ja zo nu en dan welquote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Verity het volgende:
Hebben ze het nog over het geheim van Karim gehad sinds hij weg is?
bij mij niet, ik heb een zalige fles wijn hierquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef skunkyxxl het volgende:
Hmm een beetje een dooie boel in de hut vanavond geloof ik?
Ook de DGK-cursus gevolgdquote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard, als miljonair moet je toch weten dat je de fles moet draaien en niet de kurk.... foei!!!!
quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef D. het volgende:
De mededeling onderin de OP kan aangepast worden
As usualquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Niki.P het volgende:
Jo en Flip zitten er wel heel schattig bij...
Lekker,en ik moet het doen met een glas cola grrquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
bij mij niet, ik heb een zalige fles wijn hier
Hope so!quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Geer de groepsmissie wil verpesten... Zou Karim dan terug komen?
ik heb totaal geen idee wat ie aan het doen is , en waaromquote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Geer de groepsmissie wil verpesten... Zou Karim dan terug komen?
Ik weet alleen dat hij volgens mij 2 minuten geleden Laura zou moeten hebben over genomen,...quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb totaal geen idee wat ie aan het doen is , en waarom
quote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
hou je schreeuwbek ,je kan er zo uit met je lange stelten
Bekijk hier het rooster van de groepsmissie.quote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef skunkyxxl het volgende:
Issie al weer aan de beurt om op het vlot te zitten dan? (heb het een paar uur niet gevolgt!)
rustig maar hier is ze al.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
rustig maar hier is ze al.....whaaaaaaaaaaaahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
streamverslag staat het ookquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bekijk hier het rooster van de groepsmissie.
Wil jij precies weten wanneer welke bewoner het vlot moet bewaken? Bekijk dan bovenstaand rooster. Let wel op, het zijn Portugese tijden. Dus tel er een uur bij op, dan mis je nooit de wissel van de wacht.
[ [url=Bekijk hier het rooster van de groepsmissie.]afbeelding[/url] ]
Segquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Niki.P het volgende:
Zonder Seg hadden ze hem nooit gevonden...
[..]
rustig maar hier is ze al.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zat net al asociaal te gapen op het vlot,dus ze zal wel bek af zijn nu.quote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Verity het volgende:
Ik geef het nog geen 5 minuten of Luira zal wel weer liggen/hangen.
oh ja echt helemaal natquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Sunshine1974 het volgende:
Lekker die spreien die allemaal zeiknat zijn
[..]
rustig maar hier is ze al.....bahahaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een grove..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee douchen zei ze netquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
laura is natuurlijk nu naar haar nest gerend?
Hahaha waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
Die zit vast samen met Mo @ de slaapkamerquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
ze ging douchen, net als flip trouwensquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
daar reken ik wel op ja...mischien heeft ze alweer zin in een van haar verstopte snoepjes....quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
Yep die is van al die inspanning natuurlijk bek af.quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
uitkijken voor heksje dan he.....quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Stability het volgende:
offtopic.....hele mooie volle maan buiten
oops...kheb al mn ramen nog open....quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
uitkijken voor heksje dan he.....
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
[..]
daar reken ik wel op ja...mischien heeft ze alweer zin in een van haar verstopte snoepjes....
doen ze in alle soap seriesquote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ff wat anders: Waarom slapen alle vrouwen met make-up op?
ja vies he? die hebben daar over twintig jaar wel plezier van..kunnen ze allemaal rimpels laten wegspuiten bij botox dianaquote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ze willen graag ontstoken ogen, zodat ze met een zonnebril binnen rond kunnen lopen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze willen graag ontstoken ogen, zodat ze met een zonnebril binnen rond kunnen lopen.
geen ideequote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Doe jij dat niet dan?? Bij SST doen ze ook nog ff haarlak op voor het slapen gaanquote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ze denken dat ze in een soap spelen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Volgens mij doet alleen Mo dat... Tenminste ik zie Jo en Lau het er altijd afhalen..quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Tnx voor de tip.quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef D. het volgende:
De mededeling onderin de OP kan aangepast worden
omdat je Jo niet wil zien smorgensquote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
minder nauwquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef skunkyxxl het volgende:
Volgens mij nemen de vrouwen daar het allemaal wat minder nauw kwa hygiëne!
Mo heeft permanent make -up (tattoo)quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij doet alleen Mo dat... Tenminste ik zie Jo en Lau het er altijd afhalen..
Ik zag vanmorgen bij Luira en Jo ook nog, Jo had alleen haar oogschaduw eraf gehaald.quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij doet alleen Mo dat... Tenminste ik zie Jo en Lau het er altijd afhalen..
quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
omdat je Jo niet wil zien smorgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mo is een geval apart, die haalt ook ff snel een wettie door haar flots,na de sex en klaar is kees.vandaar ook zoveel vliegen in die hut!quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Mo is een geval apart, die haalt ook ff snel een wettie door haar flots,na de sex en klaar is kees.vandaar ook zoveel vliegen in die hut!
wil net een slok wijn nemen...quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Mo is een geval apart, die haalt ook ff snel een wettie door haar flots,na de sex en klaar is kees.vandaar ook zoveel vliegen in die hut!
hahaha, nice onequote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ergste is dat het nog waar is ook...quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Yep ik spreek ook alleen maar de waarheidquote:
ooh jij was dat!quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Yep ik spreek ook alleen maar de waarheid
Ik werd vanmorgen ook echt misselijk van haar, d'r mascara hing op haar kin en ze veegde het beetje af en ging daarna creme op haar gezicht doen en toen weer nieuwe make-up eroverheen en toen aankleden en klaar was ze!quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ik ben nog een beetje duf van je pillen van gisteren sollyquote:
goed spul he??quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ik ben nog een beetje duf van je pillen van gisteren solly
quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
servio ligt hetzelfde als laura ...met het dekbed tot zn kin , helemaal languit
Ja en het mooiste vind ik dan om te zien,dat ze dat nog een beetje spastisch doet ook kwa bewegingen. let maar eens op,ze is in haar bewegingen een beetje motorisch gestoord,zal wel iets van hoogbegaafd zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen ook echt misselijk van haar, d'r mascara hing op haar kin en ze veegde het beetje af en ging daarna creme op haar gezicht doen en toen weer nieuwe make-up eroverheen en toen aankleden en klaar was ze!
Vind ik ook. Eerst moest ik hem echt niet.quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
servio is gewoon te pruimen vanavond !!! hoe is het mogelijk ,dat dit uit mijn strotje komt?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Blackprinces het volgende:
ze zijn nog druk bezig met opruimen en afwassen.
Laura zal zich niet laten zien, al moet ze een uur onder die douche staan
hij is meer zich zelf nuquote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
servio is gewoon te pruimen vanavond !!! hoe is het mogelijk ,dat dit uit mijn strotje komt?
FF aan Blackprinces vragen die doet ze zo ff via de cd-rom naar je toe sturen.quote:
Hahaha inderdaad! En nu we toch bezig zijn, ze heeft ook als tic dat als ze huilt ze dan heel hard creme op haar gezicht gaat smeren!quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja en het mooiste vind ik dan om te zien,dat ze dat nog een beetje spastisch doet ook kwa bewegingen. let maar eens op,ze is in haar bewegingen een beetje motorisch gestoord,zal wel iets van hoogbegaafd zijn.
ja als ze praat trek ze af en toe een hele rare bek!quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja en het mooiste vind ik dan om te zien,dat ze dat nog een beetje spastisch doet ook kwa bewegingen. let maar eens op,ze is in haar bewegingen een beetje motorisch gestoord,zal wel iets van hoogbegaafd zijn.
ik kon hem wel dooien ! zo erg was het ...maar ja, hij speelt nu eigenlijk geen spel meer hequote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eerst moest ik hem echt niet.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Gefeliciteerd, jullie zijn het hele weekend niet buiten geweest.
Ik ben vanmiddag wezen varen hoor!quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Juist!!! ik heb haar `s ochtends een paar x goed bestudeerd ,en ze is echt motorisch niet inorde.quote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad! En nu we toch bezig zijn, ze heeft ook als tic dat als ze huilt ze dan heel hard creme op haar gezicht gaat smeren!
Ik ben wel benieuwd, als al jouw "quote:
Terechte klacht.quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, als al jouw "![]()
![]()
" eruit gefilterd worden, of je dan nog wel eerste staat in de stats.
Hij heeft vast gelezen wat er over hem geschreven werdquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik moet het ook zeggen : servio is al een paar dagen goed te pruimen
quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Doen ze vast in een uitzending...quote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Niki.P het volgende:
Waarom vertellen ze Sharon niet gewoon dat ze de hond mag houden na SST?
Ben nog naar de winkel geweestquote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Haar stem is ook niet helemaal in orde. En dan altijd die mucho verongelijkte toon waar ze ook over spreektquote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Juist!!! ik heb haar `s ochtends een paar x goed bestudeerd ,en ze is echt motorisch niet inorde.
misschien moest hij wel terug het huis in om zn slechte reputatie te verbeteren?quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef skunkyxxl het volgende:
Servio, ik krijg steeds meer sympathie voor die jongen,hij kookt schijnbaar erg goed,je ziet hem vaak een beetje opruimen.knipt hun haar. ik vind het toch wel een bezig mannetje.
Hij is inderdaad beter te pruimen nu die druk vh spel eruit isquote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien moest hij wel terug het huis in om zn slechte reputatie te verbeteren?
hij is gewoon weer normaal nu
Het is volgens mij hier wel eens vaker gezegt,dat als je hoogbegaafd bent,dat er iets anders wat minder is .zij is gewoon spastisch. alhoewel tijdens het batsen kan ze toch aardig mee komen met maik.quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Haar stem is ook niet helemaal in orde. En dan altijd die mucho verongelijkte toon waar ze ook over spreekt
quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Het is volgens mij hier wel eens vaker gezegt,dat als je hoogbegaafd bent,dat er iets anders wat minder is .zij is gewoon spastisch. alhoewel tijdens het batsen kan ze toch aardig mee komen met maik.
morgenquote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef pointer2 het volgende:
Ik dacht dat Joanna een brief zou krijgen van Dennis? Of gaat dit niet door?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Het is volgens mij hier wel eens vaker gezegt,dat als je hoogbegaafd bent,dat er iets anders wat minder is .zij is gewoon spastisch. alhoewel tijdens het batsen kan ze toch aardig mee komen met maik.
is retour afzender. TNT wilde niet naar Portugalquote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef pointer2 het volgende:
maandagquote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef pointer2 het volgende:
die krijgt ze net voor de nominaties ,zodat ze zielig is en niet genomineerd word!quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef pointer2 het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
is retour afzender. TNT wilde niet naar Portugal
Je hebt de weg naar de COS gevondenquote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef pointer2 het volgende:
Já! Die handen van haar vind ik ook über-ranzig!quote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nog wat: Ze heeft wel altijd vieze smoezelige handjes en ze trekt ook raar met haar mond
Dat scheef trekken van haar mond komt omdat daar restjes kinderkruid van maik aan haar tanden zitten, en die wurmt ze los met haar tong,en dan krijg je die vieze smaak.en dat is het scheef trekken, teminste mijn visiequote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nog wat: Ze heeft wel altijd vieze smoezelige handjes en ze trekt ook raar met haar mond
quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Dat scheef trekken van haar mond komt omdat daar restjes kinderkruid van maik aan haar tanden zitten, en die wurmt ze los met haar tong,en dan krijg je die vieze smaak.en dat is het scheef trekken, teminste mijn visie
Staat voor morgen gepland in de dailyquote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef pointer2 het volgende:
Ja hequote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
wat is seggie toch een schat van een beest zeg..
Een tuigje is beter dan een riem om ze nekquote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef skunkyxxl het volgende:
Btw waarom loopt die hond met dat kindertuigje om,bang dat ie wegrent ofzo?
Ik hoop het!quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura is dus duidelijk aan de beurt bij de volgende nominaties
Dat heet verbroedering, dat je je mening over iedereen mag geven, snap dat dan...quote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Er wordt veel geroddeld over elkaar de laatste tijd..
Tegen wie?quote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo heeft het weer eens over iemands toon die haar niet bevalt. Heeft ze haar eiegn toon wel eens gehoord...
Dat snap ik.maar hij kan daar toch geen kant op?quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Een tuigje is beter dan een riem om ze nek
Maar alleen achter elkaars rug, want als je het zegt wordt er weer achter je rug om over gepraat...quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heet verbroedering, dat je je mening over iedereen mag geven, snap dat dan...
quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Noelle06 het volgende:
Avond FOK!
Mooie gesprekken Servio en Gerard
nee echt beter voor ze nek. Weet ook niet waarom ze het omlaten.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Dat snap ik.maar hij kan daar toch geen kant op?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
Kliniek Fam. Verweijen in opspraak.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dat echt waar???? meen je dat nou?quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura is dus duidelijk aan de beurt bij de volgende nominaties
Ja als ze al klaar zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou ben benieuwd of ze gaat helpen nu
Kliniek Fam. Verweijen in opspraak.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
ik hoop het echt !!! en dan allemaal maar flink door blijven hopenquote:
Kliniek Fam. Verweijen in opspraak.......ieuwwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep dat hoop ik ook, ze is nog geen 1 x genomineerd. wil haar wel eens zien hoe spastisch ze dan beweegt. En dan let ik extra op als ze crème opdoetquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik hoop nog meer dat Mo genomineerd wordt
ik zit hier bijna te janken van gelukquote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop het echt !!! en dan allemaal maar flink door blijven hopen
quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Yep dat hoop ik ook, ze is nog geen 1 x genomineerd. wil haar wel eens zien hoe spastisch ze dan beweegt. En dan let ik extra op als ze crème opdoet
doeiquote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Sunshine1974 het volgende:
Nou mensen, ga een etage hoger, doei
quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Sunshine1974 het volgende:
Morgen denk ik en Karim er weer inquote:
Yep zal ook eens thijd worden dat luie wicht een vertrekt,die is nu wel eens uitgerust neem ik aan.quote:
dan gaat laura op zeker ! jo mag niet van dianaquote:
Doeiquote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Sunshine1974 het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
godallemachtig zeg, je hebt nog gelijk ook
Die gaat bij de eliminatie nog liggen in de exitgangquote:Op zondag 17 april 2011 22:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
godallemachtig zeg, je hebt nog gelijk ook
Wat ik in een andere topic gelezen had was, dat de pup moet leren aan een riem/tuigje/lijn te gaan lopen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee echt beter voor ze nek. Weet ook niet waarom ze het omlaten.
Ahh okequote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef 38half het volgende:
[..]
Wat ik in een andere topic gelezen had was, dat de pup moet leren aan een riem/tuigje/lijn te gaan lopen.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die gaat bij de eliminatie nog liggen in de exitgang
Ik zeker een missie voor haar. Daar gaan liggen waar mogelijk.quote:
En bij Bart in de studio zetten ze speciaal voor haar een divan neerquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
[..]
en in het vliegtuig naar huis in het gangpad
*proest*quote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En bij Bart in de studio zetten ze speciaal voor haar een divan neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |