Volgens mij is er van iedereen behalve Maik een welkom bij Fok topicquote:Op zondag 17 april 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat dus....ik wou dat we alvast een welkom op fok topic konden openen voor mo
Echt ik knal alles eruit dan in dat topic
quote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Omdat er blijkbaar naar me wordt geluisterd....
Ik wil een muziek RLS...
Gewoon een stuk of 10 goed zingende bewoners (of bewoners die een instrument kunnen spelen). Met workshops van bekende zangers, zangeressen en coaches. Leuke zang opdrachten, niet continue streamlocks en dat er ook nog een goeie zanger(es)/groep uit voor komt.
Amen
En Karim van de zolderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een muziek RLS...
Gewoon een stuk of 10 goed zingende bewoners (of bewoners die een instrument kunnen spelen). Met workshops van bekende zangers, zangeressen en coaches. Leuke zang opdrachten, niet continue streamlocks en dat er ook nog een goeie zanger(es)/groep uit voor komt.
Amen
heb al zoveel tips die kant op gestuurd ze doen er weinig mee,, ja karaoke maar ja dat was voor de hand liggendquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een muziek RLS...
Amen
Ohw ja, dat mag ook wel morgen gebeuren. Nee wacht... doe maar dinsdag, want dan is-ie niet genomineerdquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En Karim van de zolderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik had al getypt dat ze niet te negeren was omdat ze nu met een jankstemmetje praatquote:Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
O ja? Wat doen Sharon en Laura nu?
en waarom zitten Servio en Flip en Jo ook met van die bedrukte gezichten?
Daarnet was het nog ha ha hi hi ho ho.. en nu...
We luisteren naar de peptalk van Sharon, kijken naar het geaai van Laura en de rest zwijgt..
Mo ligt lijdzaam voor zich uit te staren.....
mag niks zeggen hequote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef wafeldoekje het volgende:
goede middag, het valt me wel op dat servio wijselijk zijn mond houdt over hoe er over mo gedacht wordt ......
Idd, ze trekken alles uit de kast om haar maar te laten blijven.quote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef Blackprinces het volgende:
ik wordt er dood moe van dat ze altijd maar die mo oppeppen.
Als ze mo gek maken met misschien denken ze in nl wel beetje raar, maar moet je niet opletten.
Mo wordt gek pakt haar spullen en is verdwenen, en weer een tegenstander weg..
Dom zijn ze daar
dat is toch al een keer geweest?quote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een muziek RLS...
Amen
Het is ook alweer zondag he. Morgen weer nomineren. Het is iedere zondag hetzelfde riedeltje. Mo zielig maar toch nominaties uitdokteren, Jo zielig en schoonmaken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik had al getypt dat ze niet te negeren was omdat ze nu met een jankstemmetje praat![]()
en zo krijgt Mo weer de dagelijkse peptalk wat anderen moeten ontberen, zeuren om aandacht, ze behoort nota bene tot de oudsten in dat huis en mag wel eens wat sterker zijn
of alle mensen met een stoornis bij elkaar zetten zoals Japie van DGK en MO van SSt en Ed van BBquote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef rico80 het volgende:
Ik wil een RLS met alleen maar bewoners met Tourette
Starmaker bedoel je? Ja zoiets, maar dan toch anders...quote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
dat is toch al een keer geweest?
Mootje is weer zielig ebpn denkt dat we haar veroordelen op haar relatie met Maik. Ze moest eens weten!
Ja die lau loopt alleen maar te roddelen en te zeiken en slijmen wanneer het haar uitkomtquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef ToughLove het volgende:
Jo zei net tegen Flip dat ze de vijandigheid van oa Laura zat was. Ze was er klaar mee en had geen zin in discussies. Ze voelt aan dat er iets niet klopt, maar dat ziet ze wel in Mei.
Maandag brief van Dennix dus, vlak voor nominaties, wat een heerlijk gevoel voor timing he *BAM*quote:# Ik hoop dat Joan aanstaande donderdag niet genomineerd wordt Ben zelf namelijk in Istanbul voor mijn werk 4 minutes ago via web
# Hippetips mail me even dan bevestig ik je 2 plaatsen vanavond nog 7 minutes ago via web
# Rupsodek mail je naam en 06 naar info@dianagabriels.nl dan zorg ik voor 2 kaartjes 8 minutes ago via web
# Joan is echt heel erg opgeknapt in het huis ze krijgt aanstaande maandag een brief van haar ex 12 minutes ago via web
# Als Joan zo ver komt kan dat zeker ik heb dan 25 kaarten 13 minutes ago via web
# He qderozario voor mannen we hebben 6 shirt voor mannen ontworpen wil eigenlijk wel graag je mening staan op theonlinefashionstore.nl Diana 14 minutes ago via web
# Sharina Ja, Joan heeft prothese van Natrelle zitten tussen de borstspier 385cc Groetjes Diana 19 minutes ago via web
# Wil er nog iemand naar de live show aanstaande donderdag? Ik heb nog 10 gratis plaatsen interesse mail naar info@dianagabriels.nl 22 minutes ago via web
# Ook voor de mannen hebben we sinds een week t-shirts met Madonna of Adriana Lima Dus geniet ze! 24 minutes ago via web
# Je gebruikt dan de kortingscode sstjoanna en ontvangt dan 20 % korting in je winkelmandje. 24 minutes ago via web
# Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van www.theonlinefashionstore.nl en www.totalbeautycareshop.nl 25 minutes ago via web
# Beste Twitters, Joan en ik zijn jullie dankbaar dat er zoveel op Joan gestemd is. Zonder jullie stemmen had Joanna het niet zo lang gered. 26 minutes ago via web
bah bahquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef Urb het volgende:
Nogmaals MamaJo is weer bezig op twitter hoor...
quote:
# Ik hoop dat Joan aanstaande donderdag niet genomineerd wordt Ben zelf namelijk in Istanbul voor mijn werk 4 minutes ago via web
# Hippetips mail me even dan bevestig ik je 2 plaatsen vanavond nog 7 minutes ago via web
# Rupsodek mail je naam en 06 naar info@dianagabriels.nl dan zorg ik voor 2 kaartjes 8 minutes ago via web
# Joan is echt heel erg opgeknapt in het huis ze krijgt aanstaande maandag een brief van haar ex 12 minutes ago via web
# Als Joan zo ver komt kan dat zeker ik heb dan 25 kaarten 13 minutes ago via web
# He qderozario voor mannen we hebben 6 shirt voor mannen ontworpen wil eigenlijk wel graag je mening staan op theonlinefashionstore.nl Diana 14 minutes ago via web
# Sharina Ja, Joan heeft prothese van Natrelle zitten tussen de borstspier 385cc Groetjes Diana 19 minutes ago via web
# Wil er nog iemand naar de live show aanstaande donderdag? Ik heb nog 10 gratis plaatsen interesse mail naar info@dianagabriels.nl 22 minutes ago via web
# Ook voor de mannen hebben we sinds een week t-shirts met Madonna of Adriana Lima Dus geniet ze! 24 minutes ago via web
# Je gebruikt dan de kortingscode sstjoanna en ontvangt dan 20 % korting in je winkelmandje. 24 minutes ago via web
# Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van www.theonlinefashionstore.nl en www.totalbeautycareshop.nl 25 minutes ago via web
# Beste Twitters, Joan en ik zijn jullie dankbaar dat er zoveel op Joan gestemd is. Zonder jullie stemmen had Joanna het niet zo lang gered. 26 minutes ago via web
Maandag brief van Dennix dus, vlak voor nominaties, wat een heerlijk gevoel voor timing he *BAM*![]()
![]()
Mooi toch? Misschien komen we zo makkelijk van haar afquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is maar goed dat ze een schema hebben, anders had Laura 24 uur op dat vlot gelegen.
Dat zou echt tof zijn!quote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een muziek RLS...
Amen
Daar helpt de regie anders ook aardig aan mee. Mama Jo is niets zonder haar vuist in de anus van de Stem. Poppenkast wat ik je brom, Jan-Klaassen was er niets bij.quote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef Urb het volgende:
Maandag brief van Dennix dus, vlak voor nominaties, wat een heerlijk gevoel voor timing he *BAM*![]()
![]()
hahahahaha, dat is het ook niet. Mijn hond kreeg een oude sok om mee te spelen toen hij een puppie was. Ik had een mechelaar en toen ze volwassen was trok ze de sokken van onze voeten, wel voorzichtig maar toch hahahhaaquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef beequeen het volgende:
Djoon maakt die pup helemaal gek. Aan kleding bijten is ook zo'n goed idee. NOT.
geen leuke manier van spelen, zo kan je een hond vals maken. Madelief had een skikniekous met een tennisbal erin, heeft zich er heerlijk mee vermaakt.quote:Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahahaha, dat is het ook niet. Mijn hond kreeg een oude sok om mee te spelen toen hij een puppie was. Ik had een mechelaar en toen ze volwassen was trok ze de sokken van onze voeten, wel voorzichtig maar toch hahahhaa
Dus dat! Maar Djoon heeft graag een privé stream. Walgelijk botoxmens.quote:Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef Annelies-G het volgende:
hahahahaha, dat is het ook niet. Mijn hond kreeg een oude sok om mee te spelen toen hij een puppie was. Ik had een mechelaar en toen ze volwassen was trok ze de sokken van onze voeten, wel voorzichtig maar toch hahahhaa
quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Stability het volgende:
wtf doet gerard nou??? ligt op de keuken tafel
Nee, dit was na starmaker ( vond ik ook geweldig!!!), was met volwassenen. Maar is toen heel snel van de buis gehaald.quote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Starmaker bedoel je? Ja zoiets, maar dan toch anders...
De mijne was verre van vals, kinderen konden zijn speeltjes, botjes en eten wegpakken. Sterker nog, als een inbreker was gekomen? dacht mijn hond vast en zeker " Jaaa, gezellig, visite"quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geen leuke manier van spelen, zo kan je een hond vals maken. Madelief had een skikniekous met een tennisbal erin, heeft zich er heerlijk mee vermaakt.
En iedereen haar maar verzekeren dat ze het zo niet moet zien, dat niemand slecht over haar denkt enz enz.quote:Op zondag 17 april 2011 17:10 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dit was na starmaker ( vond ik ook geweldig!!!), was met volwassenen. Maar is toen heel snel van de buis gehaald.
Mo gaat dit dus de rest van de dag uitmelken.
Leuke twistquote:Op zondag 17 april 2011 17:12 schreef Niki.P het volgende:
Nu is Jo boos op Laura moet Flip zo 2 uur met Laura op het vlot doet natuurlijk gewoon gezellig!!! en is Jo daarna ook boos op Flip...
Waarom is ze boos op laura?quote:Op zondag 17 april 2011 17:12 schreef Niki.P het volgende:
Nu is Jo boos op Laura moet Flip zo 2 uur met Laura op het vlot doet natuurlijk gewoon gezellig!!! en is Jo daarna ook boos op Flip...
Madelief is niet vals en je kan alles van haar afpakken, Ze wil zelfs mij haar botje geven en dat is lachen. Madelief weet van pup af aan... Niet met de Tandjes.... bijten heeft ze nog nooit gedaan,quote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
De mijne was verre van vals, kinderen konden zijn speeltjes, botjes en eten wegpakken. Sterker nog, als een inbreker was gekomen? dacht mijn hond vast en zeker " Jaaa, gezellig, visite"
quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef Flow3r het volgende:
ik heb Joanna anders stukken liever dan Laura of Mo
En zo veel is t ook weer niet, jeetje 3 uur dobberen in t zonnetjequote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard begint me voor het eerst te irriteren. Respect hoor, 3 uur op de vlot blabla, dat heeft hij nu ook al 10x gezegd. 1x grapig, 2x oke en dan ophouden
Lau vond Joanna irritant doen met de enveloppenquote:
Dat heb ik met Sharon, als een krijtje over het schoolbord, irritantquote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard begint me voor het eerst te irriteren. Respect hoor, 3 uur op de vlot blabla, dat heeft hij nu ook al 10x gezegd. 1x grapig, 2x oke en dan ophouden
quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef Annelies-G het volgende:
Dit dus.quote:
Dat is ook het eerste wat we onze hond hebben geleerd. Maar ik liet nooit een kind alleen bij haar ook al vertrouwde ik haar volkomen, Een hond blijft een hondquote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief is niet vals en je kan alles van haar afpakken, Ze wil zelfs mij haar botje geven en dat is lachen. Madelief weet van pup af aan... Niet met de Tandjes.... bijten heeft ze nog nooit gedaan,
Ik wil dat ze morgen die brief krijgt, in janken uitbarst en dan zo in dr uppie de zonsondergang tegemoet dobbert. En dan de aftiteling. Net als Lucky Luke. Dahagquote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Jo morgen idd die brief op het vlot krijgt. Ze moet eindigen en dan zijn ze die afgelopen 23 uur voor niks op het vlot geweest óf ze halen eht juist wel
hee ik lees dit net,quote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een muziek RLS...
Amen
Toen de brieven binnen kwamen ging Jo heel enthousiast doen en zei Laura dat ze dat moest minderen omdat ze anders misschien teleurgesteld zoude (was uiteindelijk ook minder dan Jo deed laten overkomen) zijn en Jo zegt dat ze de hele tijd negatief tegen haar doet...quote:
Is ook mijn 1x dat ik me aan hem erger hoor, not a big dealquote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met Sharon, als een krijtje over het schoolbord, irritant
dat heb ik net zo!quote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat we onze hond hebben geleerd. Maar ik liet nooit een kind alleen bij haar ook al vertrouwde ik haar volkomen, Een hond blijft een hond
Nogmaals, het is sarcasme van Geer.quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Starlie het volgende:
Hoezo nou weer diep respect dat ze 3 uur op een vlot liggen... Ze liggen in de zon in een zwembad en worden bediend het is nou niet zo dat ze in de vrieskou op zee liggen en moeten oppassen dat ze niet tegen een ijsschots aankomen!
im a poor lonesome attention whorequote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik wil dat ze morgen die brief krijgt, in janken uitbarst en dan zo in dr uppie de zonsondergang tegemoet dobbert. En dan de aftiteling. Net als Lucky Luke. Dahag![]()
Preciesquote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef NenaLois het volgende:
[..]
hee ik lees dit net,
zoiest kwam ook al in mijn hoofd op een paar dagen geleden! toevallig...
Zal wel door de invloeden van The Voice, Xfactor, Idols etc etc komen...
Zou wel leuk zijn!! Een echt DOEL
De meeste mensen betalen voor zoiets, en dat heet dan: vakantiequote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Starlie het volgende:
Hoezo nou weer diep respect dat ze 3 uur op een vlot liggen... Ze liggen in de zon in een zwembad en worden bediend het is nou niet zo dat ze in de vrieskou op zee liggen en moeten oppassen dat ze niet tegen een ijsschots aankomen!
Zijn er geen mensen die een twitterbom kunnen plaatsen, dat Diana zich belachelijk maakt en iedereen haar door heeft? Ik kan niet twitteren, snap er niks vanquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ze reageert nooit dus dat heeft geen zin. Alleen op positieve berichten.quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Zijn er geen mensen die een twitterbom kunnen plaatsen, dat Diana zich belachelijk maakt en iedereen haar door heeft? Ik kan niet twitteren, snap er niks van
Ze weet de namen nog steeds niet..quote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef Injetta het volgende:
Waarom noemt Sharon iedereen schatje en speelt ze ondertussen overal de baas over?
Schatje is dan ook niet liefkoosend bedoeld maar neerbuigendquote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef Injetta het volgende:
Waarom noemt Sharon iedereen schatje en speelt ze ondertussen overal de baas over?
Ja.quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef Darklight het volgende:
heeft gerard al met het hondje gespeeld? die is toch zo gek op honden
ze hoeft ook niet terug te reageren, als ze het maar weetquote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze reageert nooit dus dat heeft geen zin. Alleen op positieve berichten.
Thx! Maar alleen mo, sharon en laura hebben post gehad?quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Toen de brieven binnen kwamen ging Jo heel enthousiast doen en zei Laura dat ze dat moest minderen omdat ze anders misschien teleurgesteld zoude (was uiteindelijk ook minder dan Jo deed laten overkomen) zijn en Jo zegt dat ze de hele tijd negatief tegen haar doet...
gerard weet dat als een pup slaapt dat je die dan moet laten slapenquote:
Mo en Sharon op het vlot ja en Laura in de liveshow in de week van de angst nog.quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Day het volgende:
[..]
Thx! Maar alleen mo, sharon en laura hebben post gehad?
Jep Laura donderdag dus en Mo en Sharon net samen met lunch (ze moesten wachten met openmaken tot de pizza klaar was toen gebeurde dat tussen Laura en Joanna). Ze denken dat ze misschien nog wat krijgen tijdens het avond eten...quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Day het volgende:
[..]
Thx! Maar alleen mo, sharon en laura hebben post gehad?
quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze reageert nooit dus dat heeft geen zin. Alleen op positieve berichten.
oh die heeft al een pootje gegeven aan haar met de woorden maak je niet druk ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef Injetta het volgende:
Pffffff, we hebben toch al dat Karaoke met tig keer Sharon moeten doorstaan? En nu weer Geef mij maar Amsterdam......
Flip niet eens naar Jo om haar te troosten? Oei oei..... wat een grote fout.....
Dat krijgt ie nog wel op zijn bordje hoorquote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef Injetta het volgende:
Pffffff, we hebben toch al dat Karaoke met tig keer Sharon moeten doorstaan? En nu weer Geef mij maar Amsterdam......
Flip niet eens naar Jo om haar te troosten? Oei oei..... wat een grote fout.....
quote:Op zondag 17 april 2011 17:20 schreef Annelies-G het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar even naar Stadskanaal ga, biosje pikken met mijn man. Cos goed bijhouden hoor!!
Iemand deze film al gezien?
[ afbeelding ]
Die mag van mij ook mee met Spermavio.quote:Op zondag 17 april 2011 17:20 schreef Blackprinces het volgende:
Nou sharon keldert nu per seconde bij me
Ja, vanmiddag. Heel lief, hij bood nog zijn excuses aan aan thondje: hij was nml vergeten in zijn weekevaluatie thondje te noemen. Kon hij niets aan doen zei Gerard: hij heeft net zo'n groot geheugen als thondje. Sorry, jou helemaal vergeten.quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef Darklight het volgende:
heeft gerard al met het hondje gespeeld? die is toch zo gek op honden
Ik mag het niet hopen voor karim.quote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die mag van mij ook mee met Spermavio.
Laten ze Karim er nu maar weer indoen.
Ook al denk ik niet dat hij al die dagen op die snikhete kamer heeft gezeten.
Yup, Karim terug..Denk ook wel dat er een dakterras op die zolder zit met een homecinemaquote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die mag van mij ook mee met Spermavio.
Laten ze Karim er nu maar weer indoen.
Ook al denk ik niet dat hij al die dagen op die snikhete kamer heeft gezeten.
zielugquote:Op zondag 17 april 2011 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
HAHAHAAHA Seg met z'n lompe poot op dat beest.
nou dan zit sharon goed denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef ToughLove het volgende:
Ik zat me net te bedenken misschien mag Servio maandag wel vrijstelling aan iemand geven als hij weggaat.
Misschien mag hij wel iemand op de bank zetten. Dat wordt dan gegarandeerd Moquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef ToughLove het volgende:
Ik zat me net te bedenken misschien mag Servio maandag wel vrijstelling aan iemand geven als hij weggaat.
Mijn Segredo lijkt het een heel leuk plan.quote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef bull1966 het volgende:
mijn vrouw kwam net met een leuk idee voor sst2
een huis met alleen maar beesten erin
nou waarom dat dan? Ik denk eerder Gerardquote:Op zondag 17 april 2011 17:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Misschien mag hij wel iemand op de bank zetten. Dat wordt dan gegarandeerd Mo![]()
En jij verwacht nog een deel 2 na dit daverende succes?quote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef bull1966 het volgende:
mijn vrouw kwam net met een leuk idee voor sst2
een huis met alleen maar beesten erin
En gegarandeerd geen Jo, how convinient.quote:Op zondag 17 april 2011 17:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Misschien mag hij wel iemand op de bank zetten. Dat wordt dan gegarandeerd Mo![]()
hey wat leuk ik heb ook een NFLquote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef bull1966 het volgende:
mijn wuiles ( berner/new-foundlander) ook
seggie had bijna beessie vermoord...quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Stability het volgende:
zo , ben er weer....niks geks gebeurt neem ik aan?
HoiHoi, ik ben er ook weer. Heerlijk genoten van de zon in mijn tuin. En dan die rust, heerlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Stability het volgende:
oh die krijgt dus ook al moordneigingen hahaha niet gek bij die bewoners , ik heb ze ookquote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
seggie had bijna beessie vermoord...
Volgens mij heeft hij zn mening over Gerard behoorlijk bijgesteld sinds hij thuis is geweest, hij is heel relaxed naar hem toe. Mo daarentegen geeft ie geen blik waardig. Hij noemde haar gister zelfs toneelspeelster in verkapte vorm toen hij Miss Windy Mills was.quote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
nou waarom dat dan? Ik denk eerder Gerard
Laura liep helemaal langs het zwembad..Gelukkig ligt ze nu weer..quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Stability het volgende:
68 cm hoog dik in de 60 kilo en hij denkt dat ie een schoothondje isquote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
hey wat leuk ik heb ook een NFL
Ja en hij zoende haar niet met begin bingo dacht ikquote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zn mening over Gerard behoorlijk bijgesteld sinds hij thuis is geweest, hij is heel relaxed naar hem toe. Mo daarentegen geeft ie geen blik waardig. Hij noemde haar gister zelfs toneelspeelster in verkapte vorm toen hij Miss Windy Mills was.
Oepsquote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zn mening over Gerard behoorlijk bijgesteld sinds hij thuis is geweest, hij is heel relaxed naar hem toe. Mo daarentegen geeft ie geen blik waardig. Hij noemde haar gister zelfs toneelspeelster in verkapte vorm toen hij Miss Windy Mills was.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
laura leest.....zal wel een pinkeltje boek zijn , met een intellectuele kaft eromheen
Later zoende hij haar alsnog, maar de boodschap leek me duidelijkquote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja en hij zoende haar niet met begin bingo dacht ik
Ik mag servio nu...
quote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef bull1966 het volgende:
[..]
68 cm hoog dik in de 60 kilo en hij denkt dat ie een schoothondje is
En bijna direct erna zei hij dat hij niets mocht zeggen op straffe van 10000 euro. Als die clausule er niet was geweest had het nog wel eens leuk kunnen worden. Echt een gemiste kans imhoquote:
had harder mogen zijn ze boodschapquote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Later zoende hij haar alsnog, maar de boodschap leek me duidelijk
Bridget spreekt Sharon toequote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef Injetta het volgende:
Is die hond echt aan Sharon persoonlijk gegeven?
Want zo lijkt het nu.....
ze is dyslectisch dus zal ze wel denken dat er excursie staat....ze denkt vast dat ze die ook nog krijgenquote:
uitstel van excursiequote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is dyslectisch dus zal ze wel denken dat er excursie staat....ze denkt vast dat ze die ook nog krijgen
Haar moeder is het "vrouwelijke" equivalent van zo'n fanatieke voetbalvader die zn zoontje van 6 duidelijk schreeuwt dat failure geen option is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Copycat het volgende:
Haat haar moeder Joanna? Waarom anders zou ze haar dochter, die weer 'is opgeknapt' zo'n mosterd na de maaltijdbrief van haar ex nu laten bezorgen?
Was Stef niet, was een mot.quote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef MargrietV het volgende:
Kan ook nooit ff naar toilet gaan, heb ik Stefke gemist!
Yep, gaat moeilijk hier. Zit te eten, te "fokken" en naar de streams te kijken. Hoezo verslaafd?quote:
UIquote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef mazaru het volgende:
En nog twee om het af te leren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie stuurt een dochter na een traumatische gebeurtenis in een RLS? Kan alleen maar haat zijnquote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Copycat het volgende:
Haat haar moeder Joanna? Waarom anders zou ze haar dochter, die weer 'is opgeknapt' zo'n mosterd na de maaltijdbrief van haar ex nu laten bezorgen?
Eet ze, tot laters. Doegggggggg.quote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ik ga me gezin eens blij maken met aangebrand eten zo.
Tot vanaaf en anders tot morgen
tjusssssquote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef Blackprinces het volgende:
eet smakelijkquote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef Blackprinces het volgende:
Zo dik was mams toch niet met Dennis. En blauwoog vindt ze zo cute.quote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef rico80 het volgende:
Haar moeder is het "vrouwelijke" equivalent van zo'n fanatieke voetbalvader die zn zoontje van 6 duidelijk schreeuwt dat failure geen option is.
Ohhh, cute.quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
Kan het niet laten mijn hond ook even te showen, helaas leeft ze niet meer
My doggie samen met mijn nichtje
[ afbeelding ]
Ik geloof dat niet eerlijk gezegd, hij heeft al meerdere dingen doorgelult, \wlfde rotsmoes als Joanna altijd gebruikt met haar "daar mag ik niks over zeggen"quote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
En bijna direct erna zei hij dat hij niets mocht zeggen op straffe van 10000 euro. Als die clausule er niet was geweest had het nog wel eens leuk kunnen worden. Echt een gemiste kans imho
Schitterend kinderen en dieren. Mooie hond, Mechel?quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaawhquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lieverdquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Schitterend kinderen en dieren. Mooie hond, Mechel?
mooi beestquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef mazaru het volgende:
En nog twee om het af te leren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus tactiek. Maandag de noms, Djoon zielig ivm de brief. Flip heeft gisteren zijn liefde verklaard aan Djoon. Win win situatie. De pubers die stemmen, bellen of SMS'en stemmen Djoon er nooit uit.quote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Copycat het volgende:
je wilt toch niet zeggen dat servio zijn plaats heeft ingenomen?????quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is Gerard er al achter dat hij gedumpt is door Sharon?
Hij heeft ook toegegeven dat Joanna m uitgehoord had en dat hij daar te laat achterkwam ( gister tegen Mo en Geer, en niet nodig, hij had zn mond kunnen houden ) en ik heb ook vandaag een "Servio je overtreedt de regels" voorbij horen komen in deze context.quote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet eerlijk gezegd, hij heeft al meerdere dingen doorgelult, \wlfde rotsmoes als Joanna altijd gebruikt met haar "daar mag ik niks over zeggen"
Echt wel. Dierenarts had haar 6 jaar gegeven, ze had HD in ernstige vorm. doormiddel van veel trainen en pillen kon ze pijnloos door het leven. Toen ze 12 jaar was werd het minder en zag je dat ze pijn had, het was egoistisch haar zo door te laten leven. Moeilijkste beslissing wat ik ooit heb moeten maken, maar het kon niet meer. Ze liet haar plas lopen, viel om etc. Maar ze is er toch mooi 12 jaar mee geworden.quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ah gossie, altijd moeilijk je vrienden te moeten missen
Nee joh ben je mal?? Zoiets zou Sharon nooit doen, toch?quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef ikke79 het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat servio zijn plaats heeft ingenomen?????
het word eens tijd dat ze het eerlijk gaan spelen en haar ook gewoon op de bank zetten.dan zullen we wel eens zien of nl zo gek op haar is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dus tactiek. Maandag de noms, Djoon zielig ivm de brief. Flip heeft gisteren zijn liefde verklaard aan Djoon. Win win situatie. De pubers die stemmen, bellen of SMS'en stemmen Djoon er nooit uit.
Rot voor je. Wij hadden een New Foundlander, ook zware HD, en toch nog 13 geworden. Voor zulke grote honden is dat sowieso niet altijd het geval, en met HD is het dubbel zo zwaar. Een van mn moeilijkste beslissingen ooit, net zoals dat bij jou zo was.quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt wel. Dierenarts had haar 6 jaar gegeven, ze had HD in ernstige vorm. doormiddel van veel trainen en pillen kon ze pijnloos door het leven. Toen ze 12 jaar was werd het minder en zag je dat ze pijn had, het was egoistisch haar zo door te laten leven. Moeilijkste beslissing wat ik ooit heb moeten maken, maar het kon niet meer. Ze liet haar plas lopen, viel om etc. Maar ze is er toch mooi 12 jaar mee geworden.
Word er week van nu
Snel weer ontopic hahaha
os ze vorige week in begonnen , dan hoef ik verders niks meer te zeggen hequote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
laura leest.....zal wel een pinkeltje boek zijn , met een intellectuele kaft eromheen
Mooie leeftijd dan nog 12quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt wel. Dierenarts had haar 6 jaar gegeven, ze had HD in ernstige vorm. doormiddel van veel trainen en pillen kon ze pijnloos door het leven. Toen ze 12 jaar was werd het minder en zag je dat ze pijn had, het was egoistisch haar zo door te laten leven. Moeilijkste beslissing wat ik ooit heb moeten maken, maar het kon niet meer. Ze liet haar plas lopen, viel om etc. Maar ze is er toch mooi 12 jaar mee geworden.
Word er week van nu
Snel weer ontopic hahaha
Ja, maar dat slaat toch nergens op? Jo is nu in een kalverliefde met Philip, dus die Dennis doet er helemaal niet meer toe.quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
Dat is dus tactiek. Maandag de noms, Djoon zielig ivm de brief. Flip heeft gisteren zijn liefde verklaard aan Djoon. Win win situatie. De pubers die stemmen, bellen of SMS'en stemmen Djoon er nooit uit.
We hebben het uit liefde gedaan moet je maar denken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Rot voor je. Wij hadden een New Foundlander, ook zware HD, en toch nog 13 geworden. Voor zulke grote honden is dat sowieso niet altijd het geval, en met HD is het dubbel zo zwaar. Een van mn moeilijkste beslissingen ooit, net zoals dat bij jou zo was.
SST en eerlijk, dat is wel heel veel gevraagd hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef ikke79 het volgende:
het word eens tijd dat ze het eerlijk gaan spelen en haar ook gewoon op de bank zetten.dan zullen we wel eens zien of nl zo gek op haar is.
dan had ze het makkelijk uit kunnen hebben nuquote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef Freule het volgende:
[..]
os ze vorige week in begonnen , dan hoef ik verders niks meer te zeggen he
De mooiste caps komen per ongelukquote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was meer met Seggie bezig puur toeval dan maar weer
Absoluut maar het blijft toch ook als een soort van verraad voelenquote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
We hebben het uit liefde gedaan moet je maar denken.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
SST en eerlijk, dat is wel heel veel gevraagd hoor.
Nog even OT dit is mijne als pupquote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Word er week van nu
Snel weer ontopic hahaha
Je voelt je een beul he?quote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Absoluut maar het blijft toch ook als een soort van verraad voelen
Nou ja, on topic maar weer. He gatver die Jo ik kan dr niet meer luchten of zien :p
wow wat een droppie!quote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nog even OT dit is mijne als pup
[ afbeelding ]
Huh? Blijft ie???quote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht dat Servio maar tijdelijk terug was, maar die blijft nu?
Ook vind ik het oneerlijk, hij is thuis geweest, weet precies hoe mensen over de bewoners denken , hoe veel hoe weinig mensen er kijken en heeft nu de mogelijkheid om ze in te lichten. Ik vind het zo'n rare zet van de programma-makers.
Sterker nog, ik geloof het hele Dennis verhaal niet. Ze heeft haar moeder beloofd dat ze geen sex zou hebben in het huis. Dat is toch heul niet nodig als je een relatie hebt?quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar dat slaat toch nergens op? Jo is nu in een kalverliefde met Philip, dus die Dennis doet er helemaal niet meer toe.
Maar ja, het is SST, er zal wel een vreemde vorm van logica achterzitten.
Oooooooooo die is ook lief!!! een knuffelbeertjequote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wijven zijn allemaal secretenquote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Starlie het volgende:
Sharon kan ook wel bitcherig uit de hoek komen zeg!! Pffff
helemaal eensch!quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die wijven zijn allemaal secretenVan het ergste soort
dat moet ze ook wel met die overheersende types(djoon,mo,mauw)quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Starlie het volgende:
Sharon kan ook wel bitcherig uit de hoek komen zeg!! Pffff
Juist dat dus..Ik geloof er ook helemaal niks meer van met die djoon en der moeder..Ooki het verhaal van Aafke blijft me bij...Dat Jo bij de voorrondes bij de mensen van de productie zat...quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geloof het hele Dennis verhaal niet. Ze heeft haar moeder beloofd dat ze geen sex zou hebben in het huis. Dat is toch heul niet nodig als je een relatie hebt?
Nou ik hoor alleen maar Sharon praten.... haar mond staat geen moment stil!quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef ikke79 het volgende:
[..]
dat moet ze ook wel met die overheersende types(djoon,mo,mauw)
OOOOh Ook zo cute!quote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier dacht ik dus van de week ook al aan..quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geloof het hele Dennis verhaal niet. Ze heeft haar moeder beloofd dat ze geen sex zou hebben in het huis. Dat is toch heul niet nodig als je een relatie hebt?
toen was ie een maand of 9 a 10quote:
Blijven ze juist voor kijken, extra spanningquote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef Copycat het volgende:
Als het allemaal spel is, is het helemaal dom om die verhaallijn er nu nog bij te betrekken nu die kalverliefde in volle gang is. Is alleen maar verwarrend voor de stemmende bakvisjes. En voor mij.
Het zal wel aan mij liggen, maar die mosterd na de maaltijdbrief lijkt mij verre van spanning toevoegen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef ToughLove het volgende:
Blijven ze juist voor kijken, extra spanning
z'n pa was een uitzonderlijk grote bernersennerquote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
We zijn dus allebei verliefd op onze honden NFL zijn grandioos!
Slaat echt nergens op idd.quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar die mosterd na de maaltijdbrief lijkt mij verre van spanning toevoegen.
Wie zijn Pa?quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef bull1966 het volgende:
[..]
z'n pa was een uitzonderlijk grote bernersenner
Heb jij SST of Fons al kunnen betrappen op iets slims dan?quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef Copycat het volgende:
Als het allemaal spel is, is het helemaal dom om die verhaallijn er nu nog bij te betrekken nu die kalverliefde in volle gang is. Is alleen maar verwarrend voor de stemmende bakvisjes. En voor mij.
wuiles de puiles lord off stienkensteinquote:
On topic?quote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
omg.. hoeveel weegt hij nu dan wel niet!
bijna 70quote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
omg.. hoeveel weegt hij nu dan wel niet!
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Heb jij SST of Fons al kunnen betrappen op iets slims dan?
Ze heeft Tofs dan ook al 6 x genoemd...quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef Urb het volgende:
Joanna is mega-geintresseerd in de grote wedstrijden waar Sharon aan meedoet, maar alleen omdat ze er zelf geld aan wil verdienen.![]()
Was anders een ideetje van Sjerren zelf hoorquote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef Urb het volgende:
Joanna is mega-geintresseerd in de grote wedstrijden waar Sharon aan meedoet, maar alleen omdat ze er zelf geld aan wil verdienen.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft Tofs dan ook al 600 x genoemd...
En nu nog maar een paar keer, voor het geval iemand het nog gemist had.quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft Tofs dan ook al 6 x genoemd...
\hebben we modjes voor en die heeft al ingegrepenquote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kan dit niet verder in PM? Leest anders zo verdomt rot iedere keer
misschien is jo's moeder echt in turkije(istanbul) daar koop je hele goeie kwaliteit nep merken...de beste in de wereld zelfs....dus ze verkoopt ook nep in haar zogenaamde dure winkeltje...gesmokkeld uit turkijequote:
wauw geweldige honden hequote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
We zijn dus allebei verliefd op onze honden NFL zijn grandioos!
precies, allemaal teringzooi dusquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien is jo's moeder echt in turkije(istanbul) daar koop je hele goeie kwaliteit nep merken...de beste in de wereld zelfs....dus ze verkoopt ook nep in haar zogenaamde dure winkeltje...gesmokkeld uit turkije
Zou prima kunnen.. dat wijf en d'r moeder zijn zelf ook nep. Nep tieten, nep voorhoofd.. ga zo maar doorquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien is jo's moeder echt in turkije(istanbul) daar koop je hele goeie kwaliteit nep merken...de beste in de wereld zelfs....dus ze verkoopt ook nep in haar zogenaamde dure winkeltje...gesmokkeld uit turkije
Past wel bij haar, is niet de eerste keer dat ze rijk wil worden van illegale troepquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
Ben benieuwd of sharon daar ook kan slagen, volgens mij weer een maatje 0 shopquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Stability het volgende:
ik word gek van sharon de hele middag op mn speakers...pffff vermoeiend mens is het
Ik trek het ook haast niet meer, ik had vanmiddag ook al JoJo met Geer op het vlot. Leuk gesprek, daar niet van maar van sommige stemmen (Mo met dr schret of Sharon met haar rollende RRRR, of onsamenhangende "volzinnen" (b.v. JoJo) wordt een mens moe. Gaap.quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Stability het volgende:
ik word gek van sharon de hele middag op mn speakers...pffff vermoeiend mens is het
Nee het valt wat groot uit allemaalquote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ben benieuwd of sharon daar ook kan slagen, volgens mij weer een maatje 0 shop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |