quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
Ik heb net een mail gekregen van Talpa holding over -ik denk- deze post:
[..]
Of ik ze wilde bellen wat mijn idee hierachter is
Je ogen dichtdoen is de oplossingquote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
'K heb 't gevoel dat 'k iemand in de trein ga tegenkomen die 'k ken!
Wil je die tegenkomen of niet?quote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
'K heb 't gevoel dat 'k iemand in de trein ga tegenkomen die 'k ken!
Ze hebben ook al een aantal missies/opdrachten die ik in die reeks heb genoemd gedaan.quote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, Benny. Netjes, nu uitwerken! (dat Talpa gebeuren)
Ohw zo..quote:Op maandag 18 april 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan geen joetjoepjes openen hier
Dat wijf.quote:
Nou, dat dus..quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
Dat heb ik ook steeds meer.Komt omdat ik mijn horizon heb verbreed, mijn muzieksmaak hangt gelukkig niet meer af van de Top 40.
Ja he.quote:Op maandag 18 april 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, dat dus..
Uiteindelijk blijf je toch plakken bij een soort muziekstyle ofzo
En ik heb nu al een tijdje geen 538 geluisterd, daar zal het ook wel aan liggen
Dat vind ik maar een kutnummerquote:Op maandag 18 april 2011 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind S&M van Rihanna trouwens wel een erg lekker nummer, vooral met Britney erbij, bitch is back
En E.T. van Perry en Kanye?quote:
Doet me een beetje denken aan (een wat slomere versie van) t.A.T.u. - All The Things She Said, maar is wel leukquote:
Aaahquote:Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt, meisje dat ik net aan de lijn had kreeg me echt uit m'n rol. En ik ging daar op z'n Martins mee om.Als ik verliefd zou kunnen worden op een stem dan was ik het nu.
Haha, zeker! Het was zo speels allemaal. Zij zo 'ja, nu doe je dus net alsof ik niet interessant ben he'quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
AaahJe hebt haar telefoonnummer dus....
Kijk je zet me aan het denken.quote:Op maandag 18 april 2011 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
Met een smoes terugbellen en zeggen dat het te lekker weer is om binnen te blijven!
Ai, succes.quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
godver mijn kat heeft een muis binnen levend.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
ieuw....quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
en krijg je ook onkosten vergoeding enzo? Reiskostenquote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef iBenny het volgende:
Nouja.. toen ik belde kreeg ik een of ander mannetje aan de lijn. Daaraan moest ik mijn idee uitleggen. Hij vond het wel leuk klinken en vroeg of ik het nog een keer kon uitleggen op de luidspreker, zodat er meerderen het konden horen. Werd daarin een aantal keren onderbroken om wat dieper op het idee in te gaan, hoe ik bepaalde dingen zou doen, wat ik zoal doe en hoe ik aan het idee kwam.
Nou heb ik aankomende woensdag een afspraak daarzo om over bepaalde dingen, deze week, na te kunnen denken, uit te werken en daar uit te leggen.
Pluspunten aan andere RLS'en, hoe je bepaalde dingen in het programma verwerkt en eigenlijk gewoon of ik het idee wat meer op papier wil uitwerken en daar wil 'presenteren'.
Klonk wel alsof ze er echt interesse in hebben
Ik heb daar niet naar gevraagd, maar dat zal woensdag dan wel komen ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en krijg je ook onkosten vergoeding enzo? Reiskosten
En als het wat is, krijg je dan betaald voor het idee?
spannend! Misschien wel een carriere bij de tv....quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb daar niet naar gevraagd, maar dat zal woensdag dan wel komen ofzo.
Ben morgen vrij, dus kan daar mooi aan werken
Je bent wel een slijmjurk vandaag.quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spannend! Misschien wel een carriere bij de tv....
En als je dan nog iemand nodig heb
quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spannend! Misschien wel een carriere bij de tv....
En als je dan nog iemand nodig heb
Dan word ik je assistentequote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Jonguuuuh, ik word gewoon die nieuw John de Mol Jeweetzellluuuuf!
Wel het interactieve gedeelte over FOK! laten lopen he!quote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef iBenny het volgende:
Nouja.. toen ik belde kreeg ik een of ander mannetje aan de lijn. Daaraan moest ik mijn idee uitleggen. Hij vond het wel leuk klinken en vroeg of ik het nog een keer kon uitleggen op de luidspreker, zodat er meerderen het konden horen. Werd daarin een aantal keren onderbroken om wat dieper op het idee in te gaan, hoe ik bepaalde dingen zou doen, wat ik zoal doe en hoe ik aan het idee kwam.
Nou heb ik aankomende woensdag een afspraak daarzo om over bepaalde dingen, deze week, na te kunnen denken, uit te werken en daar uit te leggen.
Pluspunten aan andere RLS'en, hoe je bepaalde dingen in het programma verwerkt en eigenlijk gewoon of ik het idee wat meer op papier wil uitwerken en daar wil 'presenteren'.
Klonk wel alsof ze er echt interesse in hebben
Ik weet dat je FOK!t onder het werk, dat kost je strafpuntenquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
4 Dagen in de week werken, maar dan wel minimaal 2500 netto
Maar natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel het interactieve gedeelte over FOK! laten lopen he!
Ok 3500 euro netto per maand dan, ipv 2500 euro netto per weekquote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet dat je FOK!t onder het werk, dat kost je strafpunten
[..]
Maar natuurlijk
quote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok 3500 euro netto per maand dan, ipv 2500 euro netto per week
En nu echt weg
Lachequote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
O en weer een prijs gewonnen, skechers schoenen voor oudste, die zijn vet
Prijsvraag op internet, geen idee meer met wat.quote:Op maandag 18 april 2011 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van het merk.
Waar zijn ze mee gewonnen?
Dat weet ik tochquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik fok op me werk omdat ik geen reet te doen heb
Dat zijn de leukste, dat prijzen je fijn aan komen waaien!quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Prijsvraag op internet, geen idee meer met wat.
Echt waanzin.quote:Op maandag 18 april 2011 18:19 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR op de marathon. Gelopen in Boston 2.03.02 door Geoffrey Mutai Bijna een minuut van de tijd af die Haile Gebrselassie in 2008 in Berlijn neerzette.
Lekkah.quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, stokbrood, tapas, 3 flessen rose! Geweldige middag.. Straks koken.. De persoon die ik in de trein tegenkwam was Doortje, en dat was natuurlijk geen toeval!
Tapasquote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, stokbrood, tapas, 3 flessen rose! Geweldige middag.. Straks koken.. De persoon die ik in de trein tegenkwam was Doortje, en dat was natuurlijk geen toeval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |