Staat voor morgen gepland in de dailyquote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef pointer2 het volgende:
Ik dacht dat Joanna een brief zou krijgen van Dennis? Of gaat dit niet door?
Ja hequote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
wat is seggie toch een schat van een beest zeg..
Een tuigje is beter dan een riem om ze nekquote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef skunkyxxl het volgende:
Btw waarom loopt die hond met dat kindertuigje om,bang dat ie wegrent ofzo?
Ik hoop het!quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura is dus duidelijk aan de beurt bij de volgende nominaties
Dat heet verbroedering, dat je je mening over iedereen mag geven, snap dat dan...quote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Er wordt veel geroddeld over elkaar de laatste tijd..
Tegen wie?quote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo heeft het weer eens over iemands toon die haar niet bevalt. Heeft ze haar eiegn toon wel eens gehoord...
Dat snap ik.maar hij kan daar toch geen kant op?quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Een tuigje is beter dan een riem om ze nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Maar alleen achter elkaars rug, want als je het zegt wordt er weer achter je rug om over gepraat...quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heet verbroedering, dat je je mening over iedereen mag geven, snap dat dan...
quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Noelle06 het volgende:
Avond FOK!
Mooie gesprekken Servio en Gerard
nee echt beter voor ze nek. Weet ook niet waarom ze het omlaten.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Dat snap ik.maar hij kan daar toch geen kant op?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
Kliniek Fam. Verweijen in opspraak.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |