ook geen onmens
*tutudututuuu* druk, geen manager, meer gefluister in de telefoon in een taal die ik nooit zal begrijpen
ik (nogmaals) laat die boemboes maar zitten anders, dan houd ik het bij deze boodschappen en staat er straks geen enorme rij"
zij: "WAT?!"
ik: "boemboes. laat. maar."
zij: "jaaaa, maar manager komt zo!"
uiteindelijk staan ze als maaltijdsalade op mijn bonnetje en heb ik het maar opgegeven
Alleen die politiek-correcte opzet al. Laat inderdaad maar.quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na die Plus-reclame kom ik er nooit meer. Daarvoor ook niet.
Ik ben hier natuurlijk ook de enige die smileys gebruikt...quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, anders hadden we steeds smileys in de TT!
Die dikke troela moet doooooooooodquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na die Plus-reclame kom ik er nooit meer. Daarvoor ook niet.
Ja, een excuusneger, een 'grappige' dikkerd en nog zooi dombo's, het zal wel aan mij liggen, maar de PR daarvan ging voor naamsbekendheid, niet voor kwaliteit.quote:Op maandag 18 april 2011 17:58 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Alleen die politiek-correcte opzet al. Laat inderdaad maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |