Met je strikquote:
Hihi schoon hèquote:
Gewoon een granaat in die andere kont van die gast stoppen, dan zal ie rennen!quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik gears speel, 100.000 % fakkin zeker dat ik een torque bow pijl in me kont krijg
Ja dat probeer ik altijd welquote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een granaat in die andere kont van die gast stoppen, dan zal ie rennen!
Neequote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aawh, maar wat is er dan? Gooi het eruit.
Klopt, maar hoezo Verrekte Mongool?quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
straks komt toch dat Verrekte Mongool Programma
Waar Patrique ook een mee heeft gedaan?
Doe rustig....quote:Op zondag 17 april 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
ow ja het nivo is de laatste weken zover gezakt met domme en lompe opmerkingen, en dan zeg ik eens wat en dan gelijk
Ik dacht.... Go with the flow.......
Wuut?quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daaaaaaaag ik laat me niet de les lezen door zo snotneus
Masterchef Aussiequote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef borisz het volgende:
Ben een aflevering van Masterchef Aussie aan het kijken. Ze maken varkensstaart klaar
Dat was ook not done..quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
Omg sorry hoor als je iemand aids toewenst is het een grap en dan is het kussiekroel, maar mongool is not done
1 mei begint seizoen 3 in Australiequote:
Ik wacht wel tot het hier op tv komt.,.. seizoen 2 was tofquote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
1 mei begint seizoen 3 in Australie. Dan wordt het iedere dag een EP downloaden
Nee ik geef mijn mening, er wordt wel erger gezegd en dat kan allemaal wel.quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was ook not done..
Ik zeg alleen dat ik het niet zo met dat woord heb en Lutte vond het niet respectvol, meer is er toch niet aan de hand?
Dat kan ook niet hoor.. Ik heb toevallig vandaag dat stukje waarin Bos Benny aids toewenste teruggelezen, en daar werd hij ook op aangesproken, ook door mensen die maar heel zelden in de RR komen en er toen toevallig waren.quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn mening, er wordt wel erger gezegd en dat kan allemaal wel.
Seizoen 1 ook welquote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het hier op tv komt.,.. seizoen 2 was tof
Nadeel van seizoen 1 was dat er nog een presentatrice was die helemaal niets toevoegde. Die hebben ze er terecht uit gegooidquote:
Dat klinkt heel vies!quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is zeker een SC
Patrique met welke downjongen heb jij gespeeld?
R + R = back?quote:
die Rick ziet er wel ok uit voor een M#ng**lquote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat klinkt heel vies!
Maar... die met die bril.. rick..geloof ik.. en die kale!
quote:
Ik heb het idee dat er nu een groter drama van gemaakt wordt dan dat het eigenlijk is. Ik vraag alleen waarom het woord mongool werd gebruikt(dat nam ik persoonlijk op, omdat ik niks met dat woord heb). Lutte vond dat (ook) niet respectvol.. meer is er niet aan de hand.quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
Ik weet dat er wat gezegd is, ik heb maar niet gepost toen want ik was des duivels, het was niet de 1e keer namelijk, maar dan wordt er onder een warme deken uitleg gegeven en nogmaals en nogmaals, omdat we rekening met hem moeten houden, sorry aids vind ik persoonlijk een heel stuk erger dan mongool. Dat is straattaal in omg. Rotterdam.
Dit dusquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
Mijn punt dus, dat ik sommige dingen hier meer kwetsend vind dan mongool.
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
En nu maar hopen dat Patrique in deze uitzending komt. Maar denk het niet
kijk je nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk het ook nietals het wel zo is, laat je me het weten?
gutver....quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neuhzoals ik in de voorstukjes zag, kom ik niet
Ohw ja, dat was ook weerquote:
Trustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Mijn katten schrikken daar niet van, die vallen mijn voeten dan aan
Maar ik ging slapen, wekker half 6, truste schatjespatatjes
Lekkere tijdquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga ook slapen.. morgen weer 6 uur op.. net als dinsdag woensdag vrijdag en zaterdag
Weltrustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Mijn katten schrikken daar niet van, die vallen mijn voeten dan aan
Maar ik ging slapen, wekker half 6, truste schatjespatatjes
Trustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga ook slapen.. morgen weer 6 uur op.. net als dinsdag woensdag vrijdag en zaterdag
Jij ook welterustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
brood klaar maken voor Rob, en dan slapen, weltrusten
Ah mensen uit Friesland, dan snap ik het helemaalquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik gun het die man niet helemaal#miljoenenjacht
Dat niet eens. Ik gun het 'm gewoon nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ah mensen uit Friesland, dan snap ik het helemaal.
wat heb je nou weer gedaan?quote:Op maandag 18 april 2011 07:15 schreef Pheno het volgende:
Vroeg op, auto naar een autoschadebedrijf brengen
#krijgteringzakhooidiedoorgeredenis
Ja inderdaad, ik ga vrijdag ook huis doen, ik heb een druk weekendquote:Op maandag 18 april 2011 08:24 schreef Kally het volgende:
Ik ook lang weekend, vrijdag ook vrij, nou ja vrij, boodschappen en huis doen
Ik niets, iemand moest zo nodig mijn auto knuffelen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heb je nou weer gedaan?
zo laatste weekje op dit kantoor
Volgende week dinsdag beginnen op een kantoor dichterbij, maar wel meer files
En dan begin juni weer naar een ander kantoor! Gekkehuis
maar 1 ding wel positief! LANG WEEKEND
wat een nasischijfquote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niets, iemand moest zo nodig mijn auto knuffelen.
ja, ik zat er niet in, dus het is altijd weer een verrassing als je naar je auto looptquote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een nasischijf
Voor de rest alles goed?
En natuurlijk niks achterlaten?quote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niets, iemand moest zo nodig mijn auto knuffelen.
Alleen een auto met deuk.quote:
Browser, plugins, wat gebruik je? Ik zie al inzendingen binnenkomen namelijk, dus dan ben je een van de gelukkigen met een bug!quote:Op maandag 18 april 2011 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Pinguin! Ik krijg een foutmelding bij de prijsvraag
Geprobeerd in IronPortable en IEquote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Browser, plugins, wat gebruik je? Ik zie al inzendingen binnenkomen namelijk, dus dan ben je een van de gelukkigen met een bug!
Whoehoeequote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeeejj$$ belasting dienst heeft gestort Zorgtoeslag 2009
Kusje op je slaapquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Pheno het volgende:
Ik was mijn pinpas vergetenNu dus wederom naar de supermarkt, dit keer met geld
Ik ben te ugly om in nature te betalen
quote:Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzzz..... Ik heb het gewoon koud
Ik vijftig cent, voor een boodschappenmandje. Of om iets lelijks op de markt te kopen en er op te gaan stampen!quote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Ik heb tegenwoordig ook niet meer dan een paar euro in m'n portemonnee
Ik blijf er om lachenquote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vijftig cent, voor een boodschappenmandje. Of om iets lelijks op de markt te kopen en er op te gaan stampen!
BK?quote:
Gekkehuisquote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een jurkje met korte mouwen aan
Ik hoop wel dat je alles netjes opruimt.quote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vijftig cent, voor een boodschappenmandje. Of om iets lelijks op de markt te kopen en er op te gaan stampen!
Pheno ik hou van jequote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
Beta is aan bij Gears of War 3Ik heb een key, alleen geen xbox
nee, deze kreeg ik gratis. Het moet wel 50 cent zijn he!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zulks een reputatie.quote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
JJH, de man van wie ik de lach nooit vergeet. Hoi!
Wel een beetje jammer dat we niet op z'n vrijgezellenfeest zijn uitgenodigd..quote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
JJH, de man van wie ik de lach nooit vergeet. Hoi!
quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat we niet op z'n vrijgezellenfeest zijn uitgenodigd..
[ afbeelding ]
Of ik ze wilde bellen wat mijn idee hierachter isquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Omdat er blijkbaar naar me wordt geluisterd....
Ik wil een muziek RLS...
Gewoon een stuk of 10 goed zingende bewoners (of bewoners die een instrument kunnen spelen). Met workshops van bekende zangers, zangeressen en coaches. Leuke zang opdrachten, niet continue streamlocks en dat er ook nog een goeie zanger(es)/groep uit voor komt.
Amen
Daar kun je een leuk sommetje aan overhouden!quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
Ik heb net een mail gekregen van Talpa holding over -ik denk- deze post:
[..]
Of ik ze wilde bellen wat mijn idee hierachter is
ok.. Heb je al gebeld?quote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik zei in datzelfde topic dat dat niet helemaal mijn idee was
quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
Ik heb net een mail gekregen van Talpa holding over -ik denk- deze post:
[..]
Of ik ze wilde bellen wat mijn idee hierachter is
Je ogen dichtdoen is de oplossingquote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
'K heb 't gevoel dat 'k iemand in de trein ga tegenkomen die 'k ken!
Wil je die tegenkomen of niet?quote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
'K heb 't gevoel dat 'k iemand in de trein ga tegenkomen die 'k ken!
Ze hebben ook al een aantal missies/opdrachten die ik in die reeks heb genoemd gedaan.quote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, Benny. Netjes, nu uitwerken! (dat Talpa gebeuren)
Ohw zo..quote:Op maandag 18 april 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan geen joetjoepjes openen hier
Dat wijf.quote:
Nou, dat dus..quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
Dat heb ik ook steeds meer.Komt omdat ik mijn horizon heb verbreed, mijn muzieksmaak hangt gelukkig niet meer af van de Top 40.
Ja he.quote:Op maandag 18 april 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, dat dus..
Uiteindelijk blijf je toch plakken bij een soort muziekstyle ofzo
En ik heb nu al een tijdje geen 538 geluisterd, daar zal het ook wel aan liggen
Dat vind ik maar een kutnummerquote:Op maandag 18 april 2011 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind S&M van Rihanna trouwens wel een erg lekker nummer, vooral met Britney erbij, bitch is back
En E.T. van Perry en Kanye?quote:
Doet me een beetje denken aan (een wat slomere versie van) t.A.T.u. - All The Things She Said, maar is wel leukquote:
Aaahquote:Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt, meisje dat ik net aan de lijn had kreeg me echt uit m'n rol. En ik ging daar op z'n Martins mee om.Als ik verliefd zou kunnen worden op een stem dan was ik het nu.
Haha, zeker! Het was zo speels allemaal. Zij zo 'ja, nu doe je dus net alsof ik niet interessant ben he'quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
AaahJe hebt haar telefoonnummer dus....
Kijk je zet me aan het denken.quote:Op maandag 18 april 2011 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
Met een smoes terugbellen en zeggen dat het te lekker weer is om binnen te blijven!
Ai, succes.quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
godver mijn kat heeft een muis binnen levend.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
ieuw....quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
en krijg je ook onkosten vergoeding enzo? Reiskostenquote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef iBenny het volgende:
Nouja.. toen ik belde kreeg ik een of ander mannetje aan de lijn. Daaraan moest ik mijn idee uitleggen. Hij vond het wel leuk klinken en vroeg of ik het nog een keer kon uitleggen op de luidspreker, zodat er meerderen het konden horen. Werd daarin een aantal keren onderbroken om wat dieper op het idee in te gaan, hoe ik bepaalde dingen zou doen, wat ik zoal doe en hoe ik aan het idee kwam.
Nou heb ik aankomende woensdag een afspraak daarzo om over bepaalde dingen, deze week, na te kunnen denken, uit te werken en daar uit te leggen.
Pluspunten aan andere RLS'en, hoe je bepaalde dingen in het programma verwerkt en eigenlijk gewoon of ik het idee wat meer op papier wil uitwerken en daar wil 'presenteren'.
Klonk wel alsof ze er echt interesse in hebben
Ik heb daar niet naar gevraagd, maar dat zal woensdag dan wel komen ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en krijg je ook onkosten vergoeding enzo? Reiskosten
En als het wat is, krijg je dan betaald voor het idee?
spannend! Misschien wel een carriere bij de tv....quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb daar niet naar gevraagd, maar dat zal woensdag dan wel komen ofzo.
Ben morgen vrij, dus kan daar mooi aan werken
Je bent wel een slijmjurk vandaag.quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spannend! Misschien wel een carriere bij de tv....
En als je dan nog iemand nodig heb
quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spannend! Misschien wel een carriere bij de tv....
En als je dan nog iemand nodig heb
Dan word ik je assistentequote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Jonguuuuh, ik word gewoon die nieuw John de Mol Jeweetzellluuuuf!
Wel het interactieve gedeelte over FOK! laten lopen he!quote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef iBenny het volgende:
Nouja.. toen ik belde kreeg ik een of ander mannetje aan de lijn. Daaraan moest ik mijn idee uitleggen. Hij vond het wel leuk klinken en vroeg of ik het nog een keer kon uitleggen op de luidspreker, zodat er meerderen het konden horen. Werd daarin een aantal keren onderbroken om wat dieper op het idee in te gaan, hoe ik bepaalde dingen zou doen, wat ik zoal doe en hoe ik aan het idee kwam.
Nou heb ik aankomende woensdag een afspraak daarzo om over bepaalde dingen, deze week, na te kunnen denken, uit te werken en daar uit te leggen.
Pluspunten aan andere RLS'en, hoe je bepaalde dingen in het programma verwerkt en eigenlijk gewoon of ik het idee wat meer op papier wil uitwerken en daar wil 'presenteren'.
Klonk wel alsof ze er echt interesse in hebben
Ik weet dat je FOK!t onder het werk, dat kost je strafpuntenquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
4 Dagen in de week werken, maar dan wel minimaal 2500 netto
Maar natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel het interactieve gedeelte over FOK! laten lopen he!
Ok 3500 euro netto per maand dan, ipv 2500 euro netto per weekquote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet dat je FOK!t onder het werk, dat kost je strafpunten
[..]
Maar natuurlijk
quote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok 3500 euro netto per maand dan, ipv 2500 euro netto per week
En nu echt weg
Lachequote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
O en weer een prijs gewonnen, skechers schoenen voor oudste, die zijn vet
Prijsvraag op internet, geen idee meer met wat.quote:Op maandag 18 april 2011 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van het merk.
Waar zijn ze mee gewonnen?
Dat weet ik tochquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik fok op me werk omdat ik geen reet te doen heb
Dat zijn de leukste, dat prijzen je fijn aan komen waaien!quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Prijsvraag op internet, geen idee meer met wat.
Echt waanzin.quote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR op de marathon. Gelopen in Boston 2.03.02 door Geoffrey Mutai Bijna een minuut van de tijd af die Haile Gebrselassie in 2008 in Berlijn neerzette.
Lekkah.quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, stokbrood, tapas, 3 flessen rose! Geweldige middag.. Straks koken.. De persoon die ik in de trein tegenkwam was Doortje, en dat was natuurlijk geen toeval!
Tapasquote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, stokbrood, tapas, 3 flessen rose! Geweldige middag.. Straks koken.. De persoon die ik in de trein tegenkwam was Doortje, en dat was natuurlijk geen toeval!
Tapa's op z'n Nederlands!quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We hadden peppadew met roomkaas, gehaktballetjes in ketjapsaus en kipspiesjes!
Ik zie niks ?quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verstuur spam op Twitter. How do i fix.
> http://twitter.com/settings/connectionsquote:
Dank! Hoop dat het stopt!quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
> http://twitter.com/settings/connections
> Revoke Access
bij de service waar het vandaan komt.
Mijn vrouw is er niet, dus geen probleem met Grey 's anatomyquote:
Aha!quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mijn vrouw is er niet, dus geen probleem met Grey 's anatomy
Was met de computer aan het knutselen
Met mijn gitaarversterker op de line -inquote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha!
Hoe heb je je geluidskaart opgeblazen dan?
Oepsquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Met mijn gitaarversterker op de line -in
Veronica zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
je hebt een succesvol programma en een slechtlopende zender, wat doe je dan?
Dan zendt dat programma 5x achter elkaar uit
Ik vind dat hele album topquote:
Ik heb hier ook nog allemaal oude PC's die nog ff gedaan moeten wordenquote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik had laatst gezien dat zoiets nog in mijn rommelbak zat van een oude pc van vroegah
Wat moet daarmee gedaan worden dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog allemaal oude PC's die nog ff gedaan moeten worden
Kijken wat er op staat, uit elkaar halen, kijken wat weg kan enzo..quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat moet daarmee gedaan worden dan?
Heb je dat baantje bij de NY Times nou aangenomen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb al een hoop geld verdiend met die link. Pretty good spam!
Ik geloof 100 % dat er buitenaards leven is maar ik kan er niet tegen dat al die aliens lijken alsof ze uit een obscure jaren 50 strip zijn weggelopen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)sland___.html?p=36,1
Ja dit is wel erg obviousquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik geloof 100 % dat er buitenaards leven is maar ik kan er niet tegen dat al die aliens lijken alsof ze uit een obscure jaren 50 strip zijn weggelopen.
Wel knap gemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik geloof 100 % dat er buitenaards leven is maar ik kan er niet tegen dat al die aliens lijken alsof ze uit een obscure jaren 50 strip zijn weggelopen.
inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
je kijkt teveel sstquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke?
Ik las 'ik heb mijn rooie broek uit'
Die wil ik ook al een tijdje lezen! Lijkt me echt mooi. Verkrachtingen, besnijdingen en mishandelingen galore zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini. Over 2 vrouwen die in de oorlog van Afghanistan leven. Jezus wat vrouwen moesten en moeten doorstaan daar. Het is niet klef geschreven maar pffff.
omg, dat wil je toch niet lezenquote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die wil ik ook al een tijdje lezen! Lijkt me echt mooi. Verkrachtingen, besnijdingen en mishandelingen galore zeker?
Ik heb wel ergere dingen gelezen.quote:
Nou dat beschrijft hij niet uit den treure gelukkig, maar je kan het je wel voorstellen, het is echt een roman maar wel 1 waarbij je zelf heel goed de rest in kan vullenquote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die wil ik ook al een tijdje lezen! Lijkt me echt mooi. Verkrachtingen, besnijdingen en mishandelingen galore zeker?
Dat hoeft dan ook niet, nee het geeft een beeld van Afghanistan door de jaren heen, ik heb een hoop bijgeleerd over hoe en wat nou eigenlijk is gebeurd daar.quote:
De Vliegeraar was ook zo'n mooi boekquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet, nee het geeft een beeld van Afghanistan door de jaren heen, ik heb een hoop bijgeleerd over hoe en wat nou eigenlijk is gebeurd daar.
O die ken ik niet, zet hem op mijn te lezen lijstjequote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De Vliegeraar was ook zo'n mooi boek
Ik hou van alles wel hoor, ik heb ook zo'n leuk boek over een meisje dat in NY gaat wonen en dan elfjes ziet (die anderen niet zien) en Merlijn zelf komt er nog aan te pasquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Het is niet mijn genre
Ik ben meer fantasy.... maar heb ook veel fantasieIk kan mijn dromen sturen, en ik droom dus ook erg vaak over vampieren, heksen, magie etc
Heb je de Lemony Snicket serie ooit gelezen? En de films gezien? Ook leukquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Het is niet mijn genre
Ik ben meer fantasy.... maar heb ook veel fantasieIk kan mijn dromen sturen, en ik droom dus ook erg vaak over vampieren, heksen, magie etc
Leuke schoenenquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
http://www.houseofshoes.n(...)cpc%2dbeslist%2c+cpc
De schoenen die ik gewonnen heb voor oudste
Die wil ik wel nog lezen ook.quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je de Lemony Snicket serie ooit gelezen? En de films gezien? Ook leuk
Mijn laatste De Aanslag van Mulisch.quote:
Gaaf!quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
Alleen rood/zwart/grijs
Mooie combinatiequote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn laatste De Aanslag van Mulisch.
die wil ik nog wel lezenquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je de Lemony Snicket serie ooit gelezen? En de films gezien? Ook leuk
Owww.... hoe heet dat boekquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou van alles wel hoor, ik heb ook zo'n leuk boek over een meisje dat in NY gaat wonen en dan elfjes ziet (die anderen niet zien) en Merlijn zelf komt er nog aan te pas
LEUKquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
Alleen rood/zwart/grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |