quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Mo is een geval apart, die haalt ook ff snel een wettie door haar flots,na de sex en klaar is kees.vandaar ook zoveel vliegen in die hut!
wil net een slok wijn nemen...quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Mo is een geval apart, die haalt ook ff snel een wettie door haar flots,na de sex en klaar is kees.vandaar ook zoveel vliegen in die hut!
hahaha, nice onequote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ergste is dat het nog waar is ook...quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Yep ik spreek ook alleen maar de waarheidquote:
ooh jij was dat!quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Yep ik spreek ook alleen maar de waarheid
Ik werd vanmorgen ook echt misselijk van haar, d'r mascara hing op haar kin en ze veegde het beetje af en ging daarna creme op haar gezicht doen en toen weer nieuwe make-up eroverheen en toen aankleden en klaar was ze!quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ik ben nog een beetje duf van je pillen van gisteren sollyquote:
goed spul he??quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ik ben nog een beetje duf van je pillen van gisteren solly
quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
servio ligt hetzelfde als laura ...met het dekbed tot zn kin , helemaal languit
Ja en het mooiste vind ik dan om te zien,dat ze dat nog een beetje spastisch doet ook kwa bewegingen. let maar eens op,ze is in haar bewegingen een beetje motorisch gestoord,zal wel iets van hoogbegaafd zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen ook echt misselijk van haar, d'r mascara hing op haar kin en ze veegde het beetje af en ging daarna creme op haar gezicht doen en toen weer nieuwe make-up eroverheen en toen aankleden en klaar was ze!
Vind ik ook. Eerst moest ik hem echt niet.quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
servio is gewoon te pruimen vanavond !!! hoe is het mogelijk ,dat dit uit mijn strotje komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |