ja zo nu en dan welquote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Verity het volgende:
Hebben ze het nog over het geheim van Karim gehad sinds hij weg is?
bij mij niet, ik heb een zalige fles wijn hierquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef skunkyxxl het volgende:
Hmm een beetje een dooie boel in de hut vanavond geloof ik?
Ook de DGK-cursus gevolgdquote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard, als miljonair moet je toch weten dat je de fles moet draaien en niet de kurk.... foei!!!!
quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef D. het volgende:
De mededeling onderin de OP kan aangepast worden
As usualquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Niki.P het volgende:
Jo en Flip zitten er wel heel schattig bij...
Lekker,en ik moet het doen met een glas cola grrquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
bij mij niet, ik heb een zalige fles wijn hier
Hope so!quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Geer de groepsmissie wil verpesten... Zou Karim dan terug komen?
ik heb totaal geen idee wat ie aan het doen is , en waaromquote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Geer de groepsmissie wil verpesten... Zou Karim dan terug komen?
Ik weet alleen dat hij volgens mij 2 minuten geleden Laura zou moeten hebben over genomen,...quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb totaal geen idee wat ie aan het doen is , en waarom
quote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
hou je schreeuwbek ,je kan er zo uit met je lange stelten
Bekijk hier het rooster van de groepsmissie.quote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef skunkyxxl het volgende:
Issie al weer aan de beurt om op het vlot te zitten dan? (heb het een paar uur niet gevolgt!)
rustig maar hier is ze al.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
rustig maar hier is ze al.....whaaaaaaaaaaaahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
streamverslag staat het ookquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bekijk hier het rooster van de groepsmissie.
Wil jij precies weten wanneer welke bewoner het vlot moet bewaken? Bekijk dan bovenstaand rooster. Let wel op, het zijn Portugese tijden. Dus tel er een uur bij op, dan mis je nooit de wissel van de wacht.
[ [url=Bekijk hier het rooster van de groepsmissie.]afbeelding[/url] ]
Segquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Niki.P het volgende:
Zonder Seg hadden ze hem nooit gevonden...
[..]
rustig maar hier is ze al.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zat net al asociaal te gapen op het vlot,dus ze zal wel bek af zijn nu.quote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Verity het volgende:
Ik geef het nog geen 5 minuten of Luira zal wel weer liggen/hangen.
oh ja echt helemaal natquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Sunshine1974 het volgende:
Lekker die spreien die allemaal zeiknat zijn
[..]
rustig maar hier is ze al.....bahahaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een grove..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee douchen zei ze netquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
laura is natuurlijk nu naar haar nest gerend?
Hahaha waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
Die zit vast samen met Mo @ de slaapkamerquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
ze ging douchen, net als flip trouwensquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
daar reken ik wel op ja...mischien heeft ze alweer zin in een van haar verstopte snoepjes....quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
Yep die is van al die inspanning natuurlijk bek af.quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |