''Aaaaahhh daar heb je die Toek weer''quote:
Oh, hetzelfde als RockNijn dus!quote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dingen lezen en iedere week een mini testje!
om de kennis op te schoeven!
ik ben ze zo zat! Ga nog liever een week op de fiets naar de lidl bij mijn pa naast!quote:
Nicequote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dingen lezen en iedere week een mini testje!
om de kennis op te schoeven!
Lieve schat, ik maak een grapjequote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben ze zo zat! Ga nog liever een week op de fiets naar de lidl bij mijn pa naast!
Ja, hangt er vanaf hoe je je privacy instellingen insteld, I knowquote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben op Hyves onvindbaar terwijl ik er gewoon op sta met mijn voor- en achternaam
Ja, dat komt omdat ik echt net moest eten met ouders, en er kwam een . in de TT voor, maar die paste niet meerquote:
ik ben voor,quote:
zeg dat danquote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice
[..]
Lieve schat, ik maak een grapje
is het niks voor jou om een supermarkt te runnen?quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben voor,
zelden zo'n slechte winkel gezien
en dan neem ik de C1000 in Arnhem met zijn eeuwige bedorven vlees mee in de vergelijking
Dat deed ik met de piquote:
jawelquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
is het niks voor jou om een supermarkt te runnen?
Dat lezen die mensen hier niet. Zo denkt RN dat ik alles heel serieus neem!quote:
Doe je dat niet danquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lezen die mensen hier niet. Zo denkt RN dat ik alles heel serieus neem!
Nam je mij maar eens serieusquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lezen die mensen hier niet. Zo denkt RN dat ik alles heel serieus neem!
Dat wil je heul niet. Ik neuk nors!quote:
Ze is overstag gegaan!quote:
Niets beter dan boze seksquote:
He Trevquote:
He Flesquote:
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, hangt er vanaf hoe je je privacy instellingen insteld, I knowMaar op Facebook wordt van alles gebruikt om door te spelen aan reclamediensten die dan speciale reclames voor jou neerzetten. Daar heb ik geen zin in
En mensen wie ik accepteer mogen ook best die dingen zien enzo, maar ik vertrouw facebook gewoon niet zo
![]()
Ik ben eten!![]()
Hey Marijkequote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Trev
[..]
He Fles
Ze heeft een account
Ha! Lekkerquote:
Je bent veranderd.quote:
die had je toch al eerder gepost?quote:
jep maar dat was een voorbeeldfotootjequote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die had je toch al eerder gepost?
Tof van het etenquote:
koelquote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep maar dat was een voorbeeldfotootje
Nu de hele bups meegekregen
Dank jequote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof van het etenEn leuke foto
Forum Opties | |
---|---|