OOOOh Ook zo cute!quote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nog even OT dit is mijne als pup
[ afbeelding ]
Hier dacht ik dus van de week ook al aan..quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geloof het hele Dennis verhaal niet. Ze heeft haar moeder beloofd dat ze geen sex zou hebben in het huis. Dat is toch heul niet nodig als je een relatie hebt?
toen was ie een maand of 9 a 10quote:
Blijven ze juist voor kijken, extra spanningquote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef Copycat het volgende:
Als het allemaal spel is, is het helemaal dom om die verhaallijn er nu nog bij te betrekken nu die kalverliefde in volle gang is. Is alleen maar verwarrend voor de stemmende bakvisjes. En voor mij.
Het zal wel aan mij liggen, maar die mosterd na de maaltijdbrief lijkt mij verre van spanning toevoegen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef ToughLove het volgende:
Blijven ze juist voor kijken, extra spanning
z'n pa was een uitzonderlijk grote bernersennerquote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
We zijn dus allebei verliefd op onze honden NFL zijn grandioos!
Slaat echt nergens op idd.quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar die mosterd na de maaltijdbrief lijkt mij verre van spanning toevoegen.
Wie zijn Pa?quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef bull1966 het volgende:
[..]
z'n pa was een uitzonderlijk grote bernersenner
Heb jij SST of Fons al kunnen betrappen op iets slims dan?quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef Copycat het volgende:
Als het allemaal spel is, is het helemaal dom om die verhaallijn er nu nog bij te betrekken nu die kalverliefde in volle gang is. Is alleen maar verwarrend voor de stemmende bakvisjes. En voor mij.
wuiles de puiles lord off stienkensteinquote:
On topic?quote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
omg.. hoeveel weegt hij nu dan wel niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |