I love it when you lie to mequote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAUW Marjo!!!! Wat een prachtige foto!!!!![]()
![]()
Nee echt, wauw gewoon
dat viel me ook op jaquote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok ik mis een beetje kleur
Maar verder vind ik het wel een mooie muckfoto
mijn broer vond me net een crimineelquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Mopje, Muckiej, je staat er best goed op, helemaal geen lelijke foto
nogal jaquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, daar zie je er wel heel anders uit dan op andere foto's die ik gezien heb...
blue band bajesquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aangeven? Leuk he, pasfoto's voor je ID
Heel eng enzoquote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet echt hoe jullie er allemaal uitzien
Kijk dan eens in een foboquote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet echt hoe jullie er allemaal uitzien
Centjes?quote:
Ok, maar toch, neem je dat dan nu wel van me aan?quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zou ik Brad Pitts uiterlijk hebben, dan vind ik het nog niet fijn
Nee man, jij bent echt een knappe jongenquote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je krijgt spontaan een oogontsteking als je die van mij ziet, en dat is geen grapje
quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik was wat vergeten
JIJ OOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klaar daarmee, met dat ge-ontken
quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet echt hoe jullie er allemaal uitzienNiet? Nou laten we dat vooral zo houden
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar op de bank ga slapen, anders heeft toek het straks ook
En niet schrikken:Huuuu! Die spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Muck... Wat heeft Muck opgegeten?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Gezienquote:
Daar is het je broer voorquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
I love it when you lie to me
[..]
dat viel me ook op ja
maar hij is goedgekeurd, dus ik kan donderdag mijn nieuwe id ophalen
[..]
mijn broer vond me net een crimineel
[..]
nogal ja
normaal een bril, haar dat alle kanten opstaat, en een lach-hoofjde
[..]
blue band bajes
quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Toekito het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig, allebei
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee nee nee, niet gelogen echt nietquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
I love it when you lie to me
[..]
dat viel me ook op ja
[..]
mijn broer vond me net een crimineel
[..]
nogal ja
normaal een bril, haar dat alle kanten opstaat, en een lach-hoofjde
[..]
blue band bajes
Tof!quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Muck het volgende:
dat viel me ook op ja
Vrouw, nee. De vele ervaringen (of beter gezegd geen) uit het verleden cannot be unseen!quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ok, maar toch, neem je dat dan nu wel van me aan?
/carequote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouw, nee. De vele ervaringen (of beter gezegd geen) uit het verleden cannot be unseen!
Je bent echt een lieveschattepettatje, ik kan het echt heel erg waarderenquote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee man, jij bent echt een knappe jongen![]()
Ze lijkt ontzettend veel op mijn buurmeisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuu! Die spoiler....
Muck... Wat heeft Muck opgegeten?
So true!quote:
Echt?quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet gelogen echt nietEr is wat mis met mij vast, maar ik vind je echt prachtig op die foto, ook al mis je inderdaad misschien een beetje kleur. Maar dat is ook het enige
![]()
Waarom niet? Waarom zo kritisch? Je bent goed zoals je bentquote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je bent echt een lieveschattepettatje, ik kan het echt heel erg waarderen
maar ik scan die ID foto vanavond nog wel in, denk om je rikketik!
Ik zeik nooit over m'n uiterlijk, en loop ook niet jankend door de wereld schreeuwend hoe lelijk ik wel niet ben, maar dat wil niet zeggen dat ik tevreden over m'n uiterlijk ben, en al helemaal niet over m'n lichaam
ik heb mijn rijbewijs inmiddels zes jaar, en lijk in de verste verte niet meer op die fotoquote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof!Ik moet ook weer dit jaar, maar dan gebruik ik gewoon de foto's die ik met mijn rijbewijs heb gemaakt, ik geloof dat dat wel mocht
Ja, dat denk ik vooral, je ziet jezelf kritischer dan anderen denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
So true!
Ik noem zijn vriendin Brobdingnag of Lurch
vindt ie erg leuk
[..]
Echt?
Ik had echt zo'n ohneeeee-gevoel
maar dat heeft volgens mij iedereen van izjn eigen pasfoto's
quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb mijn rijbewijs inmiddels zes jaar, en lijk in de verste verte niet meer op die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |