Is dat echt waar???? meen je dat nou?quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura is dus duidelijk aan de beurt bij de volgende nominaties
Ja als ze al klaar zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou ben benieuwd of ze gaat helpen nu
quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
Kliniek Fam. Verweijen in opspraak.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
ik hoop het echt !!! en dan allemaal maar flink door blijven hopenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
Kliniek Fam. Verweijen in opspraak.......ieuwwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep dat hoop ik ook, ze is nog geen 1 x genomineerd. wil haar wel eens zien hoe spastisch ze dan beweegt. En dan let ik extra op als ze crème opdoetquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik hoop nog meer dat Mo genomineerd wordt
ik zit hier bijna te janken van gelukquote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop het echt !!! en dan allemaal maar flink door blijven hopen
quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Yep dat hoop ik ook, ze is nog geen 1 x genomineerd. wil haar wel eens zien hoe spastisch ze dan beweegt. En dan let ik extra op als ze crème opdoet
doeiquote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Sunshine1974 het volgende:
Nou mensen, ga een etage hoger, doei
quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Sunshine1974 het volgende:
Morgen denk ik en Karim er weer inquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Sunshine1974 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |