Ja maar dat was, in de slaapkamer, pas het begin. Ze is het echt nog niet kwijt, ze heeft het alleen met Sharond besproken. Ze zit echt te mijmeren hoor, ik hoor het hier door het geluid van de stofzuiger heen, ratelen, echt, zijn haar hersens.quote:
maakt niet uit, is altijd nog goed gekoemnquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Had ik het moeten doen ?
If so, then sorry
ze heeft ook al rondje wie nomineert wie gedaan, dus als ze mocht gaan piekeren laat t haar snachts doen dan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef 38half het volgende:
[..]
Ja maar dat was, in de slaapkamer, pas het begin. Ze is het echt nog niet kwijt, ze heeft het alleen met Sharond besproken. Ze zit echt te mijmeren hoor, ik hoor het hier door het geluid van de stofzuiger heen, ratelen, echt, zijn haar hersens.
1 zin? over mo? heb ik gemistquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Nu ik weet welke berichten Mo en Sharon van thuis hebben gekregen kan ik me wel voorstellen dat Mo haar twijfels heeft.
goh en ik dacht dat ik een hekel aan mo had...quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hallooo allemaal!![]()
Mijn zondagse bijdrage;
Ik zal de dag EREN dat ons allerzielige, manipulerende, egocentrische, zich nooit aan de belofte houdende [weggaan], aandachtszieke, psychopatische, jaloerse, paranoide, achterbakse nepfreak van een eMo de deur achter zich sluit van het huis der geheimen.
Compleet gestoord is ze, een gespleten persoonlijkheid, gecombineerd met een theatrale persoonlijkheidsstoornis.
En nog steeds niemand die haar eens de waarheid vertelt als ze voor de zoveelste keer de sfeer verziekt voor de rest van de bewoners. Werkelijk waar niet te geloven!![]()
Aan de rest stoor ik me niet zo erg. De mannen zijn oké! De rest van de vrouwen ook. Niemand heeft naar mijn mening zo'n grote storende factor als die zuigende vampier [bloed/energie-zuigert], eMo.
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
Fijne avond allen!
quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hallooo allemaal!![]()
Mijn zondagse bijdrage;
Ik zal de dag EREN dat ons allerzielige, manipulerende, egocentrische, zich nooit aan de belofte houdende [weggaan], aandachtszieke, psychopatische, jaloerse, paranoide, achterbakse nepfreak van een eMo de deur achter zich sluit van het huis der geheimen.
Compleet gestoord is ze, een gespleten persoonlijkheid, gecombineerd met een theatrale persoonlijkheidsstoornis.
En nog steeds niemand die haar eens de waarheid vertelt als ze voor de zoveelste keer de sfeer verziekt voor de rest van de bewoners. Werkelijk waar niet te geloven!![]()
Aan de rest stoor ik me niet zo erg. De mannen zijn oké! De rest van de vrouwen ook. Niemand heeft naar mijn mening zo'n grote storende factor als die zuigende vampier [bloed/energie-zuigert], eMo.
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
Fijne avond allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |