Met je strikquote:
Hihi schoon hèquote:
Gewoon een granaat in die andere kont van die gast stoppen, dan zal ie rennen!quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik gears speel, 100.000 % fakkin zeker dat ik een torque bow pijl in me kont krijg
Ja dat probeer ik altijd welquote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een granaat in die andere kont van die gast stoppen, dan zal ie rennen!
Neequote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aawh, maar wat is er dan? Gooi het eruit.
Klopt, maar hoezo Verrekte Mongool?quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
straks komt toch dat Verrekte Mongool Programma
Waar Patrique ook een mee heeft gedaan?
Doe rustig....quote:Op zondag 17 april 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
ow ja het nivo is de laatste weken zover gezakt met domme en lompe opmerkingen, en dan zeg ik eens wat en dan gelijk
Ik dacht.... Go with the flow.......
Wuut?quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daaaaaaaag ik laat me niet de les lezen door zo snotneus
Masterchef Aussiequote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef borisz het volgende:
Ben een aflevering van Masterchef Aussie aan het kijken. Ze maken varkensstaart klaar
Dat was ook not done..quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
Omg sorry hoor als je iemand aids toewenst is het een grap en dan is het kussiekroel, maar mongool is not done
1 mei begint seizoen 3 in Australiequote:
Ik wacht wel tot het hier op tv komt.,.. seizoen 2 was tofquote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
1 mei begint seizoen 3 in Australie. Dan wordt het iedere dag een EP downloaden
Nee ik geef mijn mening, er wordt wel erger gezegd en dat kan allemaal wel.quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was ook not done..
Ik zeg alleen dat ik het niet zo met dat woord heb en Lutte vond het niet respectvol, meer is er toch niet aan de hand?
Dat kan ook niet hoor.. Ik heb toevallig vandaag dat stukje waarin Bos Benny aids toewenste teruggelezen, en daar werd hij ook op aangesproken, ook door mensen die maar heel zelden in de RR komen en er toen toevallig waren.quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn mening, er wordt wel erger gezegd en dat kan allemaal wel.
Seizoen 1 ook welquote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het hier op tv komt.,.. seizoen 2 was tof
Nadeel van seizoen 1 was dat er nog een presentatrice was die helemaal niets toevoegde. Die hebben ze er terecht uit gegooidquote:
Dat klinkt heel vies!quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is zeker een SC
Patrique met welke downjongen heb jij gespeeld?
R + R = back?quote:
die Rick ziet er wel ok uit voor een M#ng**lquote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat klinkt heel vies!
Maar... die met die bril.. rick..geloof ik.. en die kale!
quote:
Ik heb het idee dat er nu een groter drama van gemaakt wordt dan dat het eigenlijk is. Ik vraag alleen waarom het woord mongool werd gebruikt(dat nam ik persoonlijk op, omdat ik niks met dat woord heb). Lutte vond dat (ook) niet respectvol.. meer is er niet aan de hand.quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
Ik weet dat er wat gezegd is, ik heb maar niet gepost toen want ik was des duivels, het was niet de 1e keer namelijk, maar dan wordt er onder een warme deken uitleg gegeven en nogmaals en nogmaals, omdat we rekening met hem moeten houden, sorry aids vind ik persoonlijk een heel stuk erger dan mongool. Dat is straattaal in omg. Rotterdam.
Dit dusquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
Mijn punt dus, dat ik sommige dingen hier meer kwetsend vind dan mongool.
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
En nu maar hopen dat Patrique in deze uitzending komt. Maar denk het niet
kijk je nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk het ook nietals het wel zo is, laat je me het weten?
gutver....quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neuhzoals ik in de voorstukjes zag, kom ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |