Mijn toekomstige naamquote:
Hoi lieverdquote:
Was ook een grapje, ik ken maar 1 iemand die krijgt z'n loon nog contant, dat is dezelfde persoon die als laatste in NL geen pinpas heeftquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Loon duurt nog twee weken, en komt netjes via de bank.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heet mascaraOf oogpotlood ofzo, weet ik het
Dat, maar dat is wat anders dan hyperactief.quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WelIk word ook altijd strontvervelend als ik een opleving heb als ik moe ben
![]()
Hij heeft toch geen Oscar-wenkbrauw?quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookOscar gaat dan altijd nog meer mopperen
Whehe, jij welquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]![]()
Ben ook emo, heb van die koele sjaaltjes enzo
nee, die heet weer andersquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Symph zo heette van achteren.
Ja toch? Die krullenquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeeeel anders dan die foto van net iig
Wel knap dat je dat zo lang volhoud.quote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn toekomstige naam
[..]
Hoi lieverd![]()
Staat de koffer al klaar?
[..]
Was ook een grapje, ik ken maar 1 iemand die krijgt z'n loon nog contant, dat is dezelfde persoon die als laatste in NL geen pinpas heeft
quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
Lach maar
Je hebt krulliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
Lach maar
SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oscarquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookOscar gaat dan altijd nog meer mopperen
Dat wilde ik stiekem wel, is wel een grapjequote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Symph zo heette van achteren.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Neuhquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen Oscar-wenkbrauw?
quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
NeuhEn hij is ook niet groen en woont niet in een prullenbak, maar mopperen... pffff
Wordt aan gewerktquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverd![]()
Staat de koffer al klaar?
Ja, maar ja, als je contant betaald krijgtquote:
Liever dat hij Anders heet dan ik.quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, die heet weer anders
[..]
Ja toch? Die krullen
Zo'n jong snoetje nog
Toen nog welquote:
Toen was ik 19quote:
Maar qua huur, gas water licht, ziektekosten enzo...quote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ja, als je contant betaald krijgt![]()
Ik zoek een man die Koffie, Cacao of Snij heetquote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Liever dat hij Anders heet dan ik.
Ik hoor het al vaak zat als 'grapje'
Wel, op je Hyvesquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef Toekito het volgende:
Ik heb op die foto met mijn nichtje samen geen enkele leuke foto!
Sorryquote:
Ha-ha-ha dat is niet eens grappigquote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Liever dat hij Anders heet dan ik.
Ik hoor het al vaak zat als 'grapje'
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zoek een man die Koffie, Cacao of Snij heet
Jawelquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef Toekito het volgende:
Ik heb op die foto met mijn nichtje samen geen enkele leuke foto!
Op een katquote:
Hij brengt geld naar de bank, nee echtquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar qua huur, gas water licht, ziektekosten enzo...
Dat is ook niet grappig, net als dat versje van Hansje pansje kevertje, en vragen waar Grietje is.quote:Op maandag 18 april 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ha-ha-ha dat is niet eens grappigWat is jouw achternaam eigenlijk?
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij brengt geld naar de bank, nee echtEn hij raakte dus ook wel eens een week salaris kwijt, vond ie dat weer met opruimen
Enffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:
vóór 2 uur?quote:
Zo, dat zijn veel f'enquote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Enffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Maar nu moet ik eten!
Dus, doeisels en dagsels, beeldschone individuen!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook niet grappig, net als dat versje van Hansje pansje kevertje, en vragen waar Grietje is.
Ik geloof er niets vanquote:
Ik schop je digitaal wel naar bedquote:Op maandag 18 april 2011 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik ook niet, maar ik neem het me weer voor
voeg me dan eens toe, dan weet ik of je me echt gevonden hebt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Sluit met Log Me In zijn pc afquote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik schop je digitaal wel naar bed
Hoe kan dat nou, als je geen Hyves hebt?quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
voeg me dan eens toe, dan weet ik of je me echt gevonden hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |