quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Blackprinces het volgende:
ze zijn nog druk bezig met opruimen en afwassen.
Laura zal zich niet laten zien, al moet ze een uur onder die douche staan
hij is meer zich zelf nuquote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
servio is gewoon te pruimen vanavond !!! hoe is het mogelijk ,dat dit uit mijn strotje komt?
FF aan Blackprinces vragen die doet ze zo ff via de cd-rom naar je toe sturen.quote:
Hahaha inderdaad! En nu we toch bezig zijn, ze heeft ook als tic dat als ze huilt ze dan heel hard creme op haar gezicht gaat smeren!quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja en het mooiste vind ik dan om te zien,dat ze dat nog een beetje spastisch doet ook kwa bewegingen. let maar eens op,ze is in haar bewegingen een beetje motorisch gestoord,zal wel iets van hoogbegaafd zijn.
ja als ze praat trek ze af en toe een hele rare bek!quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja en het mooiste vind ik dan om te zien,dat ze dat nog een beetje spastisch doet ook kwa bewegingen. let maar eens op,ze is in haar bewegingen een beetje motorisch gestoord,zal wel iets van hoogbegaafd zijn.
ik kon hem wel dooien ! zo erg was het ...maar ja, hij speelt nu eigenlijk geen spel meer hequote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eerst moest ik hem echt niet.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Gefeliciteerd, jullie zijn het hele weekend niet buiten geweest.
Ik ben vanmiddag wezen varen hoor!quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Juist!!! ik heb haar `s ochtends een paar x goed bestudeerd ,en ze is echt motorisch niet inorde.quote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad! En nu we toch bezig zijn, ze heeft ook als tic dat als ze huilt ze dan heel hard creme op haar gezicht gaat smeren!
Ik ben wel benieuwd, als al jouw "quote:
Terechte klacht.quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, als al jouw "![]()
![]()
" eruit gefilterd worden, of je dan nog wel eerste staat in de stats.
Hij heeft vast gelezen wat er over hem geschreven werdquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik moet het ook zeggen : servio is al een paar dagen goed te pruimen
quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |