Doet me een beetje denken aan (een wat slomere versie van) t.A.T.u. - All The Things She Said, maar is wel leukquote:
Aaahquote:Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt, meisje dat ik net aan de lijn had kreeg me echt uit m'n rol. En ik ging daar op z'n Martins mee om.Als ik verliefd zou kunnen worden op een stem dan was ik het nu.
Haha, zeker! Het was zo speels allemaal. Zij zo 'ja, nu doe je dus net alsof ik niet interessant ben he'quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
AaahJe hebt haar telefoonnummer dus....
Kijk je zet me aan het denken.quote:Op maandag 18 april 2011 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
Met een smoes terugbellen en zeggen dat het te lekker weer is om binnen te blijven!
Ai, succes.quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
godver mijn kat heeft een muis binnen levend.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
ieuw....quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
en krijg je ook onkosten vergoeding enzo? Reiskostenquote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef iBenny het volgende:
Nouja.. toen ik belde kreeg ik een of ander mannetje aan de lijn. Daaraan moest ik mijn idee uitleggen. Hij vond het wel leuk klinken en vroeg of ik het nog een keer kon uitleggen op de luidspreker, zodat er meerderen het konden horen. Werd daarin een aantal keren onderbroken om wat dieper op het idee in te gaan, hoe ik bepaalde dingen zou doen, wat ik zoal doe en hoe ik aan het idee kwam.
Nou heb ik aankomende woensdag een afspraak daarzo om over bepaalde dingen, deze week, na te kunnen denken, uit te werken en daar uit te leggen.
Pluspunten aan andere RLS'en, hoe je bepaalde dingen in het programma verwerkt en eigenlijk gewoon of ik het idee wat meer op papier wil uitwerken en daar wil 'presenteren'.
Klonk wel alsof ze er echt interesse in hebben
Ik heb daar niet naar gevraagd, maar dat zal woensdag dan wel komen ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en krijg je ook onkosten vergoeding enzo? Reiskosten
En als het wat is, krijg je dan betaald voor het idee?
spannend! Misschien wel een carriere bij de tv....quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb daar niet naar gevraagd, maar dat zal woensdag dan wel komen ofzo.
Ben morgen vrij, dus kan daar mooi aan werken
Je bent wel een slijmjurk vandaag.quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spannend! Misschien wel een carriere bij de tv....
En als je dan nog iemand nodig heb
quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spannend! Misschien wel een carriere bij de tv....
En als je dan nog iemand nodig heb
Dan word ik je assistentequote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Jonguuuuh, ik word gewoon die nieuw John de Mol Jeweetzellluuuuf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |