Doen ze vast in een uitzending...quote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Niki.P het volgende:
Waarom vertellen ze Sharon niet gewoon dat ze de hond mag houden na SST?
Ben nog naar de winkel geweestquote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Gefeliciteerd, jullie zijn het hele weekend niet buiten geweest.
Haar stem is ook niet helemaal in orde. En dan altijd die mucho verongelijkte toon waar ze ook over spreektquote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Juist!!! ik heb haar `s ochtends een paar x goed bestudeerd ,en ze is echt motorisch niet inorde.
misschien moest hij wel terug het huis in om zn slechte reputatie te verbeteren?quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef skunkyxxl het volgende:
Servio, ik krijg steeds meer sympathie voor die jongen,hij kookt schijnbaar erg goed,je ziet hem vaak een beetje opruimen.knipt hun haar. ik vind het toch wel een bezig mannetje.
Hij is inderdaad beter te pruimen nu die druk vh spel eruit isquote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien moest hij wel terug het huis in om zn slechte reputatie te verbeteren?
hij is gewoon weer normaal nu
Het is volgens mij hier wel eens vaker gezegt,dat als je hoogbegaafd bent,dat er iets anders wat minder is .zij is gewoon spastisch. alhoewel tijdens het batsen kan ze toch aardig mee komen met maik.quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Haar stem is ook niet helemaal in orde. En dan altijd die mucho verongelijkte toon waar ze ook over spreekt
quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Het is volgens mij hier wel eens vaker gezegt,dat als je hoogbegaafd bent,dat er iets anders wat minder is .zij is gewoon spastisch. alhoewel tijdens het batsen kan ze toch aardig mee komen met maik.
morgenquote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef pointer2 het volgende:
Ik dacht dat Joanna een brief zou krijgen van Dennis? Of gaat dit niet door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |