beter dan sex he volgens joquote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef danilel het volgende:
Jo vreet stiekum de helft vd chocola op .........
ik ook, dat ze moet gapen als ze dr mond volpropt in de nacht als iedereen slaaptquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook, dat ze moet gapen als ze dr mond volpropt in de nacht als iedereen slaapt
quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook, dat ze moet gapen als ze dr mond volpropt in de nacht als iedereen slaapt
hahaha dan heeft ze er een gratis pakje maaien bijquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ondertussen heeft de snoep zich vermeerderd en volgende week loopt het vanzelf weg.....
Ja maar u kunt morgen naar de winkel nieuwe snoepjes kopenquote:Op zondag 17 april 2011 21:36 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha wat staat dat raar als je dat zegt.....geen keel..ik had er echt nog nooit van gehoord
en ja, ik heb een hekel aan gierige mensen..ik geef liever dan dat ik neem
daar gaat het niet om....ze hebben het nu in huis....en die gier houdt het gewoon voor zichzelfquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef lentebloem het volgende:
[..]
Ja maar u kunt morgen naar de winkel nieuwe snoepjes kopen
je vergeet u te zeggen....quote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
[..]
daar gaat het niet om....ze hebben het nu in huis....en die gier houdt het gewoon voor zichzelf
terwijl de anderen ook graag willen.... kan je dat echt niet begrijpen dan??
echt waar ik had ze allemaal in een bak water gegooid als ik daar had gezeten...wij niks? zij ook niksquote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef ikke79 het volgende:
en dalijk zeggen;oh neem jij maar ik hoeft niet zoveel![]()
![]()
ik hoop dat ze erin stikt
Peter gaat naar de hoerenquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef 38half het volgende:
Ik ga ff Peter R. de Vries kijken. Tot de reclame;-)
oops sorryquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
je vergeet u te zeggen....
Sorry, ik ga wel weer ff in de hoek...
Wat ik niet begrijp is dat je iemand een gier noemt die dus wel deelt en niet alles zelf opeetquote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
[..]
daar gaat het niet om....ze hebben het nu in huis....en die gier houdt het gewoon voor zichzelf
terwijl de anderen ook graag willen.... kan je dat echt niet begrijpen dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |