Snel! Neem een nieuwe buik!quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Buikpijn die me op mijn knieen krijgt
quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
heb je mijn pasfoto gezien?quote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof van het etenEn leuke foto
oh, dat zou zo handig zijnquote:
liefquote:
kusje op je buikquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Ikzelf zou een blanke nemen, voor de grapquote:
Dat is zeker klote, eenquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Ja en zit nu aan de paasschuimpjesquote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je![]()
heb jij al gegeten meisje?
quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Sodeju
Die op je rijbewijs? Jaquote:
Jaa, daar zijn ze ook voorquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Pasfoto's zijn alleen handig om te kopiëren en door de school te hangenDie van anderen dan natuurlijk
Je bent niet dom... op zijn minst een klein beetje onverstandig.. maar dom? Neequote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja en zit nu aan de paasschuimpjesIk ben dom
Helemaal sinds je niet meer mag lachen is het allemaal erg charmant geworden jaquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn ID-foto is echt een natuurramp van catastrofale omvang
En haren achter de oren, ziet er ook heel grappig uit bij sommigenquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Helemaal sinds je niet meer mag lachen is het allemaal erg charmant geworden ja
ik dan een donkerequote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ikzelf zou een blanke nemen, voor de grap
Thanksquote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker klote, eentegen de pijn
Guess soquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en zit nu aan de paasschuimpjesIk ben dom
[..]Heb je een beetje een buikgriepje opgelopen?
![]()
Nee, nieuwe voor mijn IDquote:Die op je rijbewijs? Ja
Een klein beetjequote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent niet dom... op zijn minst een klein beetje onverstandig.. maar dom? Nee
Dat is mijn beste pasfoto sinds jarenquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh ohquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dan een donkere
dan ben ik een heeele dikke zebra
[..]
Thanks
[..]
Guess so
De halve muziekvereniging klaagde er trouwens over, dus ik denk dat er iets heerst
[..]
Nee, nieuwe voor mijn ID
even kijken of ik hem kan uploaden
Die van mij is gemaakt toen ik twaalf was, en sinds die tijd ben ik zo ongelooflijk onherkenbaar veranderdquote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn niet-lach-hoofd is nogal.. mwa.. agressief kijkend over het algemeenquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is mijn beste pasfoto sinds jaren![]()
ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
En je mag ook geen bril op op je pasfoto, mijn opa en oma waren niet meer herkenbaar op hun pasfoto
Dat mag welquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
En je mag ook geen bril op op je pasfoto, mijn opa en oma waren niet meer herkenbaar op hun pasfoto
Ga gewoon als de joker uit batman...quote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Picsquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die van mij is gemaakt toen ik twaalf was, en sinds die tijd ben ik zo ongelooflijk onherkenbaar veranderd
Heb ineens krullen gekregen, m'n gezicht is ook erg veranderd, mocht niet lachen inderdaad, dus ik sta er met een homofiele glimlach op, had lang-achtig haar, dus moest achter m'n oren, wat voor m'n gezicht hing moest in een scheiding, echt vreselijk
Dat hangt er vanaf waar je bent, want ik mag gewoon met bril hoorquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
ik scan vanavond wel even inquote:
Oh, daar moeten zij dan de volgende keer ook maar heenquote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je bent, want ik mag gewoon met bril hoor
Ik ben moslim geworden en draag een Burka, ben ik helemaal van dat gezeur afquote:
zijn de schuimpjes lekker? Ik weet niet of ik ze lust?quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een klein beetjeLief van je
[..]
Dat is mijn beste pasfoto sinds jaren![]()
Okequote:
Brrr, foto'squote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
Pasfoto's, dat betekent een camera op me gericht
Ik heb mijn bril opquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben er misselijk vanquote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn de schuimpjes lekker? Ik weet niet of ik ze lust?
Ik heb bij dat soort schuimpjes altijd alsof het enorm in je bek gaat stuiven
Zekers *ril*quote:
Wat onverwachts!quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er misselijk vanHet is een beetje zoet
![]()
Oh ieuw .. niks voor mij dusquote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er misselijk vanHet is een beetje zoet
![]()
Ik vind het jammer dat je jezelf zo naar beneden haalt, want dat is helemaal niet nodigquote:
Voor handvaardigheid 'en face' en 'en profil' foto's van je gezicht moeten makenquote:
ik denk dat ik maar op de bank ga slapen, anders heeft toek het straks ookquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ohEn dat soort dingen zijn vet besmettelijk
En ja, doen doen, zien zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik ben moe en baal als een stekker! Ik zit zo in een spagaatquote:
Wees blijquote:
Wat heeft dat met handvaardigheid te maken? Klinkt meer als een opdracht voor tekenen..quote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor handvaardigheid 'en face' en 'en profil' foto's van je gezicht moeten maken![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar op de bank ga slapen, anders heeft toek het straks ook
En niet schrikken:Killer BlikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik als kirby, een hele tafel voer voor mequote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef Toekito het volgende:
Ik ga als Mario of Luigi een paspoort laten maken
quote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef Toekito het volgende:
Ik ga als Mario of Luigi een paspoort laten maken
quote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar op de bank ga slapen, anders heeft toek het straks ook
En niet schrikken:WAUW Marjo!!!! Wat een prachtige foto!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee echt, wauw gewoon
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |