Dat klinkt heel vies!quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is zeker een SC
Patrique met welke downjongen heb jij gespeeld?
R + R = back?quote:
die Rick ziet er wel ok uit voor een M#ng**lquote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat klinkt heel vies!
Maar... die met die bril.. rick..geloof ik.. en die kale!
quote:
Ik heb het idee dat er nu een groter drama van gemaakt wordt dan dat het eigenlijk is. Ik vraag alleen waarom het woord mongool werd gebruikt(dat nam ik persoonlijk op, omdat ik niks met dat woord heb). Lutte vond dat (ook) niet respectvol.. meer is er niet aan de hand.quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
Ik weet dat er wat gezegd is, ik heb maar niet gepost toen want ik was des duivels, het was niet de 1e keer namelijk, maar dan wordt er onder een warme deken uitleg gegeven en nogmaals en nogmaals, omdat we rekening met hem moeten houden, sorry aids vind ik persoonlijk een heel stuk erger dan mongool. Dat is straattaal in omg. Rotterdam.
Dit dusquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
Mijn punt dus, dat ik sommige dingen hier meer kwetsend vind dan mongool.
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
En nu maar hopen dat Patrique in deze uitzending komt. Maar denk het niet
kijk je nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk het ook nietals het wel zo is, laat je me het weten?
gutver....quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neuhzoals ik in de voorstukjes zag, kom ik niet
Ohw ja, dat was ook weerquote:
Trustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Mijn katten schrikken daar niet van, die vallen mijn voeten dan aan
Maar ik ging slapen, wekker half 6, truste schatjespatatjes
Lekkere tijdquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga ook slapen.. morgen weer 6 uur op.. net als dinsdag woensdag vrijdag en zaterdag
Weltrustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Mijn katten schrikken daar niet van, die vallen mijn voeten dan aan
Maar ik ging slapen, wekker half 6, truste schatjespatatjes
Trustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga ook slapen.. morgen weer 6 uur op.. net als dinsdag woensdag vrijdag en zaterdag
Jij ook welterustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
brood klaar maken voor Rob, en dan slapen, weltrusten
Ah mensen uit Friesland, dan snap ik het helemaalquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik gun het die man niet helemaal#miljoenenjacht
Dat niet eens. Ik gun het 'm gewoon nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ah mensen uit Friesland, dan snap ik het helemaal.
wat heb je nou weer gedaan?quote:Op maandag 18 april 2011 07:15 schreef Pheno het volgende:
Vroeg op, auto naar een autoschadebedrijf brengen
#krijgteringzakhooidiedoorgeredenis
Ja inderdaad, ik ga vrijdag ook huis doen, ik heb een druk weekendquote:Op maandag 18 april 2011 08:24 schreef Kally het volgende:
Ik ook lang weekend, vrijdag ook vrij, nou ja vrij, boodschappen en huis doen
Ik niets, iemand moest zo nodig mijn auto knuffelen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heb je nou weer gedaan?
zo laatste weekje op dit kantoor
Volgende week dinsdag beginnen op een kantoor dichterbij, maar wel meer files
En dan begin juni weer naar een ander kantoor! Gekkehuis
maar 1 ding wel positief! LANG WEEKEND
wat een nasischijfquote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niets, iemand moest zo nodig mijn auto knuffelen.
ja, ik zat er niet in, dus het is altijd weer een verrassing als je naar je auto looptquote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een nasischijf
Voor de rest alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |